גוגל מוסיפה תובנות לקמפיינים שיעזרו לעלות על טרנדים בזמן

עומר לייבנזון
גוגל משיקה תכונות חדשות לכלי התובנות שלה שיעזרו לכם לבצע יותר מ"אופטימיזציה פשוטה" לקמפיינים שלכם, אלא יעזור לכם לקבל תובנות חדשות ולהרחיב את אסטרטגיות השיווק שלכם בהתאם לטרנדים החדשים בשוק - וכמו כן, להסתגל מהר בתקופות תנודתיות.
גוגל משפרת את פיצ'ר התובנות
מקור: Google Ads Blog

לפני כשנתיים, גוגל יצרה לראשונה את דף “נתוני השימוש” (Insights page). מטרת המהלך הייתה לעמוד בקצב שינוי התנהגות הצרכנים בשיא מגפת הקורונה. מגפת הקורונה היא לא רק בריאותית, כולנו יודעים שנוצרו בעקבותיה גם נזקים כלכליים ושינויים בהעדפות הצרכנים. את הקושי הגדול ביותר ספגו הקמעונאים בשל העובדה שלא היה ניתן לצפות את השינוי המהיר בביקושים עקב עונת החגים העמוסה. כאן עלה לראשונה הצורך בקבלת נתוני שימוש נרחבים יותר וגוגל השיקה את דף “נתוני השימוש” בתוך פלטפורמת ניהול הקמפיינים שלה.

מה הייתה המטרה של דף נתוני השימוש?

דף זה מעניק מגמות בדיוק בזמן ותובנות צופות פני העתיד הקרוב, ובעזרתו ניתן לחזות שינויים מהירים בשוק. כבר לפני כן היו קיימים כלים המשמשים לביצוע אופטימיזציה, אך לא באופן הזה. יתרונו של העדכון הזה מתבטא נהדר במיוחד בתקופות החגים, בהן הביקוש עולה ויורד בקצב מהיר ביותר – בעזרת העדכון הזה ניתן לקבל תחזיות לגבי ירידת/עליית הביקושים הבאה באמצעות הערכת המגמה.

הכירו את התכונות החדשות

גוגל השיקה ארבע תכונות חדשות בדף נתוני השימוש:

  1. נתוני שימוש של מונחי חיפוש.
  2. נתוני שימוש של נכסים.
  3. נתוני שימוש של קהלים.
  4. נתוני שימוש של היסטוריית שינויים.

השינויים הללו יעזרו לנו כמפרסמים לקבל מושג טוב יותר על הטרנדים והמגמות בשוק שלנו (ואיך להסתגל אליהם מהר), על מה שמעניין את הקהל שלנו ועוד. גוגל עובדת על ממשק זה ומעדכנת אותו באופן תדיר כדי להפוך אותו ליותר טוב עבורנו, המפרסמים.

גישה חדשה: קבוצות ביטויי מפתח

התובנות שבוצעו על מונחי החיפוש עוזרות למשתמש להבין במהירות רבה יותר מה הלקוחות מחפשים, ללא הצורך לבחון כל מונח חיפוש בנפרד – למעשה כיום ניתן להשתמש ב”קבוצות ביטויי מפתח”. קבוצות כאלה הן למעשה קיבוץ של ביטויי מפתח לקטגוריות רחבות יותר ומבוססות אותה הכוונה (למשל – “שולחן משרדי” ו-“ריהוט למשרד”). כך, תוכלו לזהות בקלות אילו קטגוריות הן הפופולריות ביותר בקרב קהל הלקוחות שלכם. נוסף על כך, תוכלו לקבל נתונים שונים נוספים על ביצועי המרות, נפח חיפוש וגידול בנפח החיפוש.

תובנות חדשות על מילות מפתח
מקור: Google Ads Blog

הבינו מה מעניין את הקהל

עדכון תובנות על נכסים (Asset Insights): באמצעות העדכון הזה ניתן לקבל מידע על נכסי הקריאייטיב שמייצרים את מידת המעורבות הגבוהה ביותר בקרב קהל הלקוחות שלכם. מעכשיו, ניתן לזהות קהלים בעלי מעורבות גבוהה, וניתן להשתמש בה כדי למטב יותר טוב את התוכן שלנו ואת דפי הנחיתה שאנחנו יוצרים עבור הקהלים הספציפיים האלה. למשל: אתם עשויים להבין שהקהל שלכם מחפש מוצרים יותר בריאותיים או יותר ידידותיים לסביבה, ובהתאם לכך – תוכלו להתאים את אופן הצגת המוצרים שלכם לתובנות אלה, אשר מעניקות לכם מושג טוב יותר על מה שמעניין את הלקוחות שלכם וחוסכות זמן וכסף רבים.

לינק לידיעה המקורית בבלוג של גוגל

תגיות רלוונטיות: גוגלגוגל אדספרסום בגוגל
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
28
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
82
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105093
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100767
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99919
מדיה חברתית
בן אורן
87828
קידום אתרים
דנה רוזן
82480
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.