פייסבוק בוחנת שילוב של חדרים ורילס בסטוריז שלה

פייסבוק עשויה לתת חשיפה גבוהה לרילס של אינסטגרם על ידי שילוב קטעים חדשים ישירות בפייסבוק. זאת כחלק מהמאבק הממושך של הפלטפורמה ב-Tik Tok.
מיטל אור
שילוב של חדרים ורילס בסטוריז של פייסבוק

כפי שפורסם ב- socialmediatoday, פייסבוק בוחנת כעת את האפשרות ליצור תצוגה חדשה של עדכונים, מה שיעניק למשתמשים את האפשרות לראות תצוגה של סטוריז ואלמנטים מתוך אינסטגרם רילס וכן לשתף מתוך חדרי הווידאו והשמע שמתקיימים באינסטרם.

המטרה של פייסבוק היא להצליח להגביר את איתור חדרי האודיו החדשים שלה, אלו שנמצאים בשלבים אלו בבדיקה מול קבוצות ויוצרים נבחרים. צעד זה יגדיל באופן משמעותי את החשיפה לאינסטגרם רילס כאשר התוכן יודגש בחלק העליון של אפליקציית פייסבוק.

להגביר את העניין ב-REELS

בעוד שישנם מיליארד משתמשים באינסטגרם, בפייסבוק משתמשים מעל 2.85 ועתה פייסבוק תוכל להגביר את העניין סביב תכני רילס על ידי חשיפת קהלים חדשים לאופציה. הדבר עשוי להגדיל את המעורבות ואת העניין ברילס באופן כללי.

הניסיון של פייסבוק להפוך את רילס לאלמנט משמעותי יותר באפליקציה נועד למנוע מהמשתמשים לעבור לאפליקציית Tik Tok. החברה עדיין עובדת על שיפור האלגוריתם של הרילס כדי למקסם את מידת המעורבות והשימוש בפונקציה.

במקביל, החברה מפתחת גם תוכנית תשלומים חדשה ליוצרי רילס מובילים, כזו שנראית דומה להצעת התשלומים של Snaplight של סנאפצ’אט בעבור קליפים מובילים.

פוטנציאל החשיפה

נכון לעכשיו, אינסטגרם נחשבת לגדולה יותר מטיקטוק מבחינת מספר המשתמשים, אך נתון זה יכול להשתנות בכל רגע ומכך החברה חושש. הרחבת הרילס לעבר משתמשי פייסבוק עשויה לחשוף את הפונקציה לקהל חדש, שעוד לא התחבר לאינסטגרם ושימצא את התוכן כאטרקטיבי יותר עבורו.

בפייסבוק מתייחסים את השינוי כאל ניצול פוטנציאל החשיפה, מה שייתן עוד אפשרויות למוניטיזציה ועשוי בסופו של דבר להשאיר את הגולשים יותר זמן בפלטפורמות שלה.

חברת פייסבוק החלה לבחון את השימוש ברילס באפליקציית פייסבוק כבר בסוף השנה שעברה, אך השינוי הנוכחי והניסוי שהיא החלה לבצע הוא הצעד המשמעותי ביותר שהיא עשתה בנוגע לכך. במקביל, החברה מפתחת אפשרות ליצירת רילס דרך הפייסבוק.

בשלב זה מסובר בניסוי ואי אפשר להעריך מה יהיו התוצאות שלו. יהיה מעניין לראות כיצד יפעלו תכני רילס בפייסבוק והאם החברה באמת תצליח להדוף את התחרות מול Tik Tok. אנחנו נמשיך לעקוב.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: אינסטגרםסטוריזפייסבוק
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89826
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88773
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88264
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66899
קידום אתרים
ירון אחר
65095
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
49
קידום אתרים
מיטל אור
61
מדיה חברתית
מיטל אור
53
קידום אתרים
מיטל אור
53
מדיה חברתית
מיטל אור
58
קידום אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x