גוגל בוחנת פונקציית מעבר לאתרי מתחרים

גוגל הודיעה כי היא מתנסה בתכונה חדשה שמטרתה לאפשר למשתמשים לראות את תוצאות החיפוש, בזמן שהם נמצאים בדף אינטרנט, בלי לחזור חזרה לתוצאות החיפוש. המטרה, לסייע לגולשים להשוות את תוצאות החיפוש ולהקל על מעבר בין אתרים.
מיטל אור
גוגל בוחנת פונקציית מעבר לאתרי מתחרים

התכונה הניסיונית החדשה של גוגל תהפוך את הגלישה ל”מתמשכת” והחברה מבצעת שני ניסיונות לחוויית חיפוש נגישה יותר.

מטרה אחת, שתי פונקציות

כרגע גוגל מבצעת שני ניסויים לבדיקת החיפוש ושיפורו. הראשון נקרא “Journeys” (מסעות) כשהתכונה אוספת חיפושים קודמים בנושאים קשורים ומקבצת אותם יחדיו. התכונה מזכירה ארכיון היסטורי של חיפושים קודמים אך אלה מקובצים לפי נושאים, מה שמקל על חיפוש ספציפי שקשור לנושא.

גוגל מתארת את התכונה כיצירת אשקול דפים. החיפושים יאגרו בכל הדפים בהם הגולש ביקר ושקשורים לנושא הספציפי. כל זאת במטרה לאפשר לחזור לדפים המופיעים בהיסטוריית הגלישה בקלות. יש לציין כי נתוני המסעות לא נשלחים בגוגל אלא יאוחסנו באופן מקומי. גוגל מסרה כי יתכן והיא תשקול להרחיב את התכונה בגרסאות עתידיות כך שאפשר יהיה לצאת למסע במכשירים שונים.

תכונה שנייה היא חיפוש לוח צד וגם היא נמצאת בניסוי. התהליך יכלול שלושה שלבים ויתחיל בחיפוש רגיל בגוגל ולאחר מכן לחיצה על האתר הרצוי. בחלק השלישי יפתח לוח צד בחלק השמאלי של האתר במטרה ובו יהיו תוצאות החיפוש שהמשתמש התרחק מהן לפני רגע.

החלונית הצדדית של דפדפן כרום תאפשר לגולשים לגלול את תוצאות החיפוש למעלה ולמטה, בזמן שהם עדיין נמצאים באתר שבחרו להיכנס אליו. אם הגולשים ימצאו תוצאת חיפוש שמוצאת חן בעיניהם יותר, הם יוכלו לצאת מהאתר ישירות אל האתר הבא, בלי לחזור אל תוצאות החיפוש.

להמשיך בחיפוש בגוגל במינימום פעולות

חיפוש צד יאפשר לגולשים להשוות בין הדף הנוכחי בו הם נמצאים לבין דפים אחרים בתוצאות החיפוש. כל זאת בלי לחזור אחורה ובגלישה מתמשכת ורציפה. גוגל אומרת כי המטרה היא לעזור לגולשים למצוא את מה שהם מחפשים בכרום במהירות ובלי לאבד את תוצאות החיפוש.

הניסוי הנוכחי נועד לחקור כיצד כרום יכול לעזור לגולשים להשוות בין התוצאות השונות. החיפוש החדש עשוי לשנות את האופן בו הגולשים משתמשים בכרום כאשר אלו חדשות טובות בעיקר עבור אתרים שאינם נמצאים במקום הראשון או השני בתוצאות החיפוש.

אתרים שלא נמצאים במקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש יוכלו ליהנות מיותר תנועה תודות להשוואת תוצאות פשוטה מתוך האתר. כמובן, זהו ניסוי חדש שגוגל בוחנת ועדיין אין נתונים שיאפשרו לנו לדעת כיצד הדבר ישפיע על התנהגות המשתמשים באתרים.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89826
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88778
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88265
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66900
קידום אתרים
ירון אחר
65096
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
30
קידום אתרים
מיטל אור
25
קידום אתרים
מיטל אור
58
קידום אתרים
מיטל אור
63
מדיה חברתית
מיטל אור
53
קידום אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x