גוגל מציגה פיצ’רים חדשים בעולם ה-AI שכל מנהל קמפיינים חייב להכיר

עומר לייבנזון
בכנס Google Marketing Live 2024, גוגל חשפה כלי בינה מלאכותית חדשים ומדהימים שישדרגו את המודעות וניהול הקמפיינים שלכם.
כלי בינה מלאכותית לשיפור קמפיינים ממומנים
Google Marketing Live 2024

גוגל הציגה בכנס GML השנתי ארסנל של כלים חדשים המונעים על ידי בינה מלאכותית, כאשר המטרה המרכזית שעומדת לנגד עיניהם היא הקלה על עבודתם של אנשי שיווק, ושדרוג משמעותי של ביצועי הקמפיינים עם פיצ’רים חדשים ומרעננים. במאמר הבא נסקור את העדכונים האחרונים, ואת הדרכים הנכונות להשתמש בהם.

יכולות משופרות לעריכת תמונות וסרטונים

גוגל מספקת למפרסמים כלים ליצירת תמונות איכותיות ומותאמות אישית. החל המיום, הבינה המלאכותית של גוגל תציע יותר תבניות עיצוב אוטומטית למעצבים. היכולות המשופרות יסייעו לכם ליצור מודעות מושכות במיוחד, המותאמות לקהלים שונים ולפלטפורמות שונות.

מודעות תלת מימד

אי פעם חשבתם שתוכלו להתאים בגדים ולמדוד אותם בצורה פרסונלית דרך גוגל? מעכשיו, התמונה מתבהרת ונראה שהחזון הופך למציאות. מפרסמים יוכלו לשלב תמונות וסרטוני תלת מימד, כמו גם מדידה וירטואלית לפרטי לבוש ישירות במודעות שלהם. היכולות הללו צפויות לשפר את תחושת הביטחון של הלקוח, לאפשר לו להתנסות במוצר באופן וירטואלי, ולעודד אותו לבצע רכישה. בנוסף, גוגל תציע למפרסמים כלים ליצירת תמונות מוצר איכותיות ומותאמות אישית.

סיכומי תשובות בחיפוש

גוגל מרחיבה את השימוש בבינה מלאכותית (AI) בתוצאות החיפוש, ומציגה קיצורי AI שמספקים לגולשים תשובות מקיפות לשאילתות שלהם. ניסויים מוקדמים הראו כי הכלי החדש מעודד גולשים לבצע יותר חיפושים, ומגביר את שביעות הרצון שלהם מתוצאות החיפוש. בנוסף, כניסות לאתרים דרך קיצורי ה-AI הן איכותיות יותר – המבקרים נוטים לבלות זמן ממושך באתר. הכלי החדש צפוי להיות זמין בקרוב למשתמשים נוספים בארה”ב, ובהמשך למדינות נוספות. גוגל מדגישה כי הכלי פועל באופן אוטומטי, ואינו מצריך פעולה מצד המפרסמים. תוכן רלוונטי, כולל מודעות חיפוש, קמפיינים רגילים ומודעות Performance Max, יופיע בקיצורי ה-AI בהתאם לשאילתת החיפוש ולמידע שנאסף על ידי הבינה המלאכותית.

כלים אנליטיים חדשים

עד כה, מפרסמים התקשו לקבל תמונת מצב כוללת לגבי נתוני החיפוש שלהם. כעת גוגל מציגה שיפורים בתהליכי הייבוא של נתונים מאינטראקציה ישירה (First-Party), ומציגה את כל הנתונים החיפוש במקום אחד מרוכז, באמצעות Google Ads Data Manager.

Google Ads Data Manager
Google Ads Data Manager

לסיכום, זה כבר לא סוד שבינה מלאכותית הופכת לכלי מרכזי באסטרטגיית השיווק, מה שכתבנו עליו רבות גם בדו”ח המגמות בשיווק דיגיטלי לשנת 2024. הכלים החדשים מאפשרים לאנשי השיווק והפרסום ליצור מודעות אפקטיביות יותר, למקד את הקמפיינים שלהם לקהלים הרלוונטיים, ולנתח את ביצועי הקמפיינים בצורה הרבה יותר חכמה ואפקטיבית.

לקריאת הידיעה המקורית בגוגל

תגיות רלוונטיות: בינה מלאכותיתגוגל
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
37
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
64
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
87
קידום אתרים
עומר לייבנזון
60
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
92
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
106516
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
101194
מדיה חברתית
דנה רוזן
82743
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.