גוגל וסין שוב חברים?

איתי ברנר

ביום שישי הודיעה החברה בבלוג הרשמי שלה כי סין חידשה את רישיון ה-ICP , אותו רישיון אשר מקנה לחברה את האישור לספק שירותי אינטרנט במדינה. נכון לרגע כתיבת שורות אלו, משתמשי גוגל סין מופנים ישירות לגוגל הונג קונג או לעמוד נחיתה בגוגל סין המפנה לשם. גוגל הונג קונג מספק למשתמשים הסינים את השירותים הרגילים של החברה ותוצאות חיפוש לא מצונזרות.

לא ברור כיצד חידוש הרישיון מתיישב עם דרישות הצנזורה הסינית, אבל מכיוון שהנושא עוד לא ירד מסדר היום הציבורי, נראה שבעוד מספר ימים כבר נדע את כל התשובות.

> לארכיון החדשות

תגיות רלוונטיות: גוגלצנזורה סיניתרשיון ICP
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89413
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88056
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87797
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66675
קידום אתרים
ירון אחר
64751
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
48
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
82
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
53
מדיה חברתית
מיטל אור
193
מדיה חברתית
עמית אדלר
193
מסחר אלקטרוני
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x