יוטיוב היא האפליקציה המובילה מבחינת הוצאות צרכנים

מיטל אור
הרבעון הראשון של שנת 2021 מאחורינו ובינתיים יוטיוב היא האפליקציה עליה מוציאים הצרכנים הכי הרבה כסף.
יוטיוב מובילה מבחינת הוצאות צרכנים

הרבעון הראשון של 2021 מאחורינו והוא מראה כי צרכנים הוציאו יותר כסף על רכישות מתוך אפליקציית יוטיוב מאשר בכל אפליקציה אחרת.

בהתאם לפי מה שפורסם באתר Search Engine Journal, יוטיוב הפכה לאפליקציה מספר אחת מבחינת הוצאות צרכנים. נתון זה מפורסם לאחר שנבחנו הוצאות הצרכנים בכל האפליקציות ברבעון הראשון של השנה (2021).

נתונים חדשים מגלים כי החודשים הראשונים של השנה שברו שיאים בכל הנוגע להוצאות הצרכנים מתוך האפליקציות. הדבר נכון לשימוש באפליקציות באופן כללי ובפרט באפליקציית יוטיוב.

גדילה של 40% בהוצאות דרך שימוש באפליקציות

הרבעון הראשון של 2021 מצביע על עלייה של מעל 40% בהוצאות הצרכנים דרך שימוש באפליקציות. ההוצאות שנעשו דרך המכשירים הניידים עמדו ברבעון על סכום של כ-9 מיליארד דולר יותר לעומת הרבעון הראשון של שנת 2020.

הצמיחה ברכישות האפליקציות ומתוך האפליקציות מאפיינת הן את משתמשי האנדרואיד והן את משתמשי ה-iSO  כשההורדות שלהן גדלו באופן משמעותי בשתי מערכות ההפעלה.

מה אנשים קונים ביוטיוב?

כתבנו כי הצרכנים הגדילו את ההוצאות שלהם בעבור רכישת אפליקציות ורכישה בתוך אפליקציות שונות והגדילה המשמעותית ביותר הייתה באפליקציית יוטיוב. על אף שאפליקציית יוטיוב היא חינמית וכל אחד יכול לצפות בסרטים ללא מגבלה, אך עם פרסומות, יכולה לעלות השאלה על מה הצרכנים משלמים.

אמנם אין מידע מדויק על מה בדיוק הצרכנים מוציאים את כספם ביוטיוב, אך אלו האפשרויות אשר עומדות לפניהם:

  • מנוי פרימיום–על אף שהאפליקציה חינמית, משתמשים רבים בוחרים לשלם כסף בעבור מנוי פרימיום כדי להימנע מהצגת הפרסומות.
  • חברות בערוץ – ישנם מנויים חודשיים לערוצים ספציפיים ובהם יכולות להיות הטבות שונות.
  • תרומה ליוצרים – חלק מהמשתמשים בוחרים לתרום ליוצרים כסף כדי להביע את הערכתם.
  • סופר צ’אט – משתמשים יכולים לבחור לשלם כדי להבליט את ההודעות שלהם במהלך סטרימינג של היוצר.
  • סופר סטיקר – דומה לאופציה שלפני אך עם שליחת “מדבקה” במהלך סטרימינג (שידור חי) של היוצר.

המשתמשים אוהבים את יוטיוב ואת היוצרים

בשנת 2020 השימוש ביוטיוב עמד על פי 6 מאפליקציית הסטרימינג הבאה אחריה. היום אנחנו יכולים לראות כי יותר משתמשים בוחרים לשלם למנוי פרימיום וכי יותר משתמשים בוחרים לתמוך ביוצרים על ידי תרומה, סופר צ’אט וסופר סטיקר (כולם הולכים ליוצרים עצמם).

נכון לעכשיו נראה כי יוטיוב הופכת לאפליקציה מספר אחת בהוצאות הצרכנים ולא רק. המשתמש הממוצע צופה ביוטיוב במשך 38 שעות בחודש.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
18
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
96
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
112
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
105076
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100709
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99813
מדיה חברתית
בן אורן
87811
קידום אתרים
דנה רוזן
82476
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.