גוגל וסין שוב חברים?

איתי ברנר

ביום שישי הודיעה החברה בבלוג הרשמי שלה כי סין חידשה את רישיון ה-ICP , אותו רישיון אשר מקנה לחברה את האישור לספק שירותי אינטרנט במדינה. נכון לרגע כתיבת שורות אלו, משתמשי גוגל סין מופנים ישירות לגוגל הונג קונג או לעמוד נחיתה בגוגל סין המפנה לשם. גוגל הונג קונג מספק למשתמשים הסינים את השירותים הרגילים של החברה ותוצאות חיפוש לא מצונזרות.

לא ברור כיצד חידוש הרישיון מתיישב עם דרישות הצנזורה הסינית, אבל מכיוון שהנושא עוד לא ירד מסדר היום הציבורי, נראה שבעוד מספר ימים כבר נדע את כל התשובות.

> לארכיון החדשות

תגיות רלוונטיות: גוגלצנזורה סיניתרשיון ICP
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
פבל ישראלסקי
38
ניהול קהילה
פבל ישראלסקי
310
שיווק דיגיטלי
פבל ישראלסקי
286
קידום אתרים
פבל ישראלסקי
124
מדיה חברתית
פבל ישראלסקי
231
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
110262
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
104456
מדיה חברתית
דנה רוזן
84323
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים לפני כולם

מעל 15,000 מקצועני שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות