חדש: סטטיסטיקה משופרת לדפים בפייסבוק | AskPavel
קידום אתרים » חדשות קידום אתרים ושיווק באינטרנט » חדש: סטטיסטיקה משופרת לדפים בפייסבוק

חדש: סטטיסטיקה משופרת לדפים בפייסבוק

החל מאתמול ניתן לראות את התובנות לדפי הפייסבוק שאתם מנהלים בצורה נוחה יותר. התובנות הישנות הציגו את רוב המדדים על גרף אחד ובצבעים רבים בצורה שהקשתה להבדיל ביניהם :

המראה הישן של הסטטיסטיקה בפייסבוק

הפורמט החדש מפרק את הנתונים למסך ראשי ומסך משני אליו ניתן להגיע מתוך המסך הראשי באמצעות לחיצה על "ראה פרטים". הפורמט הישן עדיין זמין למי שכבר התרגל אליו או מעוניין לראות את כל הפרטים במרוכז.

הסטטיסטיקה החדשה בפייסבוק

נראה שפייסבוק לא מפסיקה במירוץ החימוש שלה מול מנועי החיפוש המסורתיים. התובנות שהיא מציגה למנהלי דפים אמנם רחוקות מלהיות שוות ערך לאלו אשר ניתן לקבל מכלי מנהלי האתרים של גוגל ובינג (וכמובן אנליטיקס), אך הן בהחלט נותנות משוב כללי על מגמות ושינויים חשובים. היתרון הגדול שלהן עדיין נעוץ ביכולת לפלח את המשתמשים לפי נתונים דמוגרפים כגון מין, גיל, שפה ובחלק מהמדינות גם מיקום (בישראל מידע זה עדיין אינו מדויק דיו).

מידע נוסף אודות קידום ובניית דף מעריצים בפייסבוק

> בחזרה לארכיון חדשות קידום אתרים

אודות איתי ברנר

איתי ברנר
העורך הראשי של מדור החדשות באתר AskPavel בו מדי שבוע מתפרסמות הידיעות האחרונות מעולם השיווק באינטרנט. עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.

עשוי לעניין אותך גם...

חדשות קידום אתרים

ניהול משפיענים בפייסבוק, ניסוי בתוצאות גוגל, אפשרות פרסום חדשה בטריפ אדוויזר ועוד

חדש בפייסבוק: מערכת לניהול משפיענים משפיענים קיימים כבר עשרות שנים, מאז הופיעו סלבס בעיתונים ובתקשורת ...

4 תגובות

  1. אני באמת לא מבין את פייסבוק – הם בעצם מנתחים דפים באתר "שלהם", ומצפים שאנחנו נשליך את זה על דפים המיתיים באתר "שלנו"?!

    או שעדיין לא פיצחתי את הערך המוסף של פייסבוק לבעלי אתרים או משהו פה לא הגיוני.

    • איתי ברנר

      הם מנתחים את הדפים שלך בתוך פייסבוק . בדפים האלו אתה יכול להפנות גולשים לאתר שלך, אבל יש אתרים שמספר המעריצים בדפים האלו מגיעים לעשרות אלפים (אני מדבר על הארץ).

      • שלא תבין אותי לא נכון, לדעתי זה טריק מעולה לפייסבוק, הם קושרים אותך חזק יותר לאתר שלהם.

        אבל בכובע של בעל אתר, לדעתי (לא חייבים להסכים איתי) עדיף להשקיע באתר עצמו ולקדם את אותו על פי קידום דף הפייסבוק שהוא אומנם מיצג את האתר שלי אבל הוא במקום חיצוני.

  2. איתי ברנר

    נכון – אבל קח בחשבון שהרבה אנשים יעדיפו להתעדכן תמיד דרך הפייסבוק במקום לגלוש ישירות לאתר שהם אוהדים של הדף שלו. מצד שני צריך לדעת איך לאזן את זה ואם לדוגמה אתה מעלה 20 דפים חדשים ביום, לא בטוח שלעדכן את כולם גם בפייסבוק זו החלטה כל כך מושכלת. (דפים שמתעדכנים יותר מדי יכולים להבריח אנשים).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים