הכלי החדש של פינטרסט עוזר למפרסמים לעקוב אחרי מגמות

עומר לייבנזון
אנשים שעושים שימוש בפינטרסט למעשה מחפשים השראה מתוך כוונה - מחיפוש אחר הטרנדים העדכניים ביותר ועד לחיצה על מודעה לטובת הרכישה הבאה שלהם. יש להם את הציפייה למצוא את מה שהם מחפשים לרכוש, וראש פתוח להצעות נוספות. אתמול פינטרסט הכריזה על כלי חדש למפרסמים התומך בתהליך השיווק עוד יותר, מתחילתו של הקמפיין ועד לדו"ח הנתונים לאחר סיום הקמפיין.
פינטרסט - עדכון מעקב אחר מגמות

הכלי החדש Pinterest Trends, שעוזר לגלות מגמות מתפתחות, זמין כעת ועוזר למפרסמים מכל העולם לקבל תובנות מעמיקות יותר על התנהגותם של הגולשים. בכך הוא מסייע להם בתכנון הקמפיין בצורה טובה וממוקדת יותר. בנוסף, ה-API החדש של פינטרסט בנושא המרות זמין לשימוש ברחבי העולם, והשימוש בו רלוונטי לאחר סיום מסע הפרסום. הוא מעניק למפרסמים תצוגה מקיפה של הביצועים של מסע הפרסום שלהם, בכך הם יכולים למדוד את הפעולות שביצע קהל היעד באתר של המפרסם.

עוד ניתן לומר כי במהלך השבועות הקרובים, ה-API של פינטרסט ישלב גם שדרוגים בנושא המרות בשיתוף עם פלטפורמת המסחר שופיפיי ובשיתוף עם Google Tag Manager.

הכלי החדש עוזר למותגים באופן משמעותי

נכון להיום, פינטרסט הרחיבה את אפשרות השימוש בכלי “פינטרסט טרנד” מבריטניה, ארצות הברית וקליפורניה ל-30 מדינות נוספות ו-22 שפות ברחבי העולם. הכלי מציע תובנות מועשרות ראשוניות בנוגע למונחי חיפוש מובילים אשר מגיעים לשיאם.

מפרסמים יכולים לעשות שימוש במידע זה על מנת להבין בצורה טובה יותר מה מדבר אל הקהל שלהם ולהתאים את המיקוד, את נושא הקריאייטיב, את התוכן ואת המכירות לטרנדים בהם משתמשי פינטרסט לוקחים את החלק המשמעותי ביותר.

הכלי החדש זמין כעת ברחבי העולם יחד עם חווית משתמש משופרת במחשב ובטאבלט.

יתרונות השימוש בפינטרסט טרנד

מפרסמים? שימוש נכון בכלי פינטרסט טרנד יכול לעזור לכם לבצע מכירות רבות בזמן הקרוב. ריכזנו עבורכם חלק מן היתרונות של פינטרסט טרנד:

  • הבנת טרנדים שהקהל שלכם אוהב: באמצעות השימוש בפינטרסט טרנד מפרסמים יכולים לראות באילו נושאים המשתמשים והעוקבים שלהם מעורבים הכי הרבה במהלך תשעים הימים האחרונים.
  • הבנת טרנדים על פי נתונים דמוגרפיים: פינטרסט טרנד הוא הכלי היחיד בפינטרסט שמאפשר למפרסמים לסנן את הקהל שלהם בהתאם לגיל, נושא, מקום וזמן.
  • טרנדים עונתיים: סוגים חדשים של טרנדים כמו טרנדים עונתיים עוזרים למפרסמים להתאים בצורה טובה יותר את התוכן ואת לוח הזמנים השיווקי שלהם למועדים בהם המשתמשים בפינטרסט מעורבים במיוחד בנושאים שונים.

הנה לדוגמא הביטויים שנמצאים במגמת העלייה הגבוהה ביותר בארצות הברית (בעלי נפח השינוי הגבוה ביותר בהסתכלות חודשית):

טרנדים בעלייה בפינטרסט

בעוד התכונות החדשות של הכלי פינטרסט טרנד מרגשות בפני עצמן, הדבר המרגש באמת הוא האופן בו משתמשים המפרסמים בכלי על מנת לשפר את הביצועים של העסק שלהם.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג של פינטרסט

תגיות רלוונטיות: פינטרסט
שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
54
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
28
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
103
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
82
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
99
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105093
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100768
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99921
מדיה חברתית
בן אורן
87828
קידום אתרים
דנה רוזן
82480
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.