Google Magazine – בקרוב בדוכן העיתונים

לפני מספר ימים מיכאל ארינגטון פרסם ידיעה מעניינת לגבי הכוונות הנסתרות העתידיות של גוגל. מסתבר שלפני כשבועיים, גוגל  רשמו פטנט שקשור ל"עריכת תוכן מודפס ופרסומו בציבור".

המהלך מרמז על כוונות אסטרטגיות מעניינות הקשורות ליצירת ופרסום תכנים מודפסים ע"י הגולשים. הרעיון הוא לאפשר לגולש ליצור ולערוך מגזין (מודפס) שיורכב מתכניו האישיים. כמו כן, ניתן יהיה גם לכלול במגזין פרסומות. בגלל הפילוח המדויק של הפרסום בשיטה הזו, הפרסומות במגזינים יהיו רלוונטיות ביותר לקורא. (שהרי כותב המגזין ידע מראש למי הוא מפיץ אותו).

כמובן שאלה רק השערות לא מאוששות שמשוטטות להן בבלוגספירה רק בעקבות אותו רישום פטנט. האם גוגל מנסים להסתיר את המהלך הזה? למה? בכל אופן, קשה לי להבין מדוע הם לא יוצרים באזז לרעיון, שעל פניו נשמע מהפכני כל כך…

אודות פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של קבוצת אנגורה מדיה שכוללת מספר פעילויות - סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO ו-PPC, מכללת AskPavel Academy שמציעה קורסים פרקטיים וכנס הדיגיטל השנתי Next Case שמושך אליו מדי שנה מעל 1,200 משתתפים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *