פייסבוק מריצה בדיקה ראשונית לחדרי אודיו

מיטל אור
חדרי האודיו של פייסבוק כמעט כאן והחברה מתחילה לבצע בדיקות הרצה לבחינת הכלי החדש. נכון לעכשיו, החדרים יהיו זמינים רק בארה"ב ולזמן קצר בלבד.
חדרי אודיו של פייסבוק

כפי שפורסם ב- socialmediatoday, פייסבוק מתחילה לבחון את שילוב חדרי האודיו שלה כאשר החדרים יהיו זמינים דרך אירועים בפייסבוק. המשתמשים יוכלו להביע את התעניינותם באירוע ולקבל תזכורות כשהוא מתחיל.

החדר עצמו יוצג באמצעות אייקון של רמקולים בבועות פרופיל עגולות בחלק העליון של המסך ולאחר מכן תופיע רשימת הנוכחים שעוקבים אחריהם ולבסוף כל שאר המאזינים. טבעת זוהרת תופיע סביב בועת הפרופיל של הדובר.

תוך כדי הפעלת החדר המאזינים והדוברים יוכלו לראות את התגובות החיות כשהן יזרמו על המסך, בדיוק כמו שידורים חיים אחרים בפייסבוק.

חדרי אודיו בפייסבוק

בחדרי האודיו של פייסבוק תהיה אפשרות ליצור כיתוב אוטומטי וזאת יחד עם תכונות דיווח. העוקבים יוכלו לראות את החדר כשהוא פעיל בשורת החדרים דרך האפליקציה.

פייסבוק הודיעה על האפשרות להפעיל את חדרי האודיו כבר באפריל וזו הפעם הראשונה שהכלי יהיה זמין בארה”ב. כרגע, אין תאריך מדויק להשקה מלאה, אך מהחברה הודיעו כי האופציה תהיה זמינה לרבים בקרוב.

מבחינת נראות החדרים והפעלתם נראה כי אין חדש. הכל מרגיש מוכר ופייסבוק משתמשת ברקע סגול לתמונה הראשית כברירת מחדל. צבע זה דומה לצבע הסגול שמשמש בטוויטר Spaces. זה אינו מקרי והמטרה של החברה היא להציע כלי שהגישה אליו תהיה פשוטה ונוחה.

הקושי של Clubhouse עשוי להיות ההזדמנות של פייסבוק

רבות נכתב על Clubhouse כשאחד האתגרים של הרשת הוא ביכולת למצוא את חדרי השמע הרלוונטיים למשתמשים. ברגע שאנשים לא מוצאים את החדרים הרלוונטיים עבורם הם מאבדים עניין במהירות ונכון לעכשיו זהו הקושי של Clubhouse ונראה שגם של טוויטר Spaces.

פייסבוק מתמקדת ביוצרים ובקבוצות ויתכן שהיא תצליח להפוך את חדרי האודיו לזמינים הרבה יותר מהמתחרות. כרגע נראה שהמטרה שלהם הוא להביא את חדרי האודיו לייב לקבוצות ובכך להפוך אותם לזמינים הרבה. תכונה זו יכולה להיות החידוש המשמעותי שהחברה תציע למשתמשים.

בסופו של דבר, היכולת של האלגוריתם להתאים למשתמש את התוכן הנכון, יקבע את הצלחת חדרי האודיו. פייסבוק יכולה להגדיר את החדרים לשימוש שוטף בקבוצות ובכך להביא בשורה חדשה בתחום. האם זה יהיה סוד ההצלחה? אנחנו נמשיך לעקוב ונעדכן בהתקדמויות.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: פייסבוק
שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
77
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
97
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
38
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
83
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
68
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105027
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99542
מדיה חברתית
בן אורן
87777
קידום אתרים
דנה רוזן
82463
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.