פייסבוק יוצאת עם כלי חדש לעסקים קטנים

פייסבוק יוצאת עם אפשרות לבצע שיחות שמע ווידאו באמצעות מסנג'ר. זאת במסגרת סדרת עדכונים שהמיקוד שלהם הוא לעסקים הקטנים.
מיטל אור
כלי חדש של פייסבוק לעסקים קטנים

דיווחים מצביעים על כך שתקופת הקניות לחגים מהווה 20% מההכנסות השנתיות של העסקים הקטנים. עכשיו פייסבוק יוצאת בכלים חדשים שמטרתם להקל על העסקים לתקשר עם הלקוחות, להזמין אותם לפגישה נוספת בפייסבוק וליצור מודעות.

העדכונים של פייסבוק עבור עסקים קטנים

שיחות שמע ווידאו לעסקים

פייסבוק הכריזה שהיא בוחנת את האפשרות לקיים שיחות שמע ווידאו לעסקים נבחרים באמצעות Inbox Business דרך המסנג’ר. הרעיון הוא לתקשר בטלפון, בווידאו ובטקסט דרך אפליקציה אחת. כך עסקים יוכלו לתקשר עם הקהל בצורה חלקה ולהקל על ביצוע עסקאות וכל זאת בלי לעזוב את המסנג’ר. שיפור התקשורת יכול לסייע לסגור עסקאות נוספות תוך אבטחה מלאה.

הרחבת תכונות חדרי האודיו

במקביל, פייסבוק ממשיכה להרחיב את תכונות חדרי האודיו כך שעסקים יכולים לארח שיחות בשידור חי בנושאים רלוונטיים ולהגדיל את טווח הקהל שלהם. המארחים יכולים להזמין לחדר חברי, עוקבים, יוצרים ומאזינים ודוברים שיצטרפו אליהם. את הדוברים ניתן להזמין מראש או במהלך השיחה לאחר שכבר החלה.

הזמנת וקביעת תור בפייסבוק

עוד תכונה שפייסבוק עובדת על הרחבתה היא הזמנת תור. הפלטפורמה כבר החלה בפיתוח התכונה והיא עכשיו מרחיבה את השימוש שלה לעסקים נוספים בכל העולם. התכונה תאפשר לבעלי עסקים לקבל ולנהל פגישות מתוך דף הפייסבוק. הם יוכלו להזמין את הלקוחות לקבוע פגישה או לקיים פגישה וכל זאת בקלות וללא עלות בעבור שימוש בכלי.

הרחבת הקהל

פייסבוק שמה דגש על העסקים הקטנים והיא בוחנת כיצד תוכל לסייע להם כשהיא בוחנת את הדרך לאפשר לאנשים להודיע שהם תומכים בעסק הקטן על ידי יצירת מודעה מותאמת אישית. המשתמשים עשויים לראות הודעות בפיד כשהם לוחצים על מודעות של עסקים קטנים וכתוצאה מכך יותר לקוחות יוכלו למצוא את העסק, מה שיוביל לצמיחה שלו.

שיפור המודעות

פייסבוק ביזנס סוויט רוכשת כלים חדשים שמטרתם לסייע לעסקים הקטנים להתמקד במימוש הזמנות החגים. העדכונים החדשים יהפכו את תהליך יצירת המודעות ליעיל יותר ויספק לבעלי העסקים תובנות חדשות. השינויים יכללו: יכולת ליצור מודעות אינסטגרם בלבד משולחן העבודה, תובנות חדשות למדידת ביצועי מודעות, המלצות למיקוד קהל, המלצות עבור אופטימיזציית הקמפיין, גישה נוחה לשיטות העבודה המומלצות של פייסבוק, עדכונים ביצירת מודעות ויצירת מודעות מהדף העסקי בפייסבוק בצורה קלה יותר.

מקור הידיעה

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89858
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88800
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88286
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66915
קידום אתרים
ירון אחר
65142
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
15
קידום אתרים
מיטל אור
35
מדיה חברתית
מיטל אור
52
מדיה חברתית
מיטל אור
56
קידום אתרים
מיטל אור
88
קידום אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x