Google Magazine – בקרוב בדוכן העיתונים

פבל ישראלסקי

לפני מספר ימים מיכאל ארינגטון פרסם ידיעה מעניינת לגבי הכוונות הנסתרות העתידיות של גוגל. מסתבר שלפני כשבועיים, גוגל  רשמו פטנט שקשור ל”עריכת תוכן מודפס ופרסומו בציבור”.

המהלך מרמז על כוונות אסטרטגיות מעניינות הקשורות ליצירת ופרסום תכנים מודפסים ע”י הגולשים. הרעיון הוא לאפשר לגולש ליצור ולערוך מגזין (מודפס) שיורכב מתכניו האישיים. כמו כן, ניתן יהיה גם לכלול במגזין פרסומות. בגלל הפילוח המדויק של הפרסום בשיטה הזו, הפרסומות במגזינים יהיו רלוונטיות ביותר לקורא. (שהרי כותב המגזין ידע מראש למי הוא מפיץ אותו).

כמובן שאלה רק השערות לא מאוששות שמשוטטות להן בבלוגספירה רק בעקבות אותו רישום פטנט. האם גוגל מנסים להסתיר את המהלך הזה? למה? בכל אופן, קשה לי להבין מדוע הם לא יוצרים באזז לרעיון, שעל פניו נשמע מהפכני כל כך…

תגיות רלוונטיות: מיכאל ארינגטון
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO, PPC וסושיאל.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
38
מדיה חברתית
מיטל אור
56
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
57
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
70
מדיה חברתית
מיטל אור
111
מדיה חברתית
שי משען
90808
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
90069
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
89264
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
67636
קידום אתרים
ירון אחר
66070
שיווק דיגיטלי
קבלו למייל סיכום שבועי של 10 דק׳ קריאה על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x