קידום אתרים » פרסום באינטרנט » תוצאות משודרגות בגוגל עבור בעלי מקצוע שמגיעים לבית – איך זה נראה ומהם היתרונות?

תוצאות משודרגות בגוגל עבור בעלי מקצוע שמגיעים לבית – איך זה נראה ומהם היתרונות?

מנעולנים, אינסטלטורים ושאר בעלי המקצוע המגיעים עד לפתח הדלת – יתכן שבקרוב הנראות שלכם בגוגל תשתדרג משמעותית.

במאי האחרון, הבלוג Search Engine Roundtable  בישר שמודעות ממומנות של נותני שירות ביתיים יזכו לנראות משופרת בתוצאות החיפוש. במקום להופיע בצורה אנכית, כמו שאנחנו מכירים ורגילים לראות, הן יופיעו בסרגל אופקי שימוקם בראש הדף, מה שיבליט אותן ויתן להן חשיפה מוגברת. ככה זה הולך להיראות:

חשוב להדגיש, לא מדובר בקרוסלה, אלא בשלושה כרטיסים בולטים שיחליפו את מודעות ה-PPC הלינאריות.

תחילה השירות היה זמין רק לערים נבחרות (לוס אנג'לס, סן דיאגו, סקרמנטו, סן פרנסיסקו). בחודש שעבר, הוא נפתח גם לחוף המערבי של ארצות הברית ונוספו עוד קטגוריות כמו חשמלאים, צבעים וחברות גרירה. סביר להניח שבהמשך השירות ייפתח לערים ולמדינות נוספות ברחבי העולם.

כבר באוגוסט 2015 הביעה גוגל את רצונה להוציא את השינוי לפועל וכתבה בבלוג הרשמי:

החל מ"יש לי סתימה באמבטיה" ועד ל"נתקעתי מחוץ לדירה", יש בגוגל מיליוני חיפושים מדי יום על אינסטלטורים, מנעולנים ושאר נותני שירות ביתיים. כדי לעזור לעסקים האלה לתקשר טוב יותר עם הלקוחות שלהם, אנחנו משיקים את AdWords Express home service ads.

התגובות לגרסת הבטא, שהושקה באיזור סן פרנסיסקו, היו חיוביות אך היו מי שהתלוננו על קשיים בהתקנה ובהפעלה. מאז, דברים השתנו, גוגל שיפרה את המוצר וגם את האופן בו היא מציגה את בעלי המקצוע. כעת, כאמור, מופיעים שלושה כרטיסים בראש תוצאות החיפוש, מה שמקנה לשלושת הראשונים חשיפה גבוהה ויחסית שיוויונית.

עכשיו אנשי המקצוע יהיו בחזית ולמחפשי השירות יהיה קל למצא ולהזמין אותם. הם יוכלו ליהנות מהיתרונות שבהופעה בראש תוצאות החיפוש ולמשוך יותר לקוחות. ברגע שהמשתמש יזדקק לפתרון מקומי ומיידי – הוא יראה את בעלי המקצוע הרלוונטיים ממש מול עיניו יחד עם הדירוג, תחומי המקצועיות ושעות הפעילות שלהם.

היתרונות כבר ידועים ומוכרים. אם לא יצרתם לעצמכם עד כה כרטיס עסקי, עם אפשרות להצגת הדירוג – תוכלו לקרוא את ההנחיות המדוייקות. ואגב, אם השירות הזה מעניין אתכם, הנה עוד כמה טיפים נוספים שכתבנו כאן בעבר על קידום עסקים קטנים ובינוניים.

למה כדאי לפתוח כרטיס עסקי ואילו יתרונות מביא איתו השירות החדש לבעלי מקצוע?

  • אתם בולטים ומופיעים בחלק העליון של גוגל.
  • הלקוחות שלכם רואים אתכם בדיוק כשהם הכי צריכים אתכם.
  • בונה אמון ומציג חותמת מטעם גוגל (Google guarantee).
  • משלמים רק על לידים שרלוונטים לעסק ולשירותים שמציעים.
  • הלקוחות בוחרים אתכם ואתם שומעים רק מאלה שבאמת מעוניינים בשירות.
  • בין אם אתם עסק קטן שמבוסס על זוג ידיים ובין אם אתם חברה גדולה – תזכו לאותו יחס בדיוק.

 Home Service Ads

ומה היתרונות עבור המשתמשים?

בעיקר העובדה שרוב המידע מוצג מול העיניים, אין צורך לגלול והרבה יותר קל לבצע השוואה בין נותני השירות.

רואים באופן ברור את איזורי הפעילות, שעות הפעילות והדירוג.

פרט לכך, העסקים שיופיעו בכרטיסיות יצטרכו לעבור הליך אימות ובדיקה מול גוגל, כך שתוכלו להיות בטוחים שאיש המקצוע שיגיע אליכם הוא מוסמך ואמין.

איך מתחילים?

כמו כל דבר כמעט, גם זה צפוי להגיע אל ישראל באיחור, כך שכרגע אפשר רק להתכונן ליום שזה יגיע. בעלי עסקים יכולים להירשם כבר עכשיו (כרגע ההרשמה מוגבלת לעסקים בארה"ב, אבל עדיין שווה לעקוב במקרה שבהמשך היא תיפתח לאזורים נוספים בעולם) וגוגל מבטיחה ליצור קשר ברגע שהאפשרות תיפתח גם לאזור שלהם. שימו שלצורך ההרשמה, יש לספק מידע על העסק, רקע על הפעילות וכן גם רשיונות ותעודת ביטוח.

מה דעתכם?

איזו תועלת יביא השינוי למפרסמים?

אילו השלכות, אם בכלל, יחוו אנשי מקצוע שיסתמכו על הקידום האורגני?

האם לחותמת האיכות של גוגל תהיה השפעה?

שתפו אותי 🙂

אודות מור מריג'

מור מריג'
כותבת, עורכת ובעיקר אוהבת מילים מהרגע בו גיליתי אותן. נדמה שתמיד עשיתי את זה ואלה רק הנושאים שהשתנו עם הזמן. כיום, לאחר שנתיים בהן התמקדתי בשיווק דיגיטלי, מרגיש לי שמצאתי איך לשלב בין שני התחומים שהכי מרתקים אותי. וחוץ מזה, אני גם מנגנת הרבה, ישנה מעט, מכורה לאבוקדו ועובדת בקבוצת Angora Media.

עשוי לעניין אותך גם...

shopping cart

המדריך להטמעת מעקב קליקים על כפתור "הוסף לעגלה" באתרי Ecommerce

אם אתם מנהלים אתר Ecommerce, קרוב לוודאי שתרצו לדעת כמה פעמים גולשים הוסיפו מוצר כלשהו ...

phone laptop

מדריך הטמעת המספר הווירטואלי של גוגל באתר למדידת אפקטיביות של פרסום ממומן

עבור מפרסמים רבים בזירה הדיגיטלית, מדידת אפקטיביות הפרסום היא ערך עליון. לדוגמה, אם אתם מריצים ...

8 תגובות

  1. אוראל שמע

    חזק וברוך 🙂

  2. עמית אדלר

    אין ספק שבגוגל יודעים למקסם כמעט כל דבר ולהפוך אותו למכרה זהב. אגב, מודעות hsa התחילו לצוץ בגוגל.קום כבר בסוף 2015
    http://www.blogsem.co.il/the-google-bubble/

  3. שמתי לב שכרגע אפשר לנהל את המודעות האלה רק דרך הגוגל אקספרס. האם יש דרך לנהל את המודעות האלה דרך החשבון אדוורדס הרגיל?

  4. כל הרעיון של google gurntee נוצר כדי להפסיק את התרמיות שבעלי מקצוע בארה"ב עשו על לקוחות (כמו הנוכלים מיצאת צדיק). הם מונעים מכל בעלי המקצוע שעובדים ללא רישיון להשתמש בשירותים שלהם כרגע זה עדיין קיים רק בקליפורניה. דרך אגב אני נרשמתי לשירות שלהם והם דרשו כחלק מהפרטים להשלמת התהליך רישיון של המקצוע אותו ביקשתי (רישיון אמריקאי) כך שלא רואה איך זה יוכל לשמש את הצרכן הישראלי כי בעצם איפה גוגל מתחייבת פה למשהו אם היא לא מסוגלת לעקוב אחרי רישיון גך שלדעתי לא יגיע לעולם לישראל. בכל מקרה זה שירות מאוד מגניב מבחינת הצרכן כי במידה ונוצר מצב לא נעים בו הלקוח נעקץ על ידי בעל המקצוע גוגל תבחן את הנושא ויכולה להחזיר כסף ללקוח. ואפילו פתחו קו טלפון שאליו אפשר לפנות במידת הצורך.
    מקווה שנתתי עוד קצת מידע לגבי גוגל גארנטי 🙂

    • מור מריג'

      נתת בהחלט! מעניין מאד. אבל רשיון של מנעולן למשל נראה לי כמו משהו שגוגל ישראל כן תוכל לעקוב אחריו. אפשרי זה כן, השאלה כמה ואם בכלל ישקיעו בזה כדי להוציא לפועל. אין ספק שהצרכן הולך להרוויח ממהלך כזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הפוסט עם חברים