גוגל אדס מודיעה על אבחון ותובנות לטובת הבנת מסע הפרסום

Google Ads יוצאת עם תובנות חדשות אשר יעזרו למפרסמים לראות אילו בעיות עלולות להיות במסע הפרסום ומה מונע מהם לקבל את התוצאות הטובות ביותר ממנו.
מיטל אור
גוגל אדס מודיעה על אבחון ותובנות לטובת הבנת מסע הפרסום

מערך נתונים חדש מצטרף לדף התובנות במטרה להדגיש את הבעיות אשר נמצאו במהלך הבדיקות של המסע. תהליך האבחון והתובנות יוכלו לעזור למפרסמים לזהות בעיות שונות שיכולות להיות במסעות הפרסום ובתוך כך: בעיות המונעות את מסע הפרסום, בעיות שמובילות למעורבות נמוכה, בעיות שמקשות על מדידת המרות ונתונים נוספים.

הנתונים אותם אפשר לקבל מעכשיו במערכת של Google Ads

כל הנתונים יסופקו למפרסמים בדף התובנות בגוגל אדס. המפרסמים יוכלו לקבל סקירה כללית של מסע הפרסום ואת הביצועים ובכך לפתור בעיות כבר בשלבים ראשוניים. המטרה היא לספק תובנות שיאפשרו למפרסמים למקסם את התוצאות שלהם. בין היתר תספק Google Ads את המידע הבא:

  • מצב החשבון
  • סטטוס החיוב
  • סקירת מדיניות
  • מעקב המרות
  • תקציבי קמפיינים
  • יעדים ואסטרטגיות מחיר
  • סטטוסים של מסעות הפרסום
  • עוצמת מודעות

לשפר את הקמפיין ולהגיע לביצועים מקסימליים 

בנוסף לנתונים תספק Google Ads המלצות אשר יעזרו למפרסמים להגיע לביצועים מקסימליים בזמן קצר. האבחון עומד להיות מקיף והמסקנות ישפרו את היכולת לראות את כלל הנתונים ולהחליט כיצד נכון לפעול בכל מסע פרסום.

התובנות השונות הוצגו במערכת של Google Ads כבר בחודש מאי השנה כשעד כה ההודעה הייתה כי אלו יושקו בקרוב. עתה ההשקה יוצאת לדרך.

תובנות האבחון של Google Ads

תובנות האבחון של Google Ads יוצגו ברגע שמסע הפרסום לא מקבל תנועה או שהוא לא מוביל להמרות. אם מסע הפרסום פעיל, אנשים רואים את המודעות ולוחצים עליהן, הדבר מצביע מבחינת המערכת על כך שאין בעיות לדווח עליהן.

יש לציין כי כרגע כל הנושא נמצא עדיין בשלבי בטא ולכן רק חלק מהמשתמשים יוכלו להגיע לדף התובנות ולקבל ממנו מידע. המטרה של גוגל היא לספק את התובנות לעוד מפרסמים כשבחירתם תהיה אקראית כך שיתכן שלחלק יהיו כבר עכשיו נתונים מוגבלים או מורחבים. כמו כן מערך הנתונים החדש אמור להתרחב לסוגי מסעות פרסום שונים במהלך החודשים הקרובים. 

 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
מיטל אור
35
מדיה חברתית
מיטל אור
52
קידום אתרים
מיטל אור
54
מדיה חברתית
מיטל אור
43
מדיה חברתית
מיטל אור
53
מדיה חברתית
שי משען
91328
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
90585
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
89749
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
68146
קידום אתרים
ירון אחר
66581
שיווק דיגיטלי
קבלו למייל סיכום שבועי של 10 דק׳ קריאה על כל מה שחם בדיגיטל

הצטרפו לקהילה של 15,000+ אנשי שיווק, דיגיטל ובעלי עסקים והישארו מעודכנים בכל הטרנדים והטכניקות שיעזרו לכם להביא תוצאות.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x