קלאבהאוס מגדילה משמעותית את הדגש על תוכן

הרשת החברתית המתמקדת בתוכן אודיו, Clubhouse מוצאת עצמה במאבק על שמירת תשומת לב הקהל. מולה נמצאים יריבים בעלי משאבים חזקים וקהל גדול שבכל מקרה כבר מחובר אליהם. הדרך של הרשת לשמור על הקהל שלה הוא לשים דגש על התוכן ובעקבות כך מגיעות הידיעות הבאות.
מיטל אור
קלאבהאוס שמה דגש על התוכן

אפליקציית Clubhouse נמצאת במגמת ירידה מבחינת מספר ההורדות וזאת למרות שהיא נפתחה גם למשתמשי אנדרואיד. שלא כמו טוויטר או פייסבוק שמסוגלים לספק כלים דומים בלחיצת כפתור, רשת האודיו עיכבה בעצמה את הצמיחה שלה. בהתחשב בתחרות, הסיכויים של Clubhouse לשרוד לא נראים טובים אלא אם היא תמצא זווית אחרת וייחודית למשיכת הקהל.

שינויי מפתח ב-Clubhouse

כפי שפורסם ב-socialmediatoday הרשת מכריזה על מספר שינויים שעשויים לעזור לה לשמור על צמיחה על אף התחרות הגדולה. ביום רביעי האחרון (26 במאי, 2021) הודיעה Clubhouse על הראשונים שייהנו מתוכנית המענקים Creator First. התוכנית תממן פיתוח של תכנים כשהרשת תבטיח למשתתפים בתוכנית הכנסה חודשית מובטחת של לפחות 5,000 דולר ובנוסף סיוע בהסדרי חסות ושותפות עם המותג כדי להבטיח מימון לאירועים שונים.

תוכנית המענקים תעזור לאפליקציה להבטיח את יצירת התכנים המקוריים והאיכותיים. במקביל, היא תבטיח כי היוצרים ימשיכו לשתף את האפליקציה ובכך לעורר את תשומת הלב של הקהל, לשמור על המאזינים וליצור שידורי שמע שיצרו עניין רב.

צעד נוסף שמדגיש את חשיבות התוכן מבחינת Clubhouse הוא ההעסקת קלי סטויצל (Kell Stoetzel), לשעבר ראש הכנסים והדוברים ב-TED וכן את ג’סטין אוברטי (Justin Uberti), לשעבר מהנדס בגוגל שהיה מעורב ביצירת היצע מוצרי האודיו והווידאו של גוגל.

סטויצל אשר עבד במשך 17 שנים ב-TED יהיה אחראי לגיוס מובילים לפלטפורמה ובכלל זה סופרים, מדענים, אנשי אקדמיה ויוצרים אחרים. כמו כן, העבודה תהיה גם מול אנשים בעלי פרופיל גבוה בפלטפורמה ובכלל זה שמות כמו מלקום גלדוול, אדם גרנט, איימי קאדי ושמות נוספים שמביאים תנועה אל Clubhouse.

הניסיון והקשרים של סטויצל עשויים להבטיח לרשת שותפויות לשידורים מקוריים ובכך להבטיח כי האפליקציה תישאר רלוונטית, למרות מה שמציעות הפלטפורמות המתחרות.

התפקיד של אוברטי יהיה לסייע בשיפור איכות החוויה בתוך האפליקציה ולהבטיח כי המשתמשים יקבלו את המקסימום ממנה. התפתחויות אלה מצביעות על התמקדות באיכות על פני הכמות ואלו חדשות טובות כיוון שככל הנראה זו תהיה התכונה הטובה ביותר של Clubhouse.

למקד את המסר ולהישאר רלוונטיים

מיקוד המסר של Clubhouse וחשיפה לקהל ספציפי במקום לכל קהל, יכול להפוך אותה לפלטפורמה רלוונטית ולאפשר לה את ההתקדמות בזמן שפלטפורמות אחרות מנסות להציע חלופות. מניסיון העבר אפשר לראות כי פלטפורמות שהמתינו זמן רב עם הצעת מימון ליוצרים, צפו בקהל עובר לפלטפורמות אחרות.

Clubhouse עשוי להרוויח מהשינויים האחרונים אך כמובן שנצטרך לראות את ההשפעה של אלה בטווח הארוך.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: קלאבהאוסרשתות חברתיות
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89704
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88477
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88102
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66869
קידום אתרים
ירון אחר
65050
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
15
מדיה חברתית
מיטל אור
20
מדיה חברתית
מיטל אור
68
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
41
קידום אתרים
מיטל אור
18
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x