פייסבוק מריצה בדיקה ראשונית לחדרי אודיו

חדרי האודיו של פייסבוק כמעט כאן והחברה מתחילה לבצע בדיקות הרצה לבחינת הכלי החדש. נכון לעכשיו, החדרים יהיו זמינים רק בארה"ב ולזמן קצר בלבד.
מיטל אור
חדרי אודיו של פייסבוק

כפי שפורסם ב- socialmediatoday, פייסבוק מתחילה לבחון את שילוב חדרי האודיו שלה כאשר החדרים יהיו זמינים דרך אירועים בפייסבוק. המשתמשים יוכלו להביע את התעניינותם באירוע ולקבל תזכורות כשהוא מתחיל.

החדר עצמו יוצג באמצעות אייקון של רמקולים בבועות פרופיל עגולות בחלק העליון של המסך ולאחר מכן תופיע רשימת הנוכחים שעוקבים אחריהם ולבסוף כל שאר המאזינים. טבעת זוהרת תופיע סביב בועת הפרופיל של הדובר.

תוך כדי הפעלת החדר המאזינים והדוברים יוכלו לראות את התגובות החיות כשהן יזרמו על המסך, בדיוק כמו שידורים חיים אחרים בפייסבוק.

חדרי אודיו בפייסבוק

בחדרי האודיו של פייסבוק תהיה אפשרות ליצור כיתוב אוטומטי וזאת יחד עם תכונות דיווח. העוקבים יוכלו לראות את החדר כשהוא פעיל בשורת החדרים דרך האפליקציה.

פייסבוק הודיעה על האפשרות להפעיל את חדרי האודיו כבר באפריל וזו הפעם הראשונה שהכלי יהיה זמין בארה”ב. כרגע, אין תאריך מדויק להשקה מלאה, אך מהחברה הודיעו כי האופציה תהיה זמינה לרבים בקרוב.

מבחינת נראות החדרים והפעלתם נראה כי אין חדש. הכל מרגיש מוכר ופייסבוק משתמשת ברקע סגול לתמונה הראשית כברירת מחדל. צבע זה דומה לצבע הסגול שמשמש בטוויטר Spaces. זה אינו מקרי והמטרה של החברה היא להציע כלי שהגישה אליו תהיה פשוטה ונוחה.

הקושי של Clubhouse עשוי להיות ההזדמנות של פייסבוק

רבות נכתב על Clubhouse כשאחד האתגרים של הרשת הוא ביכולת למצוא את חדרי השמע הרלוונטיים למשתמשים. ברגע שאנשים לא מוצאים את החדרים הרלוונטיים עבורם הם מאבדים עניין במהירות ונכון לעכשיו זהו הקושי של Clubhouse ונראה שגם של טוויטר Spaces.

פייסבוק מתמקדת ביוצרים ובקבוצות ויתכן שהיא תצליח להפוך את חדרי האודיו לזמינים הרבה יותר מהמתחרות. כרגע נראה שהמטרה שלהם הוא להביא את חדרי האודיו לייב לקבוצות ובכך להפוך אותם לזמינים הרבה. תכונה זו יכולה להיות החידוש המשמעותי שהחברה תציע למשתמשים.

בסופו של דבר, היכולת של האלגוריתם להתאים למשתמש את התוכן הנכון, יקבע את הצלחת חדרי האודיו. פייסבוק יכולה להגדיר את החדרים לשימוש שוטף בקבוצות ובכך להביא בשורה חדשה בתחום. האם זה יהיה סוד ההצלחה? אנחנו נמשיך לעקוב ונעדכן בהתקדמויות.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: פייסבוק
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89826
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88774
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88265
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66900
קידום אתרים
ירון אחר
65095
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
19
קידום אתרים
מיטל אור
58
קידום אתרים
מיטל אור
61
מדיה חברתית
מיטל אור
53
קידום אתרים
מיטל אור
53
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x