Google Magazine – בקרוב בדוכן העיתונים

פבל ישראלסקי

לפני מספר ימים מיכאל ארינגטון פרסם ידיעה מעניינת לגבי הכוונות הנסתרות העתידיות של גוגל. מסתבר שלפני כשבועיים, גוגל  רשמו פטנט שקשור ל”עריכת תוכן מודפס ופרסומו בציבור”.

המהלך מרמז על כוונות אסטרטגיות מעניינות הקשורות ליצירת ופרסום תכנים מודפסים ע”י הגולשים. הרעיון הוא לאפשר לגולש ליצור ולערוך מגזין (מודפס) שיורכב מתכניו האישיים. כמו כן, ניתן יהיה גם לכלול במגזין פרסומות. בגלל הפילוח המדויק של הפרסום בשיטה הזו, הפרסומות במגזינים יהיו רלוונטיות ביותר לקורא. (שהרי כותב המגזין ידע מראש למי הוא מפיץ אותו).

כמובן שאלה רק השערות לא מאוששות שמשוטטות להן בבלוגספירה רק בעקבות אותו רישום פטנט. האם גוגל מנסים להסתיר את המהלך הזה? למה? בכל אופן, קשה לי להבין מדוע הם לא יוצרים באזז לרעיון, שעל פניו נשמע מהפכני כל כך…

תגיות רלוונטיות: מיכאל ארינגטון
נכתב על ידי
יזם, יועץ ומומחה GEO (אופטימיזציה למנועים גנרטיביים) ושיווק דיגיטלי לעידן ה-AI. מייסד AskPavel ומנכ”ל אנגורה מדיה, סוכנות שיווק דיגיטלי מבוססת ביצועים, המסייעת למותגים וסטארטאפים להגדיל נוכחות דיגיטלית, טראפיק, לידים והכנסות.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
פבל ישראלסקי
251
שיווק דיגיטלי
פבל ישראלסקי
257
קידום אתרים
פבל ישראלסקי
116
מדיה חברתית
פבל ישראלסקי
220
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
110249
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
104445
מדיה חברתית
דנה רוזן
84319
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים לפני כולם

מעל 15,000 מקצועני שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות