פתחתי קבוצה בפייסבוק בנושא קידום אתרים בגוגל

פבל ישראלסקי

קבוצת SEO בפייסבוקמסתבר שהשפעת פקדה גם אותי! זו גם הסיבה שלא כתבתי די הרבה זמן. אם כי נראה שבימים האחרונים פתחתי גרופ בפייסבוק בנושא קידום אתרים בגוגלהמערכת החיסונית שלי ניצחה את המחלה ואני בשלבי התאוששות.

טוב, אז נכנעתי והחלטתי להיות עוד “פותח גרופ בפייסבוק”, אומנם לא גרופ בנושא כמו אנו מתנגדים לצאת מהפוך בבקרים הקרים, או אלכוהוליסטים לא אנונימיים אלא פשוט בנושא הכה קרוב ללידנו – קידום אתרים בגוגל. פשוט 🙂

אגב, שיווק ופרסום בפייסבוק באמצעות פתיחת קבוצה זו עוד דרך שבאמצעותה ניתן להפיץ פוסטים מהבלוג ובכך לקבל תנועה נוספת. הגדלת תנועה לאתר\בלוג לעיתים נעשית מתוך כוונות רווח, חיזוק תדמית ושם, הרחבת קהל לקוחות וכו’.

האמת שפתחתי את הגרופ די מזמן, אבל פשוט שכחתי לעדכן כאן את המאורע, למקרה שישנם אנשים מרשימת התפוצה שלי שירצו להצטרף לשם.

הלינק לקבוצה: קידום אתרים בגוגל AskPavel – סודות, טיפים ודברים שלא רוצים שתדעו

להלן התיאור של הקבוצה:

בעקבות פריחתה האינטנסיבית, של תעשיית ה- SEO בשנים האחרונות, ברחבי העולם ובארצנו בפרט – החלטתי לפתוח גרופ שיוקדש כל כולו לנושא. ראיתי שיש כבר גרופ בנושא קידום אתרים במנועי חיפוש ושיווק באינטרנט, אבל את הגרופ הזה ספציפית אנסה למקד לכיוון של קידום אתרים בגוגל נטו ובעיקר לכל עניין הרמאות סביב הנושא.

הנושא הזה כה אפור, עד כי הביטוי 100% לא קיים בו כלל! למעשה – כל הממצאים לגבי איך גוגל עובד מתקבלים ברובם אך ורק מהשערות, תצפיות וניסויים (בעיקר תהייה). ואם נוסיף למתכון את המרכיב “שינויי אלגוריתם על בסיס יום-יומי”, הרי שגוגל הופך לנוסחא בלתי ניתנת לפיצוח כלל! יחד עם זאת, חשוב להבין שהשליטה בשוק חיפוש המידע באינטרנט, כרגע בידי גוגל (לפחות לפי הסטטיסטיקה). לפיכך – על בעלי העסקים הרבים, להמשיך ולשאוף להגיע לתוצאות הראשונות במילים הרלוונטיים עבורם. אלא אם כן, אין להם בעיה להישאר בעמוד התוצאות ה- 20 🙂

אך לצערי, בעקבות המצב שנוצר, חברות ומקדמי אתרים עצמאיים רבים מנצלים את התלות, חוסר ההבנה בתחום והתמימות לאמינות. הם מציעים את שירותיהם בידיעה כי בעל האתר לא מודע לקווים האדומים בתחום ובכך יוצרים לו נזק רב לטווח הארוך. כמו כן, קיים גם המקרה השני – בעלי אתרים רבים מקדמים את אתריהם בעצמם, תוך שימוש בדרכים לא לגיטימיות ובכך מסכנים את עצמם ואת הסביבה (לא מאשים כי ברוב המקרים המידע שיש בידיהם מוטעה). אז מה לעשות, כמו בכל תחום, גם בעולם ה- SEO יש שיטות עבודה פסולות ולא אתיות, וחשוב ללמוד להימנע משימוש בהם.

אז…שתפו, חלקו, הפיצו והביעו את כל אשר עולה ברוחכם בנוגע לעולם שנויי מחלוקות זה – במטרה להגביר את המודעות סביב הסיכונים, הרמאויות הדרכים הנכונות והפסולות להשגת המטרה! נתקלתם מכירים דוגמאות לרמאויות? מה לא לעשות אם רוצים להגיע למקום הראשון? לאיזה עצות ושמועות לא להקשיב? מחפשים פרטנרים להחלפתקניית קישורים? מחפשים שיתופי פעולה עסקיים? מכירים טיפ שיכול לסייע בקידום האתר? מכירים מקורות מידע טובים ללימוד SEO ?אשמח אם תשתפו אחרים מהידע והניסיון שלכם בתחום ותפיצו את הגרופ לאנשים שעצות מהסוג הזה יכולות לעזור להם, או כאלה שרק מתעניינים בתחום.

נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

3
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.