יוטיוב משיקה את “New to You” לקידום ערוצים חדשים

מיטל אור
YouTube משיקה את “New to You” אשר "יגלה" למשתמשים ערוצים חדשים שהם מעולם לא ראו לפני כן. התכונה החדשה תחשוף ערוצים חדשים למשתמשים וזאת בהתבסס על תחומי העניין שלהם והתנהגות הצפייה בעבר.
יוטיוב משיקה את "New to You" לקידום ערוצים חדשים

כפי שפורסם ב- socialmediatoday יוטיוב יוצאת עם תכונה חדשה אשר תאפשר ליוצרים להגיע לקהלים חדשים דרך חשיפה ממוקד. המשתמשים באפליקציה יראו בקרוב את תכונת “New to You” אשר תופיע בראש ההעדפות. המשתמשים יראו בדף שלהם המלצות לקטעי וידאו שאינן ההמלצות ה”רגילות” וכך יוכלו להרחיב את מעגל הצפיות שלהם.

YouTube New to You

נכון להיום, המשתמשים ביוטיוב יכולים להשתמש בכלי ה-Explore כדי לגלות תוכן חדש. התוכן שהם נשפים אליו מתמקד בנישות מסוימות אך הוא לא מותאם באופן אישי. כלומר, יוטיוב לוקח בחשבון את תחומי העניין הספציפיים אבל “New to You” יציע תכנים שהם מותאמים באופן אישי לכל צופה.

יוטיוב מסבירה כי היא מנסה לאזן בין התכנים ולהציע למשתמשים תוספות לדברים שיתכן שהם “רחוקים” יותר מכפי שהמשתמש צופה בהם בדרך כלל אך עדיין יעניינו אותו. התכונה החדשה תחשוף את המשתמשים לערוצים ויוצרים חדשים וזאת באופן שתואם לשימוש הספציפי ולתחומי העניין שלהם.

חשיפה גדולה יותר = יותר זמן גלישה

ההסבר לתכונה החדשה הוא חשיפה לערוצים ותחומי עניין חדשים. לצד זאת, יש לזכור כי המטרה של יוטיוב היא לשמור את הגולשים זמן רב ככל האפשר בתוך האתר או האפליקציה. מבחינת היוצרים, זו הזדמנות להשיג חשיפה נוספת וצופים שעוד לא התוודעו אליהם.

יעילות הכלי החדש תלויה כמובן באלגוריתם של יוטיוב והיכולת שלו לקשר בין מגמות והרגלי צפיה לבין תוכן חדש. אם הכלי יצליח להדגיש תכנים מעניינים שהמשתמשים לא חשבו לחפש, יהיה מדובר בתוספת משמעותית ובעלת ערך גבוה. אם ההמלצות יהיו מעורפלות ולא מכוונות מספיק, המשתמשים פשוט לא ישתמשו בתכונה החדשה.

בכל מקרה, ההמלצה על תכנים חדשים היא צעד נוסף הגיוני ובמיוחד כשעומדים לרשות המשתמשים כל כך הרבה תכנים לבחירה.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
31
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
73
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
106
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
46
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105063
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99627
מדיה חברתית
בן אורן
87796
קידום אתרים
דנה רוזן
82473
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.