חדש: שירותי Servula ו-ZEFO תחת קורת גג אחת | AskPavel
קידום אתרים » חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט » חדש: שירותי Servula ו-ZEFO תחת קורת גג אחת
הדשבורד החדש בזפו

חדש: שירותי Servula ו-ZEFO תחת קורת גג אחת

כיום אין כמעט מקדם אתרים שלא מכיר את שניים מהכלים החזקים ביותר ששוק קידום האתרים הישראלי יכול להציע – Servula ו-ZEFO.

Servula  הנה מערכת המספקת שירותים למקדמי אתרים באופן פשוט ונוח מבלי שמקדם האתרים ייאלץ להזמין עבודה מכל פרילנסר בנפרד: החל מכתיבת תכנים, דרך הוספה לאינדקסים ועד לבדיקות שמישות לאתר. ZEFO לעומת זאת, היא מערכת עזר שמאפשרת לרכז במקום אחד את כל הנתונים הטכניים אודות פעולות הקידום שאתם מבצעים: בדיקת מיקומים, מעקב אחר קישורים, הצגת מידע מכלי מנהלי האתרים, Analytics ועוד.

מכיוון שלא מעט מקדמי אתרים משתמשים בשתי המערכות במקביל, היה זה רק טבעי ליצור בעבורן ממשק מאוחד שהתאפשר הודות העובדה שאנחנו בכל זאת תעשיה מקומית קטנה למדי וכמעט כולם מכירים את כולם ומפרגנים אחד לשני 🙂

לאחרונה הודיעו החברות על שיתוף הפעולה בבלוג של Servula, במסגרתו לקוחות ZEFO יוכלו להזמין שירותי Servula ישירות מהממשק של ZEFO.

איך זה יעבוד?

החיבור עצמו נעשה באופן כמעט שקוף כאשר כל מי שמשתמש ב-ZEFO יגלה מעכשיו טאב חדש של Servula. ברגע שתתחברו באופן חד פעמי לחשבון ה – Servula שלכם (לצרכי אבטחה כמובן), תוכלו להזמין שירותים, לקנות קרדיטים ולעקוב אחרי הסטטוס של השירותים שהזמנתם מתוך הטאב הזה ללא צורך להתחבר בנפרד לאתר של Servula.

הדשבורד החדש בזפו

יתרון מרכזי שהשילוב החדש מאפשר הוא לחבר כל הזמנה בסרבולה לפרויקט אחר ב-ZEFO וכך בעצם לעקוב בצורה טובה יותר אחר הזמנות השירותים לכל אתר בנפרד. ב-ZEFO כבר רומזים שבעתיד הם מתכננים להרחיב את האפשרות גם למערכת דמוית Analytics intelligence שתוכל למשל לבדוק האם חל שינוי בדירוג של דף מסוים לאחר שהוזמן בעבורו תוכן מ-Servula, או שאולי יש דפים באתר שאין להם מספיק תוכן, ואז תישלח הזמנה מתאימה ל-Servula  שתכלול את פרטי הדף כגון ה-Title שלו על מנת לחסוך בזמן (מדובר כמובן על דוגמאות היפותטיות בלבד).

בכל מקרה, אין ספק שבמקרה הזה, השלם בהחלט עולה על סך חלקיו ומאפשר לכם ליהנות מאחד מכלי ה-SEO הטובים ביותר שבנמצא ובפרט כאשר מדובר בכלי המתאים למקדם הישראלי. כמובן שבשתי החברות ישמחו לשמוע מה דעתכם על האפשרות החדשה וכיצד ניתן לשפר אותה בעתיד.

אודות איתי ברנר

איתי ברנר
העורך הראשי של מדור החדשות באתר AskPavel בו מדי שבוע מתפרסמות הידיעות האחרונות מעולם השיווק באינטרנט. עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

פייסבוק מאזינה לכם, גוגל מסירה מיקומי מודעות, וורדפרס קונה את טאמבלר ועוד

גם פייסבוק מאזינה לשיחות משתמשים פייסבוק ממשיכה להסתבך – אחרי פרשת קיימברידג' אנליטיקה והקנס הענק, ...

תגובה אחת

  1. יפה מאוד, שיהיה בהצלחה בהמשך הדרך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים