גוגל יוצרת תבנית תרשים חדשה עבור דאטה סטודיו

גוגל יוצרת תבנית תרשים "בועות" (Bubble) חדש עבור Google Data Studio במטרה להקל על ניתוח נתוני השאילתות מתוך Search Console.
מיטל אור
google-creates-bubble-chart-template-for-data-studio

את התבנית החדשה שיתפה גוגל והמראה דומה לבועות. המטרה היא לקהל על המשתמשים להבין את הנתונים השונים וכל זאת ללא צורך בכלי צד שלישי. התבנים החדשה פשוטה לשימוש וגוגל עיצבה אותה כך שהמשתמשים יוכלו להבין אילו שאילתות מניבות את התוצאות הטובות ביותר באתר ומה אפשר לשפר.

גוגל מציעה טיפים לשימוש בתבנית

גוגל מספקת למשתמשים טיפים במטרה לעזור להם להשתמש בתבנית החדשה ולבודד את הנתונים החשובים ביותר עבורם. את כל הטיפים אפשר לראות בסדרת הבלוגים של גוגל אשר מוקדשת כולה ל-Google Data Studio.

השימוש בתרשים החדש של גוגל ממחיש את נתוני השאילתות וכדי ליהנות מהנתונים יש לחבר את Search Console ל-Data Studio. לאחר מכן יש לפתוח את הקישור לתבנית בחשבון המחובר ל-Search Console המיועד לניהול.

הנתונים שמוצגים בתבנית החדשה

תבנית הבועות של גוגל מציגה את ביצועי השאילתות כשהיא מציגה את המיקום הממוצע, שיעור הקליקים, המספר הכולל של הקליקים, קטגוריות ואת ארבעת סוגי הביצועים של השאילתה. כל בועה המופיעה בתבנית מייצגת שאילתה בודדת כשהנתונים נשלפים מתוך ה-Search Console.

המשתמשים יכולים לבחור לבחון ביטוי יחיד או מכלול של שאילתות. להחליט להתמקד בביטוי מסוים או להרחיב את החיפוש ולסנן נתונים לפי תאריך, מדינה ומכשיר ממנו בוצעה הגלישה. תרשים הבועות מאפשר למצוא קשרים בין מספר משתנים. הוא מציג נתונים כבועות על הגרף בין הצירים והיתרון העיקרי שלו הוא ביכולת לראות נתונים רבים על מסך אחד.  

חיסכון בזמן תודות להצגת נתונים ברורה

התבנית החדשה עומדת לחסוך למשתמשים זמן רב ואת הצורך בתוכנות חיצוניות נוספות. מעתה המשתמשים ימצאו כי Data Studio מספק להם יותר מידע, יותר מדויק ולקבל החלטות המבוססות על נתונים בקלות ובמהירות. 

השינוי מאפשר להצליב נתונים בין שאילתות שונות ולראות לעזור לקבל את ההחלטה היכן להשקיע את הזמן ואילו פעולות אופטימיזציה יש לבצע כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. 

להודעה של גוגל

לקריאת הידיעה המקורית

תגיות רלוונטיות: גוגלסרץ׳ קונסול
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
53
מדיה חברתית
מיטל אור
46
קידום אתרים
מיטל אור
83
מדיה חברתית
אורלי משאט
140
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
105
קידום אתרים
שי משען
90391
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
89686
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88885
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67257
קידום אתרים
ירון אחר
65647
שיווק דיגיטלי
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x