מספר המשתמשים בפינטרסט גדל וגם ההכנסות

מיטל אור
פינטרסט גדלה ל-433 מיליון משתמשים ונהנית מעלייה של 9% בהכנסותיה. הרבעון השני של 2022 אמנם אינו מצביע על צמיחה, אך נתוני המשתמשים חיוביים ומצביעים על כך שהרשת נעה בכיוון הנכון.
מספר המשתמשים בפינטרסט גדל וגם ההכנסות

פינטרסט היא הרשת החברתית שממשיכה לראות עליה במשתמשים כאשר בשיא היא הגיעה ל-478 מיליון משתמשים פעילים וזאת בתקופה שהגבלות הקורונה היו הקשות ביותר. ככל שההגבלות הודקו כך עלה מספר המשתמשים וזמן השהות בפלטפורמה.

הרשת שואפת לצמיחה

כל רשת חברתית רוצה להמשיך לצמוח אך לא כולן מצליחות להגדיל את מספר המשתמשים ואת זמן השהות בפלטפורמה. פינטרסט אמנם חווה ירידה ברבעון הנוכחי לעומת קודמו וזאת בין היתר בשל ירידה במשתמשים באירופה מאז המלחמה של רוסיה עם אוקראינה. במקביל לירידה באירופה הרשת מוצאת קטגוריות נוספות כשבאמריקה הלטינית דווקא עולה מספר המשתמשים.

הרשת מזהה הזדמנויות חדשות כאשר היא עדיין נמצאת בתהליך של השקה באזורים מסוימים. נראה שהשינויים מובילים לכך שהמשקיעים חיוביים בנוגע לפלטפורמה ובנוגע ליכולת שלה לחולל שינוי אפקטיבי ושינוי משמעותו רווחיות עבור הפלטפורמה (מה שיכול לבוא על חשבון רשתות אחרות).

פלטפורמה מובילה בחיפוש ובמסחר

פינטרסט היא המקום לחפש רעיונות מעוצבים לחיים. הלוחות שנוצרים על ידי המשתמשים מזמינים את הגולשים לקבל השראה ולבצע בסופו של דבר רכישה. מדובר על פלטפורמה מובילה בשוק בצומת של קבלת החלטות קניה והיא תופסת עמדה ייחודית בתחום זה.

כרגע, ההכנסות של פינטרסט עולות ב-9% בהשוואה לשנה הקודמת עם 665.9 מיליון דולר. במקביל, גם העלויות וההוצאות של הפלטפורמה צמחו ב-29% בשנה האחרונה וזאת בשל הצורך להגדיל את מספר העובדים ולטפל בתשתיות הקיימות. 

יותר פונקציונליות ויותר מודעות

הפלטפורמה של פינטרסט דורשת השקעה מהחברה אשר רוצה להפוך אותה לפונקציונלית יותר. כתוצאה מכך היא רוצה לשפר את פלטפורמת המודעות ואת כלי המעורבות שלה. הדבר מוביל להזרמת כספים לצורך פיתוח כשכחלק מכך השיקה פינטרסט את האפליקציה החדשה Shuffles שמאפשרת ליצור קולאז׳ים מחיבור של מספר תמונות. 

לא בטוח האם האפליקציה החדשה תשפר את חוויית ה-pin אך הפיתוח החדש מצביע על הכיוון אליו הולכת הרשת ועל כך שהיא בונה אלמנטים חדשים. פינטרסט פירטה את תחומי הצמיחה העיקריים שלה וגם היא ציינה כי 10% מהזמן שמושקע באפליקציה מושקע בתכני וידאו קצרים וגם היא מחפשת כיצד להשתלב בטרנד.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
25
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
118
קידום אתרים
עומר לייבנזון
123
מסחר אלקטרוני
יורם ליכטנשטיין
104773
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100200
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99069
מדיה חברתית
דנה רוזן
82406
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.