פייסבוק יוצאת עם כלי חדש לעסקים קטנים

מיטל אור
פייסבוק יוצאת עם אפשרות לבצע שיחות שמע ווידאו באמצעות מסנג'ר. זאת במסגרת סדרת עדכונים שהמיקוד שלהם הוא לעסקים הקטנים.
כלי חדש של פייסבוק לעסקים קטנים

דיווחים מצביעים על כך שתקופת הקניות לחגים מהווה 20% מההכנסות השנתיות של העסקים הקטנים. עכשיו פייסבוק יוצאת בכלים חדשים שמטרתם להקל על העסקים לתקשר עם הלקוחות, להזמין אותם לפגישה נוספת בפייסבוק וליצור מודעות.

העדכונים של פייסבוק עבור עסקים קטנים

שיחות שמע ווידאו לעסקים

פייסבוק הכריזה שהיא בוחנת את האפשרות לקיים שיחות שמע ווידאו לעסקים נבחרים באמצעות Inbox Business דרך המסנג’ר. הרעיון הוא לתקשר בטלפון, בווידאו ובטקסט דרך אפליקציה אחת. כך עסקים יוכלו לתקשר עם הקהל בצורה חלקה ולהקל על ביצוע עסקאות וכל זאת בלי לעזוב את המסנג’ר. שיפור התקשורת יכול לסייע לסגור עסקאות נוספות תוך אבטחה מלאה.

הרחבת תכונות חדרי האודיו

במקביל, פייסבוק ממשיכה להרחיב את תכונות חדרי האודיו כך שעסקים יכולים לארח שיחות בשידור חי בנושאים רלוונטיים ולהגדיל את טווח הקהל שלהם. המארחים יכולים להזמין לחדר חברי, עוקבים, יוצרים ומאזינים ודוברים שיצטרפו אליהם. את הדוברים ניתן להזמין מראש או במהלך השיחה לאחר שכבר החלה.

הזמנת וקביעת תור בפייסבוק

עוד תכונה שפייסבוק עובדת על הרחבתה היא הזמנת תור. הפלטפורמה כבר החלה בפיתוח התכונה והיא עכשיו מרחיבה את השימוש שלה לעסקים נוספים בכל העולם. התכונה תאפשר לבעלי עסקים לקבל ולנהל פגישות מתוך דף הפייסבוק. הם יוכלו להזמין את הלקוחות לקבוע פגישה או לקיים פגישה וכל זאת בקלות וללא עלות בעבור שימוש בכלי.

הרחבת הקהל

פייסבוק שמה דגש על העסקים הקטנים והיא בוחנת כיצד תוכל לסייע להם כשהיא בוחנת את הדרך לאפשר לאנשים להודיע שהם תומכים בעסק הקטן על ידי יצירת מודעה מותאמת אישית. המשתמשים עשויים לראות הודעות בפיד כשהם לוחצים על מודעות של עסקים קטנים וכתוצאה מכך יותר לקוחות יוכלו למצוא את העסק, מה שיוביל לצמיחה שלו.

שיפור המודעות

פייסבוק ביזנס סוויט רוכשת כלים חדשים שמטרתם לסייע לעסקים הקטנים להתמקד במימוש הזמנות החגים. העדכונים החדשים יהפכו את תהליך יצירת המודעות ליעיל יותר ויספק לבעלי העסקים תובנות חדשות. השינויים יכללו: יכולת ליצור מודעות אינסטגרם בלבד משולחן העבודה, תובנות חדשות למדידת ביצועי מודעות, המלצות למיקוד קהל, המלצות עבור אופטימיזציית הקמפיין, גישה נוחה לשיטות העבודה המומלצות של פייסבוק, עדכונים ביצירת מודעות ויצירת מודעות מהדף העסקי בפייסבוק בצורה קלה יותר.

מקור הידיעה

נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
פבל ישראלסקי
177
בינה מלאכותית יוצרת
פבל ישראלסקי
203
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
1330
שיווק דיגיטלי
פבל ישראלסקי
282
בינה מלאכותית יוצרת
יורם ליכטנשטיין
111395
תוכן וקופירייטינג
שי משען
106232
פרסום באינטרנט
דוד כהן
105623
מדיה חברתית
דנה רוזן
85293
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים לפני כולם

מעל 15,000 מקצועני שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות