המועדון פתוח – Clubhouse זמינה לכולם

מיטל אור
רשת האודיו החברתית סיימה את גרסת הבטא הסגורה שלה ועכשיו היא פתוחה לכל מי שרוצה להצטרף למועדון, גם ללא הזמנה.
Clubhouse זמינה לכולם

כפי שפורם ב- Socialmediatoday, קלאבהאוס נפתחת לכל המשתמשים. מהמועדון נמסר כי הם הסירו את מערכת רשימת ההמתנה כך שכל אחד יוכל להצטרף. מי שכבר חבר במועדון יכול לפרסם את הקישור שלו לקהל הרחב ולארח כל אירוע ציבורי. המועדון פתוח גם למשתמשי אנדרואיד וגם למשתמשי iOS.

האם הגישה האקסקלוסיבית הצליחה?

Clubhouse עשתה רעש בתחילת דרכה כאשר הגישה האקסקלוסיבית שיחקה תפקיד משמעותית. הזמנות למועדון הפכו לסמל סטטוס ויש אפילו שמכרו הזמנות ב-eBay במחירים מגוחכים (כמו עוד דברים שנמכרים ברשת).

הצטרפותו של אילן מאסק לצ’ט של המועדון הובילה לשיטפון של מצטרפים, אך ההיפ של הרשת הוביל לא רק לתגובת המשתמשים אלא גם לתגובת המתחרים.

רשת טוויטר פתחה תוך זמן קצר את ה”ספייס” שלה ונראה כי כולם מנסים לעבוד ולפתח את אפשרויות האודיו. הרשתות הוותיקות נגישות יותר וגם לא מחייבות את המשתתפים בהזמנה, כך שהיום נראה כי הגישה האקסקלוסיבית של Clubhouse לא בהכרח השיגה את המטרה, לפחות לא ברגע שנפתחה התחרות מול שאר הרשתות החברתיות.

Clubhouse ממשיך לגדול

כניסתה של Clubhouse לחנות של אנדרואיד הובילה לגדילה נוספת ומאז היא עברה שינויים משמעותיים בהודו, היעד שממנו מגיעים רוב המשתמשים החדשים. עתה השאלה החשובה תהיה האם הזמינות תעזור לאפליקציה ליצור באז ולתפוס מקום ראשון בתחרות (שהיא בעצמה יצרה) או לא.

מייסדי הרשת אופטימיים ומאמינים כי עוד יהיו עליות ומורדות וכי התחרות מול שאר הרשתות תהיה קשה. המטרה היא לבנות משהו חדש באינטרנט וזאת בהתבסס על קשרים אנושיים, שיחות ערות ולתת למשתמשים להרגיש רצויים וחופשיים להיות מי שהם.

קצת נתונים

ברור כי Clubhouse צריכה הרבה יותר מאשר אופטימיות כדי להחזיר את המשתמשים לאפליקציה והצעד הנוכחי עשוי להיות משמעותי. כך או אחרת, אפשר להגיד כי הצעדים שעשתה רשת האודיו משמעותיים. היא גדלה מצוות של שמונה עובדים לצוות של 58. מספר החדרים היומי עמד בתחילה על 50 אלף חדרים והיום הוא עומד על כחצי מיליון.

מאז שהרשת זמינה למשתמשי אנדרואיד זכתה האפליקציה לכ-10 מיליון הורדות. 90 מיליון הזמנות נשלחו מאז ההשקה של Backchannel והמאזין הממוצע מבלה יותר משעה ביום במועדון. אחוז משמעותי של המשתמשים פועלים ברשת כדי לדבר ולא רק להקשיב.

השינוי הנוכחי עשוי להשפיע באופן משמעותי על הרשת ולהוביל אותה להישגים נוספים. לצד זאת, ככל הנראה מה שיקבע האם הרשת תשיג את ההצלחה לה היא שואפת או לא, תלויה בתוכן.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: קלאבהאוסרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105079
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99816
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.