קידום אתרים » פרסום באינטרנט » איך לייצא כתובות מייל של חברי ה-LinkedIn שלכם לצורך פרסום בפייסבוק

איך לייצא כתובות מייל של חברי ה-LinkedIn שלכם לצורך פרסום בפייסבוק

זהו, הגענו למדריך האחרון שלי בסדרה 🙂 אני מקווה שנהניתם עד כה, ושגם המדריך הנוכחי יועיל לכם! במדריך זה תלמדו כיצד לייצא את כל המיילים של חברי הלינקדאין שלכם, לשלוח להם אימיילים קרים ו\או לייבא אותם ל-Custom Audience בפייסבוק לצורך טרגוט.

תזכורת לפוסטים הקודמים:

עם השנים הצלחתי להגיע לכמות מסוימת של קשרים בלינקדאין וכל זה בלי מאמץ כלל. מדי פעם אני נכנס, כותב משהו, שולח בקשת חברות לאנשים שהם ממעגל שני\שלישי, מבקר בפרופילים של אנשי מפתח כדי שיראו שאני קיים ומקבל הזמנות.

מילא אני, שאני לא ממש משקיע שם, אבל מה אם אתם כן? מה אם לכם יש אלפי connections שם ואתם רוצים להגיע לכל אחד מהם באופן אישי בשביל לקדם את עצמכם, את המוצר שלכם או לפתח אופציות B2B? חבל שלא תשתמשו בקשרים הקיימים שלכם שם.

איך עושים את זה?

  1. כנסו לפרופיל ה-LinkedIn שלכם ובתוכו ל- Settings & Privacy:

הגדרות פרופיל לינקדאין

  1. משם כנסו ל-Getting an archive of your data:

ארכיון הנתונים בלינקדאין     3. סמנו את האופציה המסומנת + לחצו על Request archive.

תצטרכו לחכות בערך 10 דקות. בינתיים, תוכלו ללכת לפייסבוק ולהיכנס ל-Custom Audience.

אחרי כמה דקות תחזרו לעמוד הלינקדאין שלכם ותוכלו לראות את ההודעה הבאה:

הודעה מלינקדאין על מידע בארכיון

במסך הבא, תלחצו על Download:

הורדת הארכיון

  1. בתוך הקובץ שקיבלתם, כנסו ל-Connections:

תיקיית קשרים בלינקדאין

וככה הקובץ שלכם ייראה: רשימה של אנשי קשר, כאשר כל אחד מהם כולל שם פרטי, שם משפחה, כתובת מייל(!), חברה, ותפקיד:

רשימת אנשי קשר

איך זה עוזר לכם?

  • תוכלו כעת לטרגט את אותם האנשים בפייסבוק באמצעות Custom Audience
  • תוכלו לשלוח להם Cold Email בנוגע אליכם או לשירות שלכם
  • תוכלו לזמן אותם לקבוצות פייסבוק רלוונטיות שלכם

מה קורה אם לא קיבלתם כתובת מייל עבור איש קשר מסוים?

בשביל זה אני משתמש בכלי בשם Hunter, אליו אני מזין את כתובת החברה ומקבל שמות עם מיילים. מאחר שכבר יש לנו את השמות כבר בקובץ אקסל, כל מה שנשאר לעשות זה להתאים בין השמות למיילים 🙂

עזרתי לכם? שתפו את המדריך בפייסבוק!

אודות גרי סלוב

גרי סלוב
היי, אני גרי. בחצי העשור האחרון התעסקתי בעיקר בשיווק דיגיטלי וקופירייטינג. מתמחה בפרסום בסושיאל, הקמת פאנלים, אסטגרטגיות וייעוץ. חוקר את תחום ה-Growth Hacking (כדאי לכם גם)! בעל חברת פרסום וייעוץ לעסקים בתחום הפרסום הדיגיטלי בארץ ובעולם. דברו אתי! Facebook LinkedIn

עשוי לעניין אותך גם...

תרשימים

איך תמדדו ביצועים של קמפיין פרסום בגוגל AdWords בצורה נכונה ויעילה?

Google AdWords היא ללא ספק מערכת הפרסום האינטרנטית האפקטיבית ביותר עבור עסקים מכיוון שבנוסף לכך ...

פרסום ממומן בגוגל Adwords

פרסום בגוגל אדוורדס: המדריך המלא והעדכני למפרסם

מנוע החיפוש של Google הוא הנפוץ בעולם. נכון לשנת 2017 הוא בעל נתח שוק של ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט עם חברים