סקר קידום אתרים באינטרנט הראשון מסוגו יוצא לדרך | AskPavel
קידום אתרים » קידום אתרים בגוגל » סקר קידום אתרים באינטרנט הראשון מסוגו יוצא לדרך

סקר קידום אתרים באינטרנט הראשון מסוגו יוצא לדרך

סקר קידום אתרים

במטרה לחקור את מתודות העבודה המקובלות בתעשיית ה-SEO הישראלית ולנסות להבין מה משפיע על הדירוג בגוגל – הצטרפתי ליוזמה של אתגר שפיבק. היוזמה כוללת יצירת סקר מקיף בנושא קידום אתרים ופרסום תוצאותיו לכלל הציבור.

בסקר נתמקד בגוגל הישראלי – google.co.il, כאשר המטרה היא לבדוק את רמת השפעתו של כל מרכיב על הקידום האורגני בתוצאות החיפוש. מכיוון שכל אחד נותן למרכיבים משקל שונה בהתבסס על תאוריה ופרקטיקה אישית, הדבר הנכון ביותר לצורך קבלת תמונה רחבה הוא לשתף ידע ולאחד מוחות. האמת שאני כבר סקרן לראות את התוצאות…

התמונה באדיבות dashka

אז מה יש בסקר?

בשאלון שאותו ניתן להוריד מכאן, יש כ-110 גורמים שונים שמשפיעים בסופו של דבר (או שלא משפיעים. את זה נבדוק), לטובה או לרעה על הדירוג בתוצאות החיפוש. את הגורמים ניתן לחלק ל-2 קבוצות עיקריות:

OnSite – כל הפעולות שנעשות בתוך האתר כגון: תגיות alt לתמונות, סוג סיומת לאתר, Title ותגי H, קישורים פנימיים, מבנה כתובת דף, גודל פונטים, וותק הדומיין, תדירות עדכון, תגיות מטה, זמן טעינת עמוד ועוד.

OffSite – כל הפעולות שנעשות מחוץ לגבולות האתר במטרה לחזק אותו. במילים אחרות אפשר להגיד שכל פעילות ה Offsite מתרכזת בעיקר ב- קישורים! ועדיף כמה שיותר. על הנושא הזה עוד אכתוב הרבה בהרחבה בהמשך, אך כרגע רק אדגיש שחשוב לדאוג לא רק לכמות אלא גם לאיכות הקישורים הנכנסים.

הסקר הוא למען הקהילה

אנחנו מאד נודה לכל אחד ואחד מכם שיקדיש 15 דקות מזמנו (זה לוקח אפילו פחות) וימלא את הסקר הזה. בסופו של דבר, כל הפרויקט הזה נעשה למען הקהילה וככל שיהיו לנו יותר אינפוטים – כך התוצאות יהיו יותר אפקטיביות. ניתן לשלוח את הטופס לאתגר במייל: EtgarInTheNet@gmail.com , עד לתאריך 01.03.09

הערות כלליות

  • בכדי לשמור על האיכות, הסקר מיועד רק לאנשים שעוסקים בתחום ה-SEO בצורה מקצועית.
  • אם אין ברצונך לחוות את דעתך על סעיף מסוים, השאר אותו ריק.
  • הסקר מתייחס רק לשיטות קידום בגוגל.ישראל.
  • כל מי שימלא את הסקר יקבל מאיתנו לינק+תודה.

אודות פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד של סרבולה - חברת כתיבת תוכן ומייעץ בקידום אתרים אורגני (SEO) בזירות תחרותיות בארץ ובחו"ל במסגרת חברת אלפיניסט 301 שיווק דיגיטלי.

6 תגובות

  1. יולי דסיאטניקוב

    סחטיין על היוזמה, בהצלחה!

    מקפה בקוצר רוח לפרסום התוצאות…

  2. ממש אהבתי את הקובץ אקסל -אני הולך להשתמש בו לעצמי – ממש משהו שאתה יכול לעבור שורה-שורה ולבדוק אם עשית – או לא, ואם תפרסמו גם את התוצאות – פשוט חגיגה =)

    • פבל ישראלסקי

      כן באמת אפשר להשתמש בו כמו check list שכזה. אבל קח בחשבון שזה כל הדברים שיכולים להשפיע לטובה או לרעה – תזהר לא להשתמש במה שיכול להשפיע לרעה באתר שלך 🙂
      (כמובן בשביל זה גם נבדוק מה נחשב למשפיע פחות או יותר טוב…)

  3. היי, תוכל לפרסם את התוצאות בבקשה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים