ט’רדס בודקת אפשרות לשמירת פוסטים באפליקציה

עומר לייבנזון
הרשת החברתית ט'רדס בבעלות מטא (לשעבר פייסבוק), בודקת תכונה חדשה: שמירת פוסטים מועדפים. מדובר בתוספת פשוטה, אך כזו שיכולה למשוך אליה משתמשים מאוכזבים מפלטפורמות אחרות.
שמירת פוסטים בטרדס
מקור: Social Media Today

ביולי 2023 ברעש גדול הושקה הרשת החברתית ט’רדס (Threads) מבית מטא. תוך שעות בודדות נרשמו אליה לא פחות מ-5 מיליון משתמשים. ט’רדס הספיקה לרשום שיא כאפליקציה עם קצב ההורדות המהיר ביותר מרגע השקתה. אלא שתוך זמן קצר, התנופה פחתה. ט’רדס זוכה לפחות מעורבות מצד הגולשים, בוודאי אם משווים אותה לאחות הגדולה, אינסטגרם. למרות זאת, במטא לא מתייאשים, וממשיכים לחפש דרכים להחזיר את תשומת הלב הציבורית לט’רדס.

בניסיון להשיב אליה את הגולשים, בט’רדס החליטו לאפשר למשתמשים באפליקציה לשמור פוסטים. פוסטים שיישמרו יהיו זמינים למשתמשים בתפריט האפשרויות בפרופיל, בדומה לאינסטגרם. אדם מוסרי, מנכ”ל אינסטגרם הכריז על הפיצ’ר החדש והודיע שנכון לעכשיו הוא מתקיים במתכונת ניסיונית.

 

פוסט של @‏‎mosseri‎‏
צפייה ב-Threads

 

כדאי לציין כי משתמשים באינסטגרם יכולים לשמור פוסטים כבר מ-2016, כך שהשינוי החדש בט’רדס אינו מפתיע. מהלך זה מתיישר עם מאמציה האחרונים של מטא להתחרות באקס (טוויטר לשעבר), שספגה ביקורות רבות מאז רכישתה על ידי אילון מאסק. בט’רדס מקווים למשוך את המשתמשים המאוכזבים, ולספק להם פלטפורמת מיקרו-בלוגינג טובה יותר.

הזדמנויות חדשות למשווקים דיגיטליים

קשה להעריך במדויק את ההשפעה הצפויה של המהלך על משווקים דיגיטליים, אך נוכל להציע כמה אפשרויות:

  1. ארוך מדי, לא קראתי: האפשרות לשמור פוסטים, תאפשר לאנשים לשמור פוסטים מעניינים לרגעי הפנאי שלהם, כשהם אינם עסוקים. זה רלוונטי במיוחד לפוסטים שמפנים למאמרים ארוכים יותר, ולהעמקת העניין בנושא מסוים. כאנשי שיווק, זה מאפשר לנו להנגיש לקהל היעד תכנים ארוכים יותר, למרות שמדובר בפלטפורמת מיקרו-בלוגינג שמבוססת על מספר תווים מצומצם.
  2. בניית קהילות: שמירת פוסטים יכולה לקדם בנייה של קהילות בתוך ט’רדס, סביב נושאי הפוסטים שהגולשים יבחרו לשמור. מהלך כזה יעזור לאנשי השיווק לפנות אל קהל ייעד ממוקד נישה ולמדוד את מעורבות המשתמשים, עם תכנים שיווקיים בהתאמה אישית.
  3. חיי מדף ארוכים יותר: האפשרות לשמור תכנים יכולה לשמר מסרים שיווקיים לאורך זמן, ובכך להגדיל את פוטנציאל הרווח של המפרסמים.
  4. תוכן משפעינים אפקטיבי יותר: חברות פרסום שיעבדו עם משפיענים, יוכלו להעצים את האפקט באמצעות שמירת התוכן לאורך זמן.

לסיכום, יהיה מעניין לראות איך הפיצ’ר החדש צפוי להשפיע על ט’רדס, ואם הוא יצליח להשיב את אמון הגולשים.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג Social Media Today

תגיות רלוונטיות: פייסבוק
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
30
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
63
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
71
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
40
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
126
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105139
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99984
מדיה חברתית
בן אורן
87839
קידום אתרים
דנה רוזן
82492
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.