גוגל מעדכנת את חלונית About This Result

מיטל אור
גוגל מראה מדוע היא מדרגת תוצאת חיפוש ספציפית ואילו גורמים השפיעו על ההחלטה לדרג את התוצאה הנוכחית.
גוגל מעדכנת את חלונית About This Result

על פי הודעת גוגל, מעתה היא תציג גורמים או סיבות שהובילו לדירוג תוצאת חיפוש ספציפית בראש רשימת תוצאות החיפוש. תכונה זו מהווה הרחבה לתיבת התוצאות שהושקה בחודש פברואר 2021.

הגורמים המשפיעים על תוצאות החיפוש

תוצאות החיפוש יכולות להציג לא רק מונחים מדויקים אלא גם כאלה שקשורים לשאילתה באופן עקיף. גוגל מפרטת את הגורמים שהשפיעו על הדירוג ובכלל זה: קישורים מאתרים חיצוניים, תמונות קשורות, סיבות גיאוגרפיות ועוד. הצהרת גוגל ישנם מספר גורמים שיכולים לקבוע את דירוג הדף הספציפי בתוצאת החיפוש.

לצד פרסום הגורמים המשפיעים על תוצאות החיפוש, גוגל גם מוסיפה טיפים לחיפוש במטרה לעזור לחדד את השאילתה של הגולש במידה והתוצאה לא עונה על הציפיות.

גוגל מציגה את המונחים אשר הותאמו לשאילתה. בין היתר היא מתייחסת לתוכן הגלוי אך לא רק. גם מילים המופיעות בתג הכותרת או במטא יכולים להשפיע על ההופעה. גוגל תציג את מונחי החיפוש הקשורים לשאילתה ואת הקישורים לתוצאה המופיעה. כן, גוגל עדיין משתמשת בקישורים לצורך קביעת הדירוג.

גוגל בוחנת את התמונות הקשורות לשאילתת החיפוש ותבחן את התמונות בדף כולל שם קובץ התמונה וההקשר לחיפוש.

גורם נוסף אשר ישפיע על התוצאה היא אזור החיפוש כאשר גוגל משתמשת במיקום הספציפי של הגולש כדי לקבוע איזו תשובה לספק.

גוגל תספק טיפים לחיפוש

לצד מתן מידע מדוע אנחנו רואים את תוצאות החיפוש הנוכחיות גוגל תספק גם טיפים לחיפוש. היא תאפשר לגולשים לצמצם את תוצאות החיפוש במטרה לקבל תוצאות טובות יותר. בין היתר גוגל מציעה להוסיף סימנים לצורך סינון התוצאות.

גוגל לא מגלה כמה אנשים משתמשים בפונקציית About This Result אך ברור כי היא משקיעה בהרחבת התכונה. היא כן מגלה כי עד כה השתמשו בפונקציה מאות מיליוני פעמים, אך לא אומרת מה המשמעות מבחינת אחוז המשתמשים או אחוז החיפושים.

את הפונקציה הנוכחית מציעה גוגל לתוצאות באנגלית בתוך ארה”ב כשהמטרה שלה היא להרחיב את הפונקציה למדינות ושפות נוספות.

מקדמי אתרים ומשווקים יוכלו להשתמש בפונקציה זו כדי להבין מה גורם לגוגל לדרג אתר ספציפי על פני אחר. מבחינת הגולשים, הם יוכלו להבין מדוע קיבלו את התוצאה הספציפית כשגוגל רוצה להיות שקופה כלפי המשתמשים ולהגביר את מידת אמינות החיפוש.

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
34
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
116
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
88
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105111
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100781
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99942
מדיה חברתית
בן אורן
87833
קידום אתרים
דנה רוזן
82483
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.