המועדון פתוח – Clubhouse זמינה לכולם

רשת האודיו החברתית סיימה את גרסת הבטא הסגורה שלה ועכשיו היא פתוחה לכל מי שרוצה להצטרף למועדון, גם ללא הזמנה.
מיטל אור
Clubhouse זמינה לכולם

כפי שפורם ב- Socialmediatoday, קלאבהאוס נפתחת לכל המשתמשים. מהמועדון נמסר כי הם הסירו את מערכת רשימת ההמתנה כך שכל אחד יוכל להצטרף. מי שכבר חבר במועדון יכול לפרסם את הקישור שלו לקהל הרחב ולארח כל אירוע ציבורי. המועדון פתוח גם למשתמשי אנדרואיד וגם למשתמשי iOS.

האם הגישה האקסקלוסיבית הצליחה?

Clubhouse עשתה רעש בתחילת דרכה כאשר הגישה האקסקלוסיבית שיחקה תפקיד משמעותית. הזמנות למועדון הפכו לסמל סטטוס ויש אפילו שמכרו הזמנות ב-eBay במחירים מגוחכים (כמו עוד דברים שנמכרים ברשת).

הצטרפותו של אילן מאסק לצ’ט של המועדון הובילה לשיטפון של מצטרפים, אך ההיפ של הרשת הוביל לא רק לתגובת המשתמשים אלא גם לתגובת המתחרים.

רשת טוויטר פתחה תוך זמן קצר את ה”ספייס” שלה ונראה כי כולם מנסים לעבוד ולפתח את אפשרויות האודיו. הרשתות הוותיקות נגישות יותר וגם לא מחייבות את המשתתפים בהזמנה, כך שהיום נראה כי הגישה האקסקלוסיבית של Clubhouse לא בהכרח השיגה את המטרה, לפחות לא ברגע שנפתחה התחרות מול שאר הרשתות החברתיות.

Clubhouse ממשיך לגדול

כניסתה של Clubhouse לחנות של אנדרואיד הובילה לגדילה נוספת ומאז היא עברה שינויים משמעותיים בהודו, היעד שממנו מגיעים רוב המשתמשים החדשים. עתה השאלה החשובה תהיה האם הזמינות תעזור לאפליקציה ליצור באז ולתפוס מקום ראשון בתחרות (שהיא בעצמה יצרה) או לא.

מייסדי הרשת אופטימיים ומאמינים כי עוד יהיו עליות ומורדות וכי התחרות מול שאר הרשתות תהיה קשה. המטרה היא לבנות משהו חדש באינטרנט וזאת בהתבסס על קשרים אנושיים, שיחות ערות ולתת למשתמשים להרגיש רצויים וחופשיים להיות מי שהם.

קצת נתונים

ברור כי Clubhouse צריכה הרבה יותר מאשר אופטימיות כדי להחזיר את המשתמשים לאפליקציה והצעד הנוכחי עשוי להיות משמעותי. כך או אחרת, אפשר להגיד כי הצעדים שעשתה רשת האודיו משמעותיים. היא גדלה מצוות של שמונה עובדים לצוות של 58. מספר החדרים היומי עמד בתחילה על 50 אלף חדרים והיום הוא עומד על כחצי מיליון.

מאז שהרשת זמינה למשתמשי אנדרואיד זכתה האפליקציה לכ-10 מיליון הורדות. 90 מיליון הזמנות נשלחו מאז ההשקה של Backchannel והמאזין הממוצע מבלה יותר משעה ביום במועדון. אחוז משמעותי של המשתמשים פועלים ברשת כדי לדבר ולא רק להקשיב.

השינוי הנוכחי עשוי להשפיע באופן משמעותי על הרשת ולהוביל אותה להישגים נוספים. לצד זאת, ככל הנראה מה שיקבע האם הרשת תשיג את ההצלחה לה היא שואפת או לא, תלויה בתוכן.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: קלאבהאוסרשתות חברתיות
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89603
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88201
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87921
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66840
קידום אתרים
ירון אחר
64963
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
2
מדיה חברתית
מיטל אור
76
קידום אתרים
מיטל אור
75
קידום אתרים
מיטל אור
56
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
59
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x