הגלילה החדשה של גוגל יצאה לדרך

גוגל יצאה עם גלילה רציפה בשימוש במכשירים הניידים. כבר השבוע שעבר (14, אוקטובר, 2021) גולשים התחילו לחוות זאת באתרים באנגלית בארה"ב.
מיטל אור
הגלילה החדשה של גוגל

הגלילה הרציפה או האינסופית משנה את האופן בו הגולשים יחוו את התוצאות תוך שימוש בנייד. לא עוד לחיצה על תוצאות נוספות אלא המשך גלילה עד למציאת התוכן הרלוונטי. מצד גוגל נאמר כי העדכון יאפשר לגולשים לבצע חיפוש בצורה חלקה בלי ללחוץ על הכפתור כדי לראות עוד תוצאות.

גוגל ציינה כי לעתים הגולשים לא מקבלים את התוכן שהם חיפשו כבר בעמוד הראשון ולכן היא תאפשר מעכשיו לגלול ברציפות עד לסיומו של העמוד הרביעי של תוצאות החיפוש. כל זאת ללא לחיצה נוספת. החברה אמנם בחנה את האפשרות בעבר אך עתה אפשר לראות את היישום בפועל.

כיצד הגלילה החדשה תשפיע על Google Ads?

השינוי של צורת הגלילה מעלה את השאלה כיצד הדבר ישפיע על חשבונות המודעות והופעת המודעות במכשירים הניידים. במסמך השאלות והתשובות של גוגל נכתב כי הדבר לא ישפיע על “המכירה הפומבית” של המודעות ולא על אופן דירוג המודעה.

השינוי לא אמור להשפיע על עלויות הקמפיינים ובכלל זה הופעת המודעות והקליקים. כל זה אמור להישאר כפי שהיה והפעלת הקמפיין תתבצע בצורה דומה. עם זאת, הקמפיינים עשויים להיראות שונים בפועל כאשר הצפי הוא שהגולשים יראו יותר מודעות בחלק העליון של המסך ופחות מודעות בחלקו התחתון.

שינוי הגלילה הוא שינוי הגיוני אשר מתאים לשימוש במכשיר הנייד. כפי שהגולשים משתמשים ברשתות החברתיות כך הם יוכלו להשתמש גם בגוגל. עם זאת, ברור כי מפעילי קמפיינים עשויים לתהות לגבי יעילות השינוי ולכן עליהם להשקיע עוד יותר בבחינת מדדי הקמפיין.

יש לציין כי כרגע השינוי נוגע לשאילתות המבוססות על אתרים בארה”ב, אך הצפי הוא הרחבת הלילה החדשה למדינות ושפות נוספות במהלך שנת 2022.

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
9
מדיה חברתית
מיטל אור
38
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
50
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
59
מדיה חברתית
מיטל אור
101
מדיה חברתית
שי משען
90765
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
90027
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
89223
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67597
קידום אתרים
ירון אחר
66026
שיווק דיגיטלי
קבלו למייל סיכום שבועי של 10 דק׳ קריאה על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x