גוגל וסין שוב חברים?

איתי ברנר

ביום שישי הודיעה החברה בבלוג הרשמי שלה כי סין חידשה את רישיון ה-ICP , אותו רישיון אשר מקנה לחברה את האישור לספק שירותי אינטרנט במדינה. נכון לרגע כתיבת שורות אלו, משתמשי גוגל סין מופנים ישירות לגוגל הונג קונג או לעמוד נחיתה בגוגל סין המפנה לשם. גוגל הונג קונג מספק למשתמשים הסינים את השירותים הרגילים של החברה ותוצאות חיפוש לא מצונזרות.

לא ברור כיצד חידוש הרישיון מתיישב עם דרישות הצנזורה הסינית, אבל מכיוון שהנושא עוד לא ירד מסדר היום הציבורי, נראה שבעוד מספר ימים כבר נדע את כל התשובות.

> לארכיון החדשות

תגיות רלוונטיות: גוגלצנזורה סיניתרשיון ICP
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89603
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88200
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87919
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66840
קידום אתרים
ירון אחר
64963
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
53
קידום אתרים
מיטל אור
74
קידום אתרים
מיטל אור
57
מדיה חברתית
מיטל אור
55
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
57
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x