גוגל מרצ’נט סנטר מוסיפים תיוג אוטומטי למוצרים כדי לשפר את ניתוח ההמרות

מיטל אור
Google Merchant Center מאפשרת להוסיף תיוגים באופן אוטומטי. התיוג מוסיף פרמטרים של כתובות URL לצורך מעקב נוח ולמדידות פשוטות יותר.
גוגל תיוג אוטומטי למוצרים

גוגל התחילה להפעיל את התיוג האוטומטי עבור רישום מוצרים ורישום מוצרים מקומיים בחינם דרך Google Merchant Center. השינוי אמור לעזור למפרסמים לעקוב טוב יותר אחר מסעות הפרסום שלהם על ידי הוספת זיהוי לכתובות האתרים.

מה זה תיוג אוטומטי

תיוג אוטומטי היא תכונה אשר נמצאת ב- Google Merchant Center שיכולה לסייע במעקב אחר המרות שמגיעות מתוך כרטיסי המוצרים או מהמוצרים המקומיים המופיעים באתר. התיוג יעזור למפרסמים לפצל את הביצועים בין כלים שונים כמו Google Analytics ותנועה אורגנית.

התיוג יעבוד בצורה פשוטה וכאשר הגולש ילחץ על המוצר לאחר שחיפש אותו בגוגל, יתווסף “מזהה תוצאה” לכתובת האתר. כלומר, כתובת האתר הסופית תיראה ארוכה ושונה ואם הגולש ילחץ שוב על אותו מוצר גוגל יציע את אותה הכתובת המזהה. לאחר מכן אפשר יהיה לבצע מעקב בכלי הניתוח למטרות אנליטיות מעמיקות לרבות מעקב אחר המרות ורכישות.

הפעלת התיוג האוטומטי

את התיוג האוטומטי אפשר להפעיל ברמת חשבון  Merchant Center מתוך המערכת. גוגל ציינה כי תכונה זו אינה מופעלת כברירת מחדל וכדי להפעיל אותה יש לפעול על פי השלבים הבאים:

  1. יש להיכנס לחשבון Google Merchant Center.
  2. יש ללחוץ על סמן גלגל השיניים ולאחר מכן ללחוץ על “הגדרות המרה” אשר נמצאות תחת “הגדרות”.
  3. יש להחליף את לחצן התיוג האוטומטי כך שיהיה “פעיל”.

כלי התיוג החדש יכול להיות משמעותי כיוון שהוא יאפשר למפרסמים להבחין בין הכניסות השונות למוצרים ולנתח את תוצאות ההמרה בצורה טובה ויעילה יותר. עם הנתונים אפשר להשתמש כדי לקבל החלטות משמעותיות בנוגע למלאי המוצרים, תקציב השיווק, אסטרטגיית השיווק ונוספות.

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
41
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
23
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105080
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100723
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99843
מדיה חברתית
בן אורן
87819
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.