קידום אתרים » פרסום באינטרנט » איך תעקבו אחרי מה שהמתחרים שלכם עושים ב-Facebook Ads?

איך תעקבו אחרי מה שהמתחרים שלכם עושים ב-Facebook Ads?

תהיתם אי פעם איזה סוג של מודעות פייסבוק המתחרים שלכם עושים? או שהרגשתם מחסום יצירתי וחיפשתם קצת השראה מלקוחות דומים בתחומים שלכם?

אז יש לי דרך מגניבה (שאולי חלקכם מכירים) לרגל אחרי המתחרים בפייסבוק, באמצעותה תוכלו לקבל רעיונות שונים לקמפיינים עתידיים.

בואו נתחיל!

  1. לכו ל-News Feed ותמצאו איזושהי מודעה – לא משנה איזה.
  2. לחצו על החץ הקטן בחלק הימני העליון של המודעה.
  3. ואז לחצו על "Why am I seeing this?"

דוגמה למודעה

בעמוד שנפתח אתם תראו הסבר קצר (ובדרך כלל לא יותר מדי מפורט) על למה אתם רואים את המודעה הזו ולמה אתם בקהל היעד של מפרסמיה.

קצת יותר למטה, תראו קישור שנקרא: 'Manage Your Ad Preferences'. לחצו עליו:

למה אני רואה את המודעה

הקישור יעביר אתכם ל- Facebook Ads Preferencesמסך זה יראה לכם מה משפיע על המודעות שאתם רואים, וכן על האופן שבו פייסבוק מסווגת אתכם כמשתמשים, המבוסס על תחומי העניין שלכם.

(אל תתייחסו לשורה שמסומנת בכחול, היא לא קשורה למדריך 🙂 )

העדפות מודעות פייסבוק

מכאן, תוכלו ללחוץ על קטגוריה מסוימת (למעלה) ולבחור תחום עניין. אם תלחצו על Food and drink, לדוגמה, תראו עמודים שקשורים לקטגוריה ואם תלחצו על "קפה לנדוור", לדוגמה, תראו מודעות שנוצרו על ידי מפרסמים שמנסים להגיע לאנשים עם תחומי עניין הקשורים לקפה לנדוור. זאת דרך די מגניבה לראות איך אנשים ומפרסמים אחרים הולכים אחרי קהל מסוים שאוהב משהו מסוים 🙂

מודעות לפי תחומי עניין

זהו לבינתיים, נתראה במדריך הבא!

אז זה היה המדריך הקצר למעקב אחרי מודעות של מתחרים בפייסבוק. במדריך הבא, אסביר כיצד תוכלו לזהות את קהל היעד שלכם בפייסבוק באמצעות hack פשוט מאד.

Stay tuned 🙂

אודות גרי סלוב

גרי סלוב
היי, אני גרי. בחצי העשור האחרון התעסקתי בעיקר בשיווק דיגיטלי וקופירייטינג. מתמחה בפרסום בסושיאל, הקמת פאנלים, אסטגרטגיות וייעוץ. חוקר את תחום ה-Growth Hacking (כדאי לכם גם)! בעל חברת פרסום וייעוץ לעסקים בתחום הפרסום הדיגיטלי בארץ ובעולם. דברו אתי! Facebook LinkedIn

עשוי לעניין אותך גם...

bulletin board

תוצאות משודרגות בגוגל עבור בעלי מקצוע שמגיעים לבית – איך זה נראה ומהם היתרונות?

מנעולנים, אינסטלטורים ושאר בעלי המקצוע המגיעים עד לפתח הדלת – יתכן שבקרוב הנראות שלכם בגוגל ...

keyboard and mouse

כלים מומלצים למניעת קליקים זדוניים בפרסום ממומן בגוגל

כל מנהל קמפיינים המפרסם בגוגל אדוורדס חושש מקליקים לא רלוונטיים על המודעות שלו. בין אם ...

תגובה אחת

  1. אחי זה לא באמת דרך לגלות מה המתחרים עושים…רק להגיע לפרסומות שגם ככה פייסבוק משייך אלינו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט עם חברים