פייסבוק משיקה בדיקה ראשונית לחדרי אודיו בטייוואן

פייסבוק משיקה את הגרסה הראשונית שלה לחדרי אודיו בטיוואן וזאת לאחר שמספר הורדות אפליקציית קלאבהאוס פוחת ולאחר שטוויטר הרחיבה את השימוש ב"ספייסס" (Spaces).
מיטל אור
פייסבוק משיקה בדיקה ראשונית לחדרי אודיו בטייוואן

כפי שפורסם ב-socialmediatoday פייסבוק החלה להשיק גרסה ראשונית לכלי האודיו הראשון שלה. את המבחן היא מבצעת על משתמשים בטייוואן כשהיא מאפשרת לאנשי ציבור ויוצרים להשתמש בו.

בחודש שעבר הודיעה פייסבוק כי היא מתכננת להרחיב את הכלים שלה ולהשיק חדרי שמע ובהם גם כלי האזנה, פודקסטים ופונקציה חדשה של Soundbites אשר תאפשר למשתמשים ליצור קליפים בצורה קלה ופשוטה תוך שימוש באפקטים וכלים מתוך האפליקציה.

כעת, יוצאת הרשת החברתית עם המבחן הראשון לחדרי השמע ובכך היא גם יוצאת במתקפה ישירה על הרשת החברתית הצעירה – קלאבהאוס.

נראות המזכירה את החדרים של קלאבהאוס

חדרי האודיו החדשים של פייסבוק מזכירים בנראות שלהם את החדרים המוכרים של קלאבהאוס. השינוי בא עם ה”כוכבים” (Stars) שיאפשרו ליוצרי האודיו ליצור רווחים כבר מהשלבים הראשונים.

מבחינה טכנית, פייסבוק כבר תומכת בשידור וידאו ולכן התמיכה בשידורי אודיו לא אמורה להיות קפיצת מדרגה טכנולוגית משמעותית. למרות זאת היא מחליטה לנקוט בגישה זהירה ומבצעת השקה ראשונית מצומצמת בטייוואן. המשימה האמיתית של פייסבוק תהיה לצלוח מעבר לבעיות שעולות אצל המתחרות.

גם קלאבהאוס וגם טוויטר נתקלים בתלונות מצד המשתמשים על יותר מדי התראות ליותר מדי חדרים שמתקיימים בו זמנית ופגיעה באיכות הכללית של התוכן. המשימה של פייסבוק תהיה לסייע למשתמש למצוא את החדרים הרלוונטיים ביותר עבורו. כמובן, זו אותה בעיה אשר מתקיימת כאשר ישנו תוכן רב בשידור חי.

פייסבוק יוצרת קבוצות מיקוד ובכך מבטלת את הבעיה הנוכחית שיש לרשתות האחרות. חדרי האודיו יוצגו למשתמשים באפליקציה על בסיס תחומי עניין שיבחרו בהתאם לקבוצות אליהן המשתמשים בחרו להשתמש. בצורה זו היא תוכל להציע למשתמשים תוכן רלוונטי עבורם ובלי להתערב באלגוריתם. יתכן ותכונה זו תגרום למשתמשים לעזוב את קלאבהאוס ותציב את פייסבוק כמובילה גם בתוכן האודיו.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89703
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88476
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88101
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66868
קידום אתרים
ירון אחר
65049
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
15
מדיה חברתית
מיטל אור
20
מדיה חברתית
מיטל אור
68
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
41
קידום אתרים
מיטל אור
18
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x