גוגל בוחנים תצוגה חדשה לתוצאות החיפוש - גם אתם רואים? | AskPavel
קידום אתרים » חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט » גוגל בוחנים תצוגה חדשה לתוצאות החיפוש – גם אתם רואים?

גוגל בוחנים תצוגה חדשה לתוצאות החיפוש – גם אתם רואים?

נכון לכתיבת שורות אלו נראה כי לתוצאות החיפוש בגוגל יש מבנה חדש:

מבנה חדש לתוצאות החיפוש בגוגל

אי אפשר לדעת בשלב זה אם מדובר בניסוי ובדיקה זמנית או שזהו פורמט חדש. את התוצאות בצורה הזו ניתן לראות גם כשמחוברים לחשבון בגוגל וגם כשלא.

השינויים העיקריים:

  • כתובת האתר הירוקה ממוקמת מתחת לכותרת האתר
  • אין קישורים לגרסת מטמון או דפים דומים (רמז?)
  • לא מצאתי יותר תוצאות חיפוש שמציגות יותר מ-2 שורות טקסט.

אולי הסתרת הלינקים נועדה כדי לא להסיח את הגולש מהטקסט ליד כל אתר או שאולי לגוגל יש כוונה לא להציג את המידע הזה בהמשך. בכל מקרה, עדיין לא ברור אם זה קבוע אז מוקדם לשפוט.

גם אתם רואים את התוצאות בצורה כזו?

אודות פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד של סרבולה - חברת כתיבת תוכן ומייעץ בקידום אתרים אורגני (SEO) בזירות תחרותיות בארץ ובחו"ל במסגרת חברת אלפיניסט 301 שיווק דיגיטלי.

17 תגובות

  1. לא אצל כולם. אני רואה תוצאות רגילות לגמרי.

    כנראה שאתה בין הנבחרים 🙂

  2. ניר אדר

    לא חדש בכלל. אנחנו מכירים את הניסוי הזה חודשיים לפחות.
    אתה מקבל אותו הרבה כשאתה בא עם דפדפן בלי עוגיות. אם לא קיבלת אותו חכה שה-session יגמר כדי לנסות שוב.

    • פבל ישראלסקי

      ראיתי את זה בעבר ב-google.com פעם אחת, אבל זו הפעם הראשונה שאני רואה את זה בגוגל ישראל. יצא לך כבר לראות?

      לגבי העוגיות אני לא מבין – ראיתי את זה בלי לנקות עוגיות ואחרי שניקיתי עדיין ראיתי.

      • ניר אדר

        כשאתה בלי עוגיות אתה פשוט רואה את הניסוי הזה הרבה יותר.

        אנחנו רואים את הניסוי הזה המון בעברית. (המערכת שלנו מנתחת אוטומטית כל הזמן את התוצאות – זה כל הזמן צץ)

  3. גם אני רואה תוצאות רגילות

  4. ניר אדר

    אגב, לדעתי ניסוי ממש לא מוצלח. אתה רוצה לראות את התוכן, לא את הכתובת שלא משנה לך הרבה

  5. מיכל כהן

    אצלי הכל רגיל. בלי עוגיות רק ופלים וקפה

  6. נתקלתי בזה לא מזמן, לדעתי לא נראה טוב בכלל.

    הרווחים האלו קצת מרגיזים, מלבד זה שרואים פחות תוצאות עם הרווחים הללו.

  7. גם אצלי ככה
    בנוסף אני מקבל בתוצאות החיפוש אתרים ששיתפתי (בפייסבוק, טוויטר וכו') בתוצאות בדף ראשון למרות שזה לא המיקום שלהם עם ציון למטה ששיתפתי את הדף, או חבר אחר ברשת החברתית שיתף
    עוד משהו נתקל בזה ?

  8. גם אצלי ללא שינוי

  9. אני אישית לא כל כך אוהב את זה. מה לעשות, התרגלתי למראה הישן.

  10. מה שמדאיג אותי היא העובדה שלא יהיה Cache, שכן אני משתמש במטמון הרבה כדי לראות מתי הזחלן של גוגל מבקר או אצלי, או במקומות שאני מוציא משם לינקים…

    האם זו הסיבה שלדעתכם הם מעדיפים לא לפרסם את דף המטמון? הכל בגללנו המקדמים ?

  11. גם בPPC החליטו להעלות את כתובת
    הדומיין צמוד לכותרת.

  12. מה שהכי מעניין לדעתי זה המרווחים בין התוצאות. מבחינת חווית הגולש זה אומר שהתוצאות האורגניות נדחקות 88 פיקסלים למטה. ומבחינת גוגל זה אומר יותר קליקים על התוצאות הממומנות שתופסות יותר שטח מסך עליון.

  13. "אי אפשר לדעת בשלב זה אם מדובר בניסוי ובדיקה זמנית או שזהו פורמט חדש." בגוגל רוסיה למשל הפורמט הזה רץ כבר בסביבות החצי שנה נראה לי…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים