מעתיקה מטוויטר: מטא משיקה וי כחול באינסטגרם ופייסבוק בתשלום

עומר לייבנזון
בשל המאבק בחשבונות מזויפים: מטא משיקה את הוי הכחול - "Meta Verified" עבור פרופילים בפייסבוק ואינסטגרם, במטרה לאפשר למשתמשים לקבל אימות חשבון יותר טוב והגנה נוספת מפני התחזות.
וי כחול באינסטגרם ופייסבוק

מטא, חברת האם של פייסבוק ואינסטגרם, הודיעה על השקת שירות מנויים חדש בשם “Meta Verified” שיאפשר למשתמשים לשלם עבור אימות הן בפייסבוק והן באינסטגרם. בשידור אינסטגרם שנערך לאחרונה, חשף מארק צוקרברג כי השירות יתחיל ב-11.99$ לחודש באינטרנט וב-14.99$ לחודש ב-iOS ואנדרואיד, ויהיה זמין השבוע באוסטרליה ובניו זילנד עם תוכניות להתרחב למדינות נוספות בעתיד הקרוב.

מודל האימות של טוויטר

תהליך האימות של מטא לא הגיע לכאן במקרה, אלא שדי ברור שזה שינוי שנוצר בעקבות השינוי שיצרה טוויטר, כאשר השיקה שירות מנויים משלה בשם ״טוויטר בלו״ בדצמבר אשתקד.

לפי המודל של טוויטר, הפלטפורמה מציעה למשתמשים תכונות שונות ובלעדיות, כולל מערכת אימות חדשה ומקודדת בצבעים שמבדילה בין חשבונות מאומתים של אנשים פרטיים, חברות וגופים ממשלתיים. מנויי טוויטר בלו משלמים $11 לחודש גם ב-iOS וגם באנדרואיד.

המטרה של מטא: להימנע מחשבונות מזויפים

האמצעי להשגת המטרה: שימוש באימות על ידי תעודת זהות ותשלום חודשי.

אחת המטרות העיקריות של “Meta Verified” היא לספק הגנה נוספת למשתמשים מפני חשבונות התחזות, שהפכו לבעיה הולכת וגדלה כמעט בכל רשת חברתית – בעיה זו מקשה על זיהוי האותנטיות של פרופילים מסוימים ופוגעת בחווית המשתמש.

כדי לקבל “אימות” במטא, המשתמשים יצטרכו לספק תעודה מזהה שהונפקה על ידי הממשלה ותואמת את שם הפרופיל והתמונה שלהם. כמו כן, עליהם להיות בני 18 לפחות כדי להיות זכאים לכך.

ועדיין, מדובר באופציה ולא בהכרח

במאמץ להגביר את האותנטיות והאבטחה בכל שירותיה, מארק צוקרברג הדגיש כי התכונה החדשה לא נועדה להחליף את תהליך האימות הקיים. במקום זאת, הסביר כי זו אפשרות נוספת עבור משתמשים (בעיקר אלו שיש להם אינטרס) אשר רוצים להבטיח את האותנטיות של החשבונות שלהם, ובהמשך לכך מטא גם הבהירה כי לא יהיו שינויים בחשבונות שכבר אומתו.

עם ההשקה של הוי הכחול במטא, ניחן הרושם כי החברה ממצבת את עצמה כמובילה במאבק נגד חשבונות מזויפים ברשתות החברתיות. ככל שהפלטפורמה ממשיכה להתרחב, תוצאות השינוי ייבחנו לעומק ויהיה ניתן לראות עד כמה יעיל יהיה שירות המנויים החדש הזה במתן אבטחה נוספת והשמדת החשבונות המזויפים.

לקריאת הידיעה המקורית באתר Meta

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
48
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
27
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105084
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100747
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99891
מדיה חברתית
בן אורן
87823
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

1
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.