טיקטוק משיקה כלי אנליטיקס חדש שישדרג את אסטרטגיית השיווק

עומר לייבנזון
כלי חדש בטיקטוק מספק ליוצרים נתונים על נושאי חיפוש פופולריים ועוזר ליצור תוכן רלוונטי ומרתק יותר.
תובנות ליוצרי תוכן בטיקטוק
מקור: Tiktok Product Updates

טיקטוק משיקה כלי חדש ועוצמתי ליוצרי תוכן ואנשי שיווק: Creator Search Insights. הכלי החדש מספק נתונים סטטיסטיים על נושאי החיפוש הפופולריים ביותר בפלטפורמה באותה העת. כך, יוצרי התוכן יכולים לזהות בקלות את הנושאים החמים, וליצור תוכן שמותאם לדרישות הקהל.

נתונים במקום תחושת בטן

טיקטוק מכריזה על פיצ’ר חדש, מבוסס חיפוש, לניתוח נתונים. הפיצ’ר החדש טומן בחובו פוטנציאל גדול לאנשי שיווק. אם עד כה התבססנו בעיקר על תחושות בטן בחיפוש אחר טרנדים חמים בטיקטוק, הרי שעכשיו נוכל לעשות זאת על סמך נתונים מובהקים. את כל זה נוכל לעשות במהירות, בקלות, ובלי שנידרש לידע טכני מיוחד. בעזרת נתוני החיפוש שטיקטוק מספקת בתוך הפלטפורמה עצמה, ניתן ליצור אסטרטגיה שיווקית מושכלת, כזו שתביא לחשיפה גדולה ולמעורבות רבה מצד הגולשים. אפשר להיעזר גם במרכז הקריאייטיב ליוצרים המשלב יכולות AI בהתאם לצרכים האישיים שלכם.

השימוש בפיצ’ר החדש פשוט במיוחד, וזה גם היתרון הגדול שלו. כדי להציג את נתוני החיפוש העדכניים, יש להקליד בסרגל החיפוש את הביטוי “Creator Search Insights”. זה הכל. אם זה מרגיש מעט מסורבל, הסירו דאגה מליבכם – בעתיד הקרוב, יתווסף כפתור ישיר לפיצ’ר בכלים ליוצרים.

איך אנשי שיווק יכולים להשתמש בנתונים?

הנתונים שתמצאו יספקו לכם מידע על נושאים שהגולשים מחפשים לעיתים קרובות. תוכלו להשתמש בנתונים באחת מכמה דרכים:

  • זיהוי טרנדיים כלליים: בעזרת חיפוש פשוט תוכלו לזהות תחומי עניין כלליים שזוכים לפופולריות באותה העת – כמו תיירות, מדע או ספורט.
  • זיהוי תוכן מותאם לקהל היעד: אפשרות נוספת היא להריץ חיפוש ב-For You, ולקבל מידע על תכנים פופולריים שרלוונטיים לתחום הספציפי שלכם.
  • גישור על פערים: הכלי החדש יחשוף אתכם גם לתכנים עם פערים גדולים בין היצע לביקוש – כלומר, יוצגו לכם נושאים שזוכים לחיפושים רבים בפלטפורמה, אך עם מספר מצומצם של סרטונים בנושא. שימוש בגישה כזאת יסייע לכם ביצירת תוכן ייחודי, ובהשגת יתרון על פני המתחרים שלכם.

כך הפיצ’ר החדש צפוי להגדיל את החשיפה שלכם בטיקטוק

ליצירת תוכן שנתפס כפופולרי בחיפוש יש יתרון כפול: התוכן שלכם יסומן כתוכן בעל-ערך גבוה בתוכנית תגמול היוצרים של טיקטוק. המשמעות: חשיפה גדולה יותר באלגוריתם. הכלי החדש מצטרף לשורה של עדכונים שהוכרזו בפלטפורמה, כמו הרחבה של תוכנית המנויים גם ליוצרים מחוץ לשידור החי, ודגש על סרטונים איכותיים וארוכים יותר. השינויים האחרונים מתקבלים באהדה על המשתמשים בטיקטוק, ומספקים הזדמנות שלא כדאי לפספס. הכלי כעת זמין באזורים נבחרים, אך ייתכן שיתרחב למדינות נוספות.

לקריאת הידיעה המקורית בטיקטוק

תגיות רלוונטיות: טיקטוקרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
17
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
77
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
93
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
111
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105076
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100701
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99799
מדיה חברתית
בן אורן
87810
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.