קלאבהאוס מגדילה משמעותית את הדגש על תוכן

מיטל אור
הרשת החברתית המתמקדת בתוכן אודיו, Clubhouse מוצאת עצמה במאבק על שמירת תשומת לב הקהל. מולה נמצאים יריבים בעלי משאבים חזקים וקהל גדול שבכל מקרה כבר מחובר אליהם. הדרך של הרשת לשמור על הקהל שלה הוא לשים דגש על התוכן ובעקבות כך מגיעות הידיעות הבאות.
קלאבהאוס שמה דגש על התוכן

אפליקציית Clubhouse נמצאת במגמת ירידה מבחינת מספר ההורדות וזאת למרות שהיא נפתחה גם למשתמשי אנדרואיד. שלא כמו טוויטר או פייסבוק שמסוגלים לספק כלים דומים בלחיצת כפתור, רשת האודיו עיכבה בעצמה את הצמיחה שלה. בהתחשב בתחרות, הסיכויים של Clubhouse לשרוד לא נראים טובים אלא אם היא תמצא זווית אחרת וייחודית למשיכת הקהל.

שינויי מפתח ב-Clubhouse

כפי שפורסם ב-socialmediatoday הרשת מכריזה על מספר שינויים שעשויים לעזור לה לשמור על צמיחה על אף התחרות הגדולה. ביום רביעי האחרון (26 במאי, 2021) הודיעה Clubhouse על הראשונים שייהנו מתוכנית המענקים Creator First. התוכנית תממן פיתוח של תכנים כשהרשת תבטיח למשתתפים בתוכנית הכנסה חודשית מובטחת של לפחות 5,000 דולר ובנוסף סיוע בהסדרי חסות ושותפות עם המותג כדי להבטיח מימון לאירועים שונים.

תוכנית המענקים תעזור לאפליקציה להבטיח את יצירת התכנים המקוריים והאיכותיים. במקביל, היא תבטיח כי היוצרים ימשיכו לשתף את האפליקציה ובכך לעורר את תשומת הלב של הקהל, לשמור על המאזינים וליצור שידורי שמע שיצרו עניין רב.

צעד נוסף שמדגיש את חשיבות התוכן מבחינת Clubhouse הוא ההעסקת קלי סטויצל (Kell Stoetzel), לשעבר ראש הכנסים והדוברים ב-TED וכן את ג’סטין אוברטי (Justin Uberti), לשעבר מהנדס בגוגל שהיה מעורב ביצירת היצע מוצרי האודיו והווידאו של גוגל.

סטויצל אשר עבד במשך 17 שנים ב-TED יהיה אחראי לגיוס מובילים לפלטפורמה ובכלל זה סופרים, מדענים, אנשי אקדמיה ויוצרים אחרים. כמו כן, העבודה תהיה גם מול אנשים בעלי פרופיל גבוה בפלטפורמה ובכלל זה שמות כמו מלקום גלדוול, אדם גרנט, איימי קאדי ושמות נוספים שמביאים תנועה אל Clubhouse.

הניסיון והקשרים של סטויצל עשויים להבטיח לרשת שותפויות לשידורים מקוריים ובכך להבטיח כי האפליקציה תישאר רלוונטית, למרות מה שמציעות הפלטפורמות המתחרות.

התפקיד של אוברטי יהיה לסייע בשיפור איכות החוויה בתוך האפליקציה ולהבטיח כי המשתמשים יקבלו את המקסימום ממנה. התפתחויות אלה מצביעות על התמקדות באיכות על פני הכמות ואלו חדשות טובות כיוון שככל הנראה זו תהיה התכונה הטובה ביותר של Clubhouse.

למקד את המסר ולהישאר רלוונטיים

מיקוד המסר של Clubhouse וחשיפה לקהל ספציפי במקום לכל קהל, יכול להפוך אותה לפלטפורמה רלוונטית ולאפשר לה את ההתקדמות בזמן שפלטפורמות אחרות מנסות להציע חלופות. מניסיון העבר אפשר לראות כי פלטפורמות שהמתינו זמן רב עם הצעת מימון ליוצרים, צפו בקהל עובר לפלטפורמות אחרות.

Clubhouse עשוי להרוויח מהשינויים האחרונים אך כמובן שנצטרך לראות את ההשפעה של אלה בטווח הארוך.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: קלאבהאוסרשתות חברתיות
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
20
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
113
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105079
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100714
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99816
מדיה חברתית
בן אורן
87812
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.