קלאבהאוס ו-TED יוצאים בשיתוף פעולה

מיטל אור
לאחר שנראה כי Clubhouse איבדה מהבאז הראשוני שלה, אתמול דיווחה הפלטפורמה על שיתוף פעולה מול TED במטרה להרחיב את התוכן שהיא מציעה.
קלאבהאוס ו-TED יוצאים בשיתוף פעולה

רבות נכתב (גם אצלנו) על רשת האודיו החברתית, Clubhouse ועל עתידו של תוכן האודיו. לאחר שהשחקניות הגדולות דיווחו על אלמנטים ליצירת והפצת אודיו, אנו מגלים כי ל- Clubhouse יש תוכניות להתפתח לכיוונים חדשים.

כפי שפורסם ב- finance.yahoo אתמול (11 ליולי, 2021), Clubhouse הודיעה על שיתוף פעולה עם TED כדי לשתף תכנים באופן בלעדי. המטרה היא לעודד את המשתמשים לחזור להשתמש באפליקציה.

Clubhouse הסבירה את הצעד באופן הבא: “החל מיום שני, TED תארח סדרת חדרים באמצעות מועדון Clubhouse הרשמי. כהתחלה, יארח TED את החדר השבועי הנמכר ביותר של הניו יורק טיימס, Thank Your Ass Off אשר מועבר על ידי דובר ה-TED הפופולארי, AJ Jacobs. לאירוח יצטרפו אורחים בולטים. בשבועות הקרובים יפתחו חדרי מועדון משותפים נוספים”.

להשאיר את Clubhouse רלוונטית

בשבועות הראשונים להקמתה זכתה Clubhouse לגדילה משמעותית, אך אופן ההצטרפות (דרך הזמנות), זמינותה למשתמשי iOS ועצם העובדה שכל פעילות מתקיימת ב-LIVE, הובילו לירידה בקצב הורדות האפליקציה וירידה בשימוש בה. בנוסף לכך, המתחרות פיתחו במהירות מרכיבי אודיו והודיעו כי יציעו פונקציות נוספות למשתמשים.

שיתוף הפעולה עם TED והוספה של שדרנים פופולאריים לפלטפורמה, עשויה לעזור ל- Clubhouse לשמור על האטרקטיביות שלה. במשך כמעט 40 שנה TED הביאה רעיונות חדשים והובילה עם הקולות הבולטים בעולם. בשותפות הנוכחית שני הצדדים מקווים ליצור דיאלוג בין היוצרים לבין קהילת Clubhouse.

האם השותפות הנוכחית היא זו שתשאיר את Clubhouse רלוונטית? בהתחשב בכך ששאר הרשתות החברתיות מנסות לתפוס מקום בתכני האודיו כמו טוויטר ספייס וחדרי האודיו של פייסבוק, לא בטוח שהצעד הנוכחי יספיק לכך.

Clubhouse מתפתחת בעיקר במדינות חדשות כמו ברזיל והודו. קצב ההורדות שלה בארה”ב ומדינות נוספות הואט משמעותית, על אף פתיחתה גם למשתמשי אנדרואיד. כדי לדעת האם שיתוף הפעולה עם TED יספיק לה כדי לשמור עניין בקרב המשתמשים נצטרך להמשיך לעקוב אחר הרשת ואחר התנהגות המשתמשים.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
64
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
38
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
120
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104781
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100237
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99135
מדיה חברתית
דנה רוזן
82407
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.