גוגל בוחנת פונקציית מעבר לאתרי מתחרים

מיטל אור
גוגל הודיעה כי היא מתנסה בתכונה חדשה שמטרתה לאפשר למשתמשים לראות את תוצאות החיפוש, בזמן שהם נמצאים בדף אינטרנט, בלי לחזור חזרה לתוצאות החיפוש. המטרה, לסייע לגולשים להשוות את תוצאות החיפוש ולהקל על מעבר בין אתרים.
גוגל בוחנת פונקציית מעבר לאתרי מתחרים

התכונה הניסיונית החדשה של גוגל תהפוך את הגלישה ל”מתמשכת” והחברה מבצעת שני ניסיונות לחוויית חיפוש נגישה יותר.

מטרה אחת, שתי פונקציות

כרגע גוגל מבצעת שני ניסויים לבדיקת החיפוש ושיפורו. הראשון נקרא “Journeys” (מסעות) כשהתכונה אוספת חיפושים קודמים בנושאים קשורים ומקבצת אותם יחדיו. התכונה מזכירה ארכיון היסטורי של חיפושים קודמים אך אלה מקובצים לפי נושאים, מה שמקל על חיפוש ספציפי שקשור לנושא.

גוגל מתארת את התכונה כיצירת אשקול דפים. החיפושים יאגרו בכל הדפים בהם הגולש ביקר ושקשורים לנושא הספציפי. כל זאת במטרה לאפשר לחזור לדפים המופיעים בהיסטוריית הגלישה בקלות. יש לציין כי נתוני המסעות לא נשלחים בגוגל אלא יאוחסנו באופן מקומי. גוגל מסרה כי יתכן והיא תשקול להרחיב את התכונה בגרסאות עתידיות כך שאפשר יהיה לצאת למסע במכשירים שונים.

תכונה שנייה היא חיפוש לוח צד וגם היא נמצאת בניסוי. התהליך יכלול שלושה שלבים ויתחיל בחיפוש רגיל בגוגל ולאחר מכן לחיצה על האתר הרצוי. בחלק השלישי יפתח לוח צד בחלק השמאלי של האתר במטרה ובו יהיו תוצאות החיפוש שהמשתמש התרחק מהן לפני רגע.

החלונית הצדדית של דפדפן כרום תאפשר לגולשים לגלול את תוצאות החיפוש למעלה ולמטה, בזמן שהם עדיין נמצאים באתר שבחרו להיכנס אליו. אם הגולשים ימצאו תוצאת חיפוש שמוצאת חן בעיניהם יותר, הם יוכלו לצאת מהאתר ישירות אל האתר הבא, בלי לחזור אל תוצאות החיפוש.

להמשיך בחיפוש בגוגל במינימום פעולות

חיפוש צד יאפשר לגולשים להשוות בין הדף הנוכחי בו הם נמצאים לבין דפים אחרים בתוצאות החיפוש. כל זאת בלי לחזור אחורה ובגלישה מתמשכת ורציפה. גוגל אומרת כי המטרה היא לעזור לגולשים למצוא את מה שהם מחפשים בכרום במהירות ובלי לאבד את תוצאות החיפוש.

הניסוי הנוכחי נועד לחקור כיצד כרום יכול לעזור לגולשים להשוות בין התוצאות השונות. החיפוש החדש עשוי לשנות את האופן בו הגולשים משתמשים בכרום כאשר אלו חדשות טובות בעיקר עבור אתרים שאינם נמצאים במקום הראשון או השני בתוצאות החיפוש.

אתרים שלא נמצאים במקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש יוכלו ליהנות מיותר תנועה תודות להשוואת תוצאות פשוטה מתוך האתר. כמובן, זהו ניסוי חדש שגוגל בוחנת ועדיין אין נתונים שיאפשרו לנו לדעת כיצד הדבר ישפיע על התנהגות המשתמשים באתרים.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
70
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
89
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
105
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
45
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
92
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105060
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99615
מדיה חברתית
בן אורן
87794
קידום אתרים
דנה רוזן
82473
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.