יוסט יושק ב-Shopify

מיטל אור
תוסף Yoast SEO הפופולארי יושק ב-18 לחודש (ינואר 2022) לשימוש בפלטפורמת Shopify. בניגוד לגרסה הנוכחית של התוסף בוורדפרס, כאן היא תפעל במודל פרימיום בעלות של 29$ לשלושים יום.
יוסט יושק ב-Shopify

תוסף Yoast SEO הוא אחד השימושיים ביותר באתרים המבוססים על וורדפרס. התוסף מיועד בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים שרוצים לשפר את פעולות הקידום שלהם. אין כל ספק כי מדובר באחד התוספים המוצלחים ועתה יצאה הודעה כי החלק מה-18 לחודש הוא יהיה זמין גם עבור אתרים המבוססים על פלטפורמת Shopify.

התוסף נועד לעזור לבעלי אתרי מסחר ולהקל עליהם ביצירת נוכחות משמעותית ברשת. דרכו הם יוכלו להתגבר על התחרות ולהופיע במקומות משמעותיים בתוצאות החיפוש.

המסחר הדיגיטלי בתאוצה

המסחר האלקטרוני ממשיך לגדול כשהחל משנת 2020 הוא תפס תפקיד משמעותי ומכריע עבור אנשים רבים. הדבר הוביל לא רק להתנהגות צרכנים חדשה אלא גם לקמעונאים לפנות לפלטפורמות מכירות, כשאחת מהן היא Shopify.

מנועי החיפוש זיהו את המגמה החברה וכבר במאי 2021 הכריזה גוגל על שילוב Shopify בדרך הצגת המוצרים בתוצאות החיפוש האורגניות. Bing השיקה תכונה דומה בדצמבר 2021.

תכונות משלימות

עכשיו, Yoast SEO מציעה תכונות משלימות לאינטגרציות אותן מציעות פלטפורמות החיפוש לאתרי Shopify. התוסף יאפשר לסוחרים ובעלי האתרים להציג את רשימת המוצרים שלהם ולבצע אופטימיזציה של הדפים כך שהם יוצגו בתוצאות אורגניות, גם כאלו שאינן מתייחסות לקניות.

התוסף יציע תכונות רבות אשר מוכרות לאלה שכבר משתמשים בו באתרי וורדפרס. בין היתר הוא יתייחס לכותרות, לתיאורים, לחיפוש בגוגל, במדיה החברתית וכן משוב על הקריאות.

הפונקציות של התוסף יהיו דומות מאד, אך המחיר שונה. בעוד שתוסף פרימיום לאתרי וורדפרס עולה 99$ לשנה, ב- Shopify תינתן למשתמשים תקופת ניסיון חינם של 14 יום ולאחר מכן יעלה התוסף 29$ לכל 30 יום.

מדוע Yoast משיקה את התוסף ל- Shopify?

פיתוח התוסף עבור Shopify היא ההזדמנות של Yoast לגדול מבחינה עסקית. מצד אחד זהו אחד התוספים הפופולאריים אך מצד שני נכון להיום הוא התבסס אך ורק על פלטפורמה אחת והגיוון אמור לעזור לה להפחית סיכונים ולהגדיל רווחים.

בנוסף לכך, כניסת התוסף ל- Shopify עשויה להתגלות כמקפצה משמעותית עבור בכניסה לאתרי מסחר. בכך נותנת החברה הזדמנות לבעלי אתרים רבים להשתלב בתוצאות הגבוהות של מנוע החיפוש.

 

לקריאת הידיעה המקורית

תגיות רלוונטיות: Yoastשופיפיי
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
70
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
40
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
123
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104788
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100262
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99190
מדיה חברתית
דנה רוזן
82408
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.