מחקר מילות המפתח ביוטיוב עומד להיות קל יותר

מיטל אור
יוטיוב מספקת ליוצרים גישה ליותר נתונים בנוגע לשאילתות שאנשים מחפשים, נפח החיפוש המשוער ובכך מקלה עליהם להגיע לתובנות חיפוש.
מחקר מילות המפתח ביוטיוב עומד להיות קל יותר

התכונה החדשה והניסיונית, Search Insights יוצאת על ידי YouTube כשהמטרה היא להפוך את הליך מחקר מילות המפתח לפשוט יותר כך שהיוצרים יוכלו ליצור תוכן נוסף סביב נושאים שאנשים מתעניינים בהם.

לאסוף יותר נתונים בעזרת Search Insights

תכונת Search Insights נועדה לעזור ליוצרים לאסוף יותר מידע בנוגע לחיפושים של קהל ספציפי, נפח חיפוש משוער עבור שאילתה ספציפית והאם ישנו “פער תוכן” עבור מונח החיפוש. הכלי יוכל לסייע ליוצרים לתכנן את התוכן שלהם כשהנתונים יעניקו להם אינדיקציה על נושאי הסרטונים שעשויים לעניין את הקהל שלהם.

כל יוצר יוכל לקבל את ההחלטות שלו כשהוא יכיר טוב יותר את תחומי העניין של הקהל שלו. התובנות יאפשרו ליוצרים לגלות מה אנשים חיפשו ב-28 הימים האחרונים בגוגל כשהנתונים מצטברים ולא מתייחסים למשתמש בודד.

שני רכיבי Search Insights שיסייעו ליוצרים

הכלי Search Insights מורכב משני חלקים משמעותיים. הראשון הוא האפשרות לראות מה הקהל הספציפי של היוצר וצופי הערוץ מחפשים ב-YouTube. השני הוא האפשרות להיחשף לכל חיפושי הצופים שחיפשו מילת מפתח מסוימת בתוך YouTube.

בנוסף לנתונים המשמעותיים, המערכת תאפשר ליוצרים למצוא את הפערים, כלומר לראות את השאילתות שעלו ושעליהן הגולשים לא קיבלו מענה. אם הגולשים לא יכולים למצוא תוצאות עבור שאילתת חיפוש מסוימת או שהתוכן הקיים נחשב לבעל איכות נמוכה (על פי YouTube) השאילתה תצוין כאחד כזו שיש בה “פער תוכן”.

יוטיוב יוצאת לשלב ניסיוני

כלי התובנות החדש יכול לשנות באופן משמעותי את התוכן ואת תכנון התוכן. הוא יכול לעזור ליוצרים לבחור את הנושאים סביבם יצרו סרטונים ולהבין לעומק את התנהלות הקהל שלהם. כרגע הכלי נמצא בשלב הניסוי ולכן הוא פתוח רק לחלק מהיוצרים ו- YouTube ציינה כי היא תפרסם הודעה נפרדת כשהכלי יהיה זמין לכולם.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
47
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
23
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
98
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105082
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100727
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99850
מדיה חברתית
בן אורן
87819
קידום אתרים
דנה רוזן
82477
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.