אפליקציה חדשה בפייסבוק: Movizzy תאפשר למשתמשים ליצור סרטונים מתמונותיהם

לירן רורליך

רבים מאיתנו נתקלו במצבים בהם הם היו בטיול משפחתי, טיול אחרי צבא, כנס עובדים, חתונה מטורפת או כל אירוע מיוחד שהוא. אחרי כל חוויה מרגשת כזו, בסופו של דבר המסך הגדול יורד ואנו נותרים עם צביטה קלה בלב, זיכרון מטושטש ותמונות.

מעט מתוסכלים, אנו מתיישבים מול הפייסבוק עם אלבום של 180 תמונות (אחרי סינון קפדני – כאילו שמישהו יעבור על הכל) ולא יודעים איך אפשר להעביר בכמה דקות למכרינו את התחושות שחווינו באותם אירועים – כאן Movizzy נכנסת לתמונה (על שם Movie easy). מדובר במס’ יזמים ישראלים שהרגישו את הצורך הקיים למשהו מתוחכם יותר אך עם זאת קליל ופשוט יותר למשתמש, והחליטו ליצור את Movizzy, אפליקציה חדשה בפייסבוק המאפשרת לכל משתמש ואף הפשוט ביותר, ליצור סרטונים משלל תמונותיו בדקות ספורות ובחינם.

סוגי סרטונים

כיום Movizzy מציעים 2 ערכות נושא (Themes) ליצירת סרטונים:

Slideshow – העברה בין תמונה לתמונה ע”י אפקטים. (למעשה דומה לדברים שאנחנו כבר מכירים).

Zoomer – טכנולוגיה מתקדמת יותר; המשתמש בוחר תמונות רקע ועבור כל תמונת רקע ניתן לבחור תמונות שיפרסמו עליה. כאן יהיו אפקטים בין התמונות ובין תמונות הרקע.

בגדול ה”Zoomer” מיועד למצגות מורכבות יותר הכוללות יותר ממספר תמונות מצומצם, ולאלו שמעוניינים להשקיע באיכות הסרטון שלהם, בעוד שה”Slideshow” מיועד למי שרוצה חיים קלים יותר.

האפליקציה מחולקת נכון לעכשיו לשני ממשקים: ממשק פשוט וממשק מתקדם.

ממשק העריכה המתקדם

מאפשר למשתמש לבחור את התמונות באופן ידני, לבחור את השיר שמתחשק לו לשמוע ברקע מתוך מאגר נרחב של שירים או מתוך המאגר הפרטי שלנו במחשב, להוסיף טקסט לכל תמונה (בכל שפה שהיא) והרי מתקבל סרטון איכותי שנוצר תוך פחות מ-5 דקות בלבד. אפקטים? Movizzy יוצרת את האפקטים בעצמה בין תמונה לתמונה.

העורך המתקדם

ממשק העריכה הפשוט

על אותם עצלנים קיצוניים גם חשבו: בממשק הפשוט ניתן גם כן לבחור את השיר ולאחר מכן כל מה שנותר הוא לבחור את אלבום התמונות הרצוי, ו-Movizzy פשוט תבחר משם את התמונות שמשכו יותר את תשומת הלב של החברים שלכם בפייסבוק – באופן אוטומטי לחלוטין.

העורך הפשוט

החברה הוקמה לפני כחצי שנה, בסוף שנת 2011 והייתה סגורה עד השבוע האחרון למוזמנים בלבד. כעת האפליקציה פתוחה לקהל הרחב והכוונה היא למשתמשים מכל העולם (כיום האפליקציה תומכת בדוברי השפה האנגלית בלבד). כמו כן ניתן לשוחח עם משתמשים אחרים, צוות התמיכה וכן לתת פידבק בעמוד הפייסבוק.

נכון להיום החברה נמצאת בשלבי גיוס הון ראשוניים. אמיר חבר, אחד ממייסדי החברה, מסביר ש”כרגע Movizzy נמצאת רק בשלבים הראשוניים שלה ועדיין יודעת לעשות דברים מדהימים. האפליקציה פועלת בטכנולוגיה ייחודית שאינה קיימת בשוק כרגע אצל אף מתחרה. אנחנו בטוחים שיש עוד המון מה לעשות ולאן לצמוח ומקווים שהדבר אכן יקרה בזמן הקרוב מאד”. כדאי לעקוב ולהישאר מעודכנים.

שתפו:
נכתב על ידי
מנכ”ל חברת Clickwise. מומחה לחוויית משתמש (UX) ולשיווק באינטרנט על מגוון תחומיו. בעל ניסיון של כ-8 שנים בקידום אתרים קטנים וגדולים בישראל ובשוק הבינלאומי והדרכת צוותים. כותב בעיקר על יזמות, טכנלוגיה ודברים לא שיגרתיים.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
67
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104783
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100244
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99151
מדיה חברתית
דנה רוזן
82408
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

6
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.