אינפוגרפיק: איך להשתמש במדיה החברתית בזמן חירום? | AskPavel
קידום אתרים » חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט » אינפוגרפיק: איך להשתמש במדיה החברתית בזמן חירום?

אינפוגרפיק: איך להשתמש במדיה החברתית בזמן חירום?

השימוש ברשתות החברתיות בזמן משבר לאומי, אישי או פוליטי הוא משהו שאנחנו שמים לב אליו הרבה בזמן האחרון, בהחלט משהו שקשה להתעלם ממנו.

למדיה החברתית עצמה הייתה ויש השפעה אדירה על ההתנהגות של אינדיוידואלים שבסופו של דבר גם משפיעה על התנהגותם של מנהיגים. כתרבות, התחלנו להיות יותר ויותר מודעים לכח של המדיה החברתית האינטרנטית בזמנים של משבר לאומי. כמו למשל הבחירות באיראן ב-2009, ההפצה של הקריאה לעזרה לנפגעי רעידת האדמה בטהיטי, או המהפכה הצבאית שנגמרה (בערך) לפני כמה ימים במצרים.

אבל מה עם הסוגים האחרים של אסונות הטבע והפשעים, האם אנחנו יכולים לרתום את המדיה החברתית להשפעה חיובית גם עליהם ?

ב-2009 שתי בנות שנתקעו בבועת אויר מתחת לבית שלהם באמצע סערה, השתמשו בפייסבוק בשביל לקרוא לעזרה במקום להתקשר למוקד החירום בסלולרי שלהם. למען האמת, הרשויות היו מאוד מודאגות מהאינסטינקט ההזוי הזה, אך כהוכחה הוא בסופו של דבר השתלם להן.

לפי מחקר שבוצע לאחרונה ע"י הצלב האדום האמריקאי, הארגון ניהול הקונגרסינולי האמריקאי ועוד ארגונים, המדיה החברתית יכולה לשחק תפקיד גדול מאד בנושא תגובת החירום של בני אדם. למעשה, לפי הסקר שהם ערכו, יותר מחצי מהמשתתפים הודו שהם היו משתמשים ברשת החברתית שלהם על מנת להודיע למשפחה ולחברים שלהם שהם בסדר בזמן משבר או אסון טבע.

בהקשר הזה Mashable פרסמו בשבוע שעבר אינפוגרפיק מגניב, המתאר לנו את תהליכי התגובה שלנו בזמן משבר ואיך המדיה החברתית משתלבת לה בתהליך.

האם גם אתם הייתם חושבים להשתמש במדיה החברתית בזמן משבר גדול?

אודות רועי בן עמי

רועי בן עמי
מומחה לשיווק באינטרנט. רועי בן עמי מנהל מספר פרוייקטים אינטרנטיים, מייעץ לחברות סטארטאפ בארץ ובחו"ל ומנהל את חברת wwO. "כסף באינטרנט זה נוסחה. אם תעשה הכל לפי הספר אין סיכוי שתיכשל".

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

שינויים ב-No Follow, רכישה ישירה בפייסבוק, איסור פרסום חדש בגוגל ועוד

גוגל משנה את ההתייחסות ל-No follow אחרי יותר מ-15 שנים בהן קיימת תגית No follow ...

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים