גזור ושמור: 4 טיפים למקדמי אתרים שעובדים עם גוגל אנליטיקס | AskPavel
קידום אתרים » ווב אנליטיקס » גזור ושמור: 4 טיפים למקדמי אתרים שעובדים עם גוגל אנליטיקס
טיפים לגוגל אנליטיקס

גזור ושמור: 4 טיפים למקדמי אתרים שעובדים עם גוגל אנליטיקס

מה שווים כל מאמצי הקידום שלנו אם לא מודדים את האפקטיביות שלהם בגוגל אנליטיקס? חשוב לנתח את הפעילות לאורך כל הדרך בכדי שנדע מה לשפר ואיך. ביקשתי ממאיר גולד, ראש תחום האנליטיקס במקאן Universal Search, לספק כאן בפוסט אורח כמה טיפים שימושיים על גוגל אנליטיקס.

אז לפניכם 5 טיפים שיסייעו לכם להכיר פיצ'רים שימושיים ושיטות לניתוח מידע על המשתמשים שלכם.

טיפ 1: ביקורים ממילות חיפוש לא מה שחשבת

כיף לראות את מאמצי ה-SEO שלנו נושאים פרי ואת מספר הביקורים עולה מתקופה לתקופה. אבל האם זה באמת המצב? האם מספר הביקורים עבור ביטוי מסוים באמת אומר שהקליקו על התוצאה שלי אותו מספר פעמים?

התשובה נעוצה במודל השיוך בגוגל אנליטיקס. מודל השיוך אומר שכשמבקר מגיע אלינו לאתר דרך מקור תנועה מסוים ואח"כ מגיע אלינו כמקור ישיר, גוגל אנליטיקס ימשיך לתת קרדיט למקור התנועה המקורי שהביא את המבקר ולא למקור הישיר.

ניקח לדוגמא מבקר שהגיע מביטוי מסוים מגוגל אורגני, אהב את האתר ושם בתיקיית המועדפים שלו. או לחילופין, האתר שלנו מופיע בכרום או בשועל שלו כתמונה מוקטנת. או בכל פעם שהבחור הזה מתחיל להקליד את האתר בדפדפן בשדה הכתובת וכמובן שהדפדפן זוכר ומשלים, אז מעכשיו בכל פעם שמבקר כזה חוזר אלינו לאתר (למרות שהוא לא ממש חיפש בגוגל), גוגל אנליטיקס נותן קרדיט למקור התנועה האחרון שהביא אותו. לכן, אם הבחור הגיע מביטוי חיפוש שאנחנו מקדמים, כל פעם שהוא מופיע אצלנו באתר הביטוי הזה מקבל פלוס אחד וככה הביקורים עבור אותו ביטוי הולכים וגדלים.

אגב, במקרה של כל שאר מקורות התנועה האחרים כמו למשל מנועי חיפוש (ממומן ואורגני), הפניות מאתרים אחרים וקמפיינים דורסים את מקור התנועה הקודם.

פתרון טכני – יצירת פרופיל המכיל ביקורים ראשונים באתר בלבד

ניתן להשתמש בסגמנט אבל הפעם נציג איך עושים זאת בעזרת פרופיל:

1. נכנסים לגוגל אנליטיקס עם גישת אדמין ומקליקים על Add new profile

יצירת פרופיל חדש

2. בוחרים פרופיל לדומיין קיים. במידה ויש לכם מספר דומיינים תחת חשבון האנליטיקס, בחרו את הדומיין הרצוי ותנו שם בסגנון New Visitors והקליקו להמשך.

בחירת שם לפרופיל

3. עכשיו כשחזרתם למסך הראשי הקליקו על כפתור ה-Edit של הפרופיל החדש שיצרתם. במסך זה יש 4 אזורים אותם ניתן לערוך: פרטי האתר, יעדים, פילטרים וגישת משתמשים. אנחנו כמובן רוצים ליצור פילטר חדש שיכנס לפרופיל המבקרים שזו הפעם הראשונה שלהם אצלנו באתר.

הגדרת פילטר

בחרו שם שיתאר את הפילטר, הקליקו על Custom filter, בחרו פילטר include, מתוך הדרופ דאון בחרו את השדה Visitor Type והקלידו new בשדה התבנית. שמרו ובתוך מספר שעות תתחילו לראות מבקרים שזה הביקור הראשון שלהם.

פרופיל כזה עוזר לנו גם לראות בקלות מה קורה אצלנו באתר בביקורים ראשונים, מהם דפי הנחיתה המובילים, תוכן מועדף, זמני שהייה ובעצם כל המדדים הקיימים בתוכנה.

טיפ 2: כמה טראפיק מגיע ממנוע החיפוש וואלה?

נכון שגוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בארץ אבל יש כאן עוד כמה מנועי חיפוש שכדאי לקחת בחשבון ואחד מהם הוא וואלה. לפי גוגל טרנדס וואלה מהווה מוקד משיכה לכ-2 מיליון מבקרים ייחודים מדי יום, מספר כזה גדול גם מתורגם להרבה חיפושים ביום. החיפוש באתר וואלה מבוסס על מנוע החיפוש של Yahoo או בעצם כבר בינג.

טראפיק בוואלה

אז כמה טראפיק מגיע אליכם לאתר מוואלה?

כנסו לאזור מקורות התנועה >> כל מקורות התנועה, אם אתם רואים משהו כזה – Search/Organic והאתר שלכם פונה לקהל הישראלי אז המבקרים האלה בעצם מגיעים מוואלה.

איך מגדילים את המספר? תתחילו בדף הסבר ה-SEO הרשמי של בינג ויש גם אחלה מאמר של ראנד פישקין מ-SEOMOZ בו הוא מראה ניתוח קורלציות תוצאות גוגל ובינג.

טיפ 3: ממוקמים אי שם מאחור? אנליטיקס יישלח לכם מייל ברוכים הבאים כשתכבשו את הפסגה

אחד הפיצ'רים המעולים בגוגל אנליטיקס נקרא Custom Alerts. אם לדוגמא אתם מקדמים את הביטוי "צימרים" ואתם ממוקמים אי שם בדף השלישי. במקרה הטוב אתם מקבלים ביקור אחד או שניים ביום. הוסיפו התראה אחת האומרת "אם היו ביום 20 מבקרים, אנחנו רוצים שיישלח אלינו מייל שיודיע לנו על המעבר מעמוד 3 לעמוד 2". הוסיפו התראה נוספת שתספר לכם שהגיעו 100 ביקורים ביום אחד וההתראה הזו בשביל המעבר מעמוד 2 לעמוד הראשון.

לא שאני מאחל למישהו, אבל מומלץ להגדיר התראות גם עבור ירידה משמעותית במספר הביקורים. כך תוכלו לדעת מייד אם יש בעיה באתר, בדפי נחיתה, במילים ועוד, כך שניתן יהיה להתייחס אליה במהרבה לפני שיווצר נזק.

איך מגדירים התראות?

באזור My Customization הקליקו על ה- Intelligence וכמובן Create new alert.

תנו שם ובחרו את התקופה "יום", סמנו צ'ק לקבלת ההתראה באימייל, בתנאי ההתראה תבחרו Keyword ותרשמו את הביטוי אותו אתם מקדמים. עכשיו כל מה שנשאר לנו לבחור הוא מתי ההתראה מופעלת ולכן נבחר להפעיל את ההתראה כאשר הביקורים ממנה יהיו גדולים מ-10.

יצירת התראה חדשה בגוגל אנליטיקס

 

טיפ 4: ניתוח המרות עבור ביטויים עם 3 מילים ויותר

מרבית מקדמי האתרים מתמקדים בביטויי זהב. ביטויי זהב הם לרוב בעלי מילה אחת או שתיים, קחו לדוגמה את ביטוי הזהב "ביטוח רכב", או למשל "משכנתא". הביטויים האלה מביאים הכי הרבה טראפיק וכמעט תמיד גם הכי הרבה המרות. אבל מה, יש עליהם תחרות מטורפת…

להיכנס לטופ 10 ולהיצמד למקומות הראשונים זהו אתגר שיכול לקחת הרבה זמן, כסף, קישורים, תוכן טוב וגם הרבה עצבים!

הערת ביניים – יש מספר תוכנות שעושות את האתגר הזה קצת יותר פשוט, כמו למשל התוצאות הראשונות של החיפושים "קידום אתרים" או "פיצה". באופן אישי, אני מקווה שהדוגמאות האלה לא יישארו איתנו עוד הרבה זמן בתוצאות החיפוש. תוצאות כאלה לא טובות למשתמשים, פוגעות בחוויית הגלישה וגם מוציאות שם רע לתחום.

אז במקום או בנוסף להשקעה שלנו בביטויי הזהב קבלו טיפ שייתן פוש להמרות שלכם.

כנסו לדוח המילים הנמצא באזור ה-Traffic Sources והקליקו על non paid. עכשיו הדוח מציג אך ורק ביקורים אורגניים. גללו לתחתית המסך, הכניסו בשדה הפילטר את הטקסט הבא:

(\s|\+).*(\s|\+).*

כעת הקליקו Go (ולא, זה לא יפרמט לכם את הנתונים :)).

הסימנים המוזרים האלה עוזרים לנו לחפש תבניות בתוך טקסט והם מוכרים יותר בשם הקיצור Regex (באנגלית Regular Expressions ובעברית ביטוי רגולרי). בכל אופן, באמצעות השורה הזו, ביקשתם לפלטר מהתוצאות את אותם ביטויים המכילים רווח אחד או שתיים, או במילים אחרות – ביקשתם לראות ביטויי חיפוש המכילים 3 מילים ויותר. No More ביטויי זהב ותגידו ברוכים הבאים לביטויי הזנב הארוך שלכם.

תמיינו לפי היעדים והמדדים שהגדרתם ותראו איזה ביטויים מביאים לכם המרות. מפה נראה שאתם יודעים מה לעשות. נכון, קחו את המילים המוצלחות שמצאתם, תריצו אותם בכלי המיקומים שלכם (למי שאין או רוצה לנסות משהו חדש – פוסט שימושי של הבלונד יולי, סקירת כלים לבדיקת מיקומים בגוגל), אתרו פוטנציאל וקדימה לייצר עמוד חדש או אולי להשתמש בעמוד קיים. תנו 2-3 לינקים טובים, שנו את ה- Description שיתמוך בכם, אולי תפנקו גם בכותרת חדשה ואתם שם במקום הראשון קוטפים המרות קלות.

איך מנתחים ביטויים אורגניים המכילים יותר מ-3 מילים?

Traffic Sources >> Keywords ובוחרים non paid. מדביקים את ביטוי הרגקס הבא ומקליקים Go:

(\s|\+).*(\s|\+).*

התמונה הבאה מראה לנו את ההמרות שהגדרנו עבור ביטויים המכילים לפחות 3 מילים:

יחס המרה לביטויים בעלי 3 מילים ומעלה

והתמונה הזו מראה נתוני איכות:

נתוני האיכות של ההמרות

כל אחד שיעבוד לפי המדדים שהוא הגדיר. אגב, במקרים כאלה כדאי לקחת תקופת זמן ארוכה על מנת לקבל מספר ביקורים גבוה ככל שניתן וזאת כדי לתקוף את המספרים מתמטית.

למשל, במידה והמדד שלי הוא Bounce Rate, אז אני רואה שביטוי 8 וגם ביטוי 10 מניבים Bounce Rate יחסית גבוה וכנראה דורשים שיפור.

מי שרוצה לשדרג את הניתוח שהוא עושה ולהיות נינג'ה מוזמן להקליק על ה- Advanced Filters ולהוסיף עוד תנאים כמו למשל שאחוז הבאונס רייט גבוה מ-50%.

לאחר שזיהיתם את הביטויים עם יותר מ-3 מילים שעובדים יפה תשוו אל מול טבלת המיקומים שלכם וקדימה לשפר.

אז זהו, סיימנו פוסט עם 4 טיפים לאנשי SEO (ולא רק להם) שעובדים עם גוגל אנליטיקס ורוצים להוציא יותר. יש לכם טיפים נוספים? אתם משתמשים בטיפים הללו? אשמח לשמוע את דעתכם כאן בתגובות.

אודות מאיר גולד

מאיר גולד
ראש תחום אנליטיקס ב- Mccann Universal Search ובעל הבלוג Goal 21 העוסק בכל מה שקשור למדידה, תוצאות, ניסויים ומתחרים באינטרנט. כחלק מתפקידו כווב אנליסט מאיר מבצע הטמעות אנליטיקס המותאמות לצרכי הלקוחות, מדידה וניתוח התנהגות און ליין, אופטימיזציית וייעול אסטרטגיות PPC ו- SEO, שיפור תהליכי המרה וביצוע ניסויים לאתרים.

עשוי לעניין אותך גם...

Google Attribution: בעיית הייחוס והשפעתה על נתוני קמפיינים

בעולמנו הדיגיטלי הרב מסכי והרב ערוצי, סביר מאוד שקהל היעד הממוצע ייתקל במסרים השיווקיים שלנו ...

49 תגובות

  1. איתי ברנר

    טיפים מצוינים. יש לי שאלה שהטרידה אותי כבר הרבה זמן, האם אפשר לחפש אנשים שהגיעו דרך שתים או יותר מילות מפתח שיש בינהן AND , אבל לא מרכאות? (נגיד קידום + אתרים , אבל לא בהכרח "קידום אתרים").

    תודה

  2. כמו תמיד…
    יופי של מאמר, מה שמראה שהרבה פעמים האנאליטיקס מציג לנו שטויות זה העובדה שנניח יש אתר חדש שלא מופיע ב 100 מקומות בגוגל בביטויי מסויים. ברגע שנחפש בבית ביטוי כמו "קידום אתרים" ונכנס לאתר אח"כ, פתאום נראה שנכנסו דרך הביטוי "קידום אתרים" למרות המיקום הלא ריאלי בתוצאות החיפושים.

    דרך אגב שימוש בדפדפים שונים מחזק את התופעה.

    עצה מצויינת לגבי המבקרים חדשים כי זה באמת נותן לנו מדד אמיתי ולא שטויות…

  3. שלום!

    תודה על המאמר הנפלא!

    שאלה לגבי הערת הביניים:
    לאיזה אתרים התכוונתם?
    אלו שכתוב עליהם בתיאור:"פיצות – אתר המכיל את כל הקשור בנושא פיצה. מתכוני פיצה, פיצריות, רשתות פיצה,משלוחי פיצה, משלוחים, משחקי פיצה ועוד."
    מה הרמאות המדוברת? זה שמפציצים עם המילה פיצה על הטיותיה השונות בתיאור? או משהו אחר?
    על איזו תוכנה מדובר?

    תודה רבה
    לירן חן

  4. וואו פוסט אדיר.
    ישר למועדפים

  5. לי למשל יש פורום שיש בו מתכונים לעוגות וכו… אנשים מחפשים את המתכון, מגיעים לדף הפורום המתאים – לוקחים / מעתיקים על דף את המתכון – ויוצאים, ואני אוכל אותה עם באונס-רייט גבוהה מאוד מהפורום הזה !!! (מעל 80)

    מה אפשר לעשות בנושא? זה לא אומר שהאתר לא מספק את מה שנדרש, הוא כנראה מספק מהר מידי את מה שנדרש.
    מה עושים ?

    • פבל ישראלסקי

      אני בטוח שהתופעה הזו קוראת בהרבה אתרים ולא רק אצלך. אבל בדיוק בגלל הסיבה הזו הפרמטר הזה הוא סך הכל 1 מתוך למעלה מ-200. גוגל יודע ליצור מיקס של פרמטרים שעל פיהם הוא מבסס את החלטתו.
      חשוב להבין שגם יש מקרים שהבאונס רייט לא יכול להיות נמוך, כמו למשל במקרה של חיפוש מיקוד עבור עיר – נכנסת לתוצאה, ראית את המיקוד ויצאת.

      אתה תמיד יכול להוסיף אלמנטים שיגרמו לגולש להישאר בעמוד (כמו למשל סרטון וידאו), אבל כפי שאמרתי – אין לך מה לחשוש מפרמטר שלילי אחד

      • רגע, איך זה קשור לסרטון,
        אחוז העזיבה לפי מיטב ידיעתי לא קשור לזמן שהגולש שוהה באתר
        אלא למצב שבו הגולש לא מבצע שום פעולה באתר, ולא מקליק על עוד דף
        האם אני טועה ?

        • פבל ישראלסקי

          הדוגמא שלי עם הסרטון התייחסה לאו דווקא לנטישה של האתר, אלא לעיכוב הגולש מהחזרה לתוצאות החיפוש. כלומר אם היא נכנס לתוצאה שלך והיא לא נתנה לו את המענה שחיפש, עדיף שייקח לו יותר זמן לחזור אחורה לתוצאות החיפוש.

  6. פבל ישראלסקי

    תודה רבה מאיר, פוסט מעולה!

    לגבי האתרים "פיצה" ו"קידום אתרים", אז ממה שראיתי הם נפלו בשבועות האחרונים. נראה כי מאט קאטס באמת עומד במילה שלו מההצהרה הרשמית האחרונה שלו על מזעור הספאם בתוצאות.

    אשמח אגב אם תפרסם פה בעתיד גם פוסטים שנוגעים לניסויים באופטימייזר. אם תרצה כמובן 🙂

  7. מיכל כהן

    מאיר, פוסט חשוב. הנושא של זיהוי ביטויי הזנב הארוך הממירים – מאד חשוב. אנחנו נלחמים כ"כ קשה על הביטיים ה"גדולים" ושוכחים שיש ביטויי זנב ארוך שעושים לנו עבודה נפלאה. מנסיוני, ההמרות מהזנב הארוך במקרים רבים, איכותיות יותר כי הן ממוקדות יותר.
    לגבי שיפור ה BR – צריך לזכור שלא תמיד BR גבוה הוא רע. מי שנכנס, מילא את טופס יצירת הקשר ויצא, זה בסדר…

    • המרות זנב ארוך הם אכן נושא שלא מקבל מספיק תשומת לב ע"י מקדמי האתרים. הרבה פעמים גם בגלל הלקוחות שחושבים שאנשים מחפשים רק את ביטויי הראש

  8. גם האתר שהופיע תחת הביטוי "צימרים" נפל. אמנם ניתן להגיד שהגיע הזמן שגוגל יענישו את האתרים אבל למרבה הצער זה עצוב שהם בכלל החזיקו מעמד באוויר כחודשיים. אני מניח שגוגל קום זה לא היה קורה.

    לגבי המאמר, אני מוכרח לציין שהמאמר בהחלט מקצועי ומועיל. כמו כן, לכל מי שלא יודע, ניתן לעשות מניפולציות מכוונות על הנתונים שמתקבלים בממשק האנליטיקס מאחר והנתונים נאספים פשוט לתוך מערך בפונקציית JS בקוד הדף. אי לכך, ניתן לייצר לאתר מסויים עשרות אלפי \ מליוני כניסות על ידי הוספה של המכפלה לנתונים הקיימים בקוד לכמה שרוצים 🙂

    • יש כמה אתרים של עורכי דין שעלו לדף הראשון בזכות הקישורים בפורומים שכלל לא קשורים לתחום (הריון ולידה, טיפולים אלטרנטיביים וכו…). לצערי גוגל ישראל לא כל כך נלחם בספאם

  9. אחלה פוסט!
    אם כבר אנו עוסקים באנליטיקס אז יש לי שאלה קטנה, איך אני מוציא את עצמי מהדוחות שלו? שלא יחשיב אותי כמבקר באתרים שלי?
    אשמח לקישור, או לתגובה בנושא.
    תודה.

  10. כל הכבוד למאיר גולד! פוסט מעולה. קולגה מפרגנת

  11. פוסט טוב – אהבתי!

    כמה הערות קטנות:

    1. על מנת לראות מבקרים חדשים בלבד בדוחות, לא צריך לבנות פרופיל חדש – מספיק לבנות advanced segment חדש.
    2. למיכל כהן – אם הגולש נכנס ויצר קשר, אז הוא כבר לא מוגדר כ-bounce כי יש את דף התודה, לא?

  12. היי

    מישהו יכול להסביר לי איך אני מגדיר "גולים" באנליטיקס, כאשר מטרת הגול הינה ידיעה מה הגולש חיפש בגוגל כדי להיכנס לאתר שלי, ואם אפשר לדעת מה הדרך שהוא עבר להשארת הלייד.

    תודה

  13. אחלה של פוסט – תודה רבה 🙂
    שאלה קטנה מהו זמן הממוצע שהגולש נמצא באתר?
    האם ישנו זמן כזה, או שכל אתר לפי תוכנו?

    תודה.

  14. מה עושים כשיש לך 40 אלף מבקרים ביום?
    מה שחשוב זה להשאיר את הקורה באתר. ואת זה לומדים בעזרת ה BR

  15. תודה רבה על הטיפים בהחלט שימושיים

  16. פוסט נהדר,

    כפי ששאלו פה אחרים, מה אני עושה כשיש לי פילוח של מעל ל-300K מילות מפתח שדרכן נכנסים בחודש? (רובן זנב ארוך) ו-BR שקשה להתחקות אחריו (מדובר בפורום).

    למדתי היום כמה טריקים שימושיים, אבל אני עדיין מנסה להבין איך אפשר להביא פורום למיצוי SEO-י טוב יותר בעזרת הטיפים, קשה מאוד לשלוט בתוכן הגולשים, והרבה פעמים צריך שינוי דרסטי ב-UI שימשוך את הגולש עוד דף אחד פנימה ובכך יפחית את ה-BR בצורה ניכרת ברחבי האתר.

    אני אשמח לטיפים ישימים על איך להשתמש במידע מהאנאליטקס במטרה לשפר או להבין את נקודות החולשה של האתר, הרי ברור שלא ניתן לטפל בעשרות אלפי דפים עם BR בעייתי, אך לצערי בפורומים קשה שה-BR לא יהיה גבוהה.

    תודה רבה!

  17. בנוגע לטיפ הראשון, שים לב לזה:
    http://services.google.com/analytics/breeze/en/interpreting_reports_trafficsources/index.html
    בשקופית העשירית גוגל מציינים בפרוש שבכניסה ישירה לאתר אנליטיקס לא יביאו קרדיט לקמפיין המקורי שהביא את הגולש.
    תגובתך?

    • מאיר גולד

      הי נועם,
      אתה מוזמן לבצע ניסוי
      1. תיכנס לאתר שלך (בהנחה שיש לך גוגל אנליטיקס) מתוצאה אורגנית בגוגל שרק אתה מכיר
      2. תסגור את הדפדפן ותמתין חצי שעה
      3. לאחר חצי שעה תכנס עם הדפדפן שסגרת לאתר שלך ישירות ע"י הקלדת הכתובת

      עכשיו תוכל לראות איך לביטוי הזה יש כבר 2 ביקורים

  18. פוסט מעולה מאיר.
    אהבתי את הביטוי הרגולארי שהצגת אז החלטתי לבנות ביטוי חדש משודרג:

    ^([A-z]+(\s|\+)){2,}([A-z]+)$

    קודם כל בסוגריים המסולסלים ניתן לקבוע את הפרמטר הבא: "יותר מכמה מילים אתה מעוניין לתחום?" (במקרה הזה: יותר מ2)

    אפשר לעשות שינוי נוסף ולבקש רק מילים בשפה מסויימת, כל שצריך לעשות זה לרשום ב2 הסוגריים המרובעים את טווח הא-ב של השפה אותה אתם רוצים לבדוק [א-ת].
    הנה דוגמאות:

    עברית:
    ^([א-ת]+(\s|\+)){2,}([א-ת]+)$

    אנגלית:
    ^([A-z]+(\s|\+)){2,}([A-z]+)$
    *שימו לב לצורה שבא תוחמים את הabc האנגלי (בכדי ללכוד גם אותיות גדולות)

    אם רוצים לשלב בין שפות צריך להצמיד את הטווחים בסוגריים המרובעים [א-תA-z]. דוגמא:
    ^([A-zא-ת]+(\s|\+)){2,}([A-zא-ת]+)$

    *רצוי לערוך את הביטוי כשהטקסט כתוב משמאל לימין (ltr).

    • אה ושכחתי לציין עוד פיצ'ר קטן:
      ניתן להגדיר טווח מילים שאתם מעוניינים לקבל בדוגמא הבא אני מבקש בין 3 ל4 מילים:

      ^([A-z]+(\s|\+)){2,3}([A-z]+)$

      שוב, משחק עם הסוגריים המסולסלים פשוט להגדיר x+1 מהטווח שאתם רוצים

      בהצלחה 🙂

    • *x-1 סליחה, לא +.
      ובכלל אני חושב שניתן לקצר את הביטוי ל:

      ^([A-z]+(\s|\+)){2,3}
      גם אמור לעבוד.

      הערונת:
      בגירסה החדשה של אנאליטיקס, בפילטר יש לבחור במימד keywords ולאחר מכן להגדיר Matching RegExp אחרת זה לא יעבוד.

  19. נהנתי מכל שורה וגם ישמתי, יש לי בעייה באנליטיקס שאני מחפש מהן מילות המפתח שמוצאים את דפי האתר שלי אני מקבל מעבר למילות מפתח מתאימות בעברית גם את זה
    %d7%a9%d7%9c%d7%98%d7%99+%d7%97%d7%95%d7%a6%
    אין לי מושג מה זה איזה מילים זה מייצג ומה צריך לעשות על מנת שאקבל תוצאות נכונות
    אגב כל מילות המפתח שלי הן בעברית
    תודה
    דדי

    • הבעיה הזאת ידועה להרבה בעלי אתרים בארץ ע"פ מה שידוע לי היא נפתרה לאחרונה אך לא רטרואקטיבית.

      אם אתה נורא רוצה לבדוק תוצאות מלפני כן כרגע הפיתרון הכי טוב בשבילך הוא לייצר לאקסל את הנתונים עם האחוזים ואז להוציא את העמודה הבעייתית לאתר הזה
      opinionatedgeek.com/DotNet/Tools/UrlEncode/Decode.aspx
      הם מחזירים לך גם טקסט מקודד נכון לעברית וגם מרווחי שורות בהתאם שתוכל להחזיר לאקסל. אני ממליץ לך לשים את זה בעמודה נפרדת ליד העמודה הבעייתית שתוכל אחר כך להמשיך לעקוב.

  20. פוסט נהדר. ביישום קצת נתקלתי בבעייה. אפשר הכוונה ברורה יותר? אני משתמש בגרסה הישנה של האנליטיקס. כשאני נכנס לoverview >> Keywords >> nonpaid
    ובתחתית אני מכניס את הקודים שהצעת (\s|\+).*(\s|\+).*

    וכד' אני מקבל הודעה מבהירה לי שהמערכת לא הבינה מה אני רוצה. תוכל לסייעני בהבנת התפעול של העניין?

  21. שלח לי מייל eddie@lawforums.co.il ואשלח לך צילום מסך בשמחה. תודה רבה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים