פייסבוק משפרת את המסנג’ר של אינסטגרם

מיטל אור
פייסבוק פותחת את ה-API של מסנג'ר עבור אינסטגרם ובכך יוצרת פתח לשירות לקוחות חדש. עבור מותגים אשר מנהלים את שירות הלקוחות שלהם דרך הודעות מדובר בשינוי משמעותי.
פייסבוק משפרת את המסנג'ר של אינסטגרם
מתוך messengernews.fb.com

כפי שפורסם ב-socialmediatoday, פיסיבוק הכריזה אתמול (02 ביוני 2021) על הרחבת ממשק ה-API של מסנג’ר גם לאינסטגרם כך שעסקים יוכלו להזין את ההודעות שלהם ב-Instagram Direct לתוך פלטפורמת ה-CRM שלהם ובכך לייעל את ניהול התגובות.

ממשק API באינסטגרם

חברת פייסבוק מסרה כי היא החלה כבר בחודש אוקטובר (2020) בבדיקת בטא של ממשק ה-API של מסנג’ר לאינסטגרם. הבדיקה נעשתה בשיתוף עסקים שנבחרו בסדרי גודל שונים כשאלו קיבלו כלים חדשים לניהול תקשורת הלקוחות באינסטגרם. לאחר בדיקת בטא מוצלחת החברה החליטה להרחיב את תכונות ה-API החדשות כך שעסקים יוכלו לשלב הודעות באינסטגרם בעזרת יישומים שהם מעדיפים. היישומים והתהליכים החדשים יאפשרו להם לנהל שיחות משמעויות, לספק שירות לקוחות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות ולהגביר את המכירות.

ישנם עסקים שכבר התחילו לשלב את הפונקציות החדשות ובצורה זו נהנות מדרכים נוספות ליצירת תגובות. פייסבוק מאמינה כי האינטגרציה החדשה תייעל את ניהול תהליכי העבודה בכל הנוגע להעברת הודעות ותבטיח כי הודעות מפלטפורמות שונות יגיעו לנקודה אחת.

בבדיקת הבטא שנעשתה השתמשה חברת Kiehl’s ממלזיה ב-API ובכך היא הגדילה את התגובתיות מול הקהל ויצרה משימות בתוך צוות העבודה. החברה הרחיבה את שירות הלקוחות דרך נקודות שימוש שונות בפלטפורמה לרבות עדכוני אינסטרגם, סטורי ואזכורים וזאת כדי להקל על המעקב אחר האנשים שהגיבו ויצירת תגובות לצורך הובילה למכירה. הצעדים הללו הובילו לשיעורי המרה של 20% מהתקשורת עם הלקוחות.

יתרון עבור חברות גדולות אך גם עסקים קטנים ובינוניים

חברות גדולות ירוויחו מהממשק החדש. הן יוכלו לנהל את האינטראקציה מול הקהל בצורה חכמה ויעילה. לצד זאת גם עסקים קטנים ובינוניים ללא צוותי ניהול יוכלו להרוויח מהשינוי. המעקב אחר הפעילות מול הקהל תבטיח תקשורת רציפה.

המסחר האלקטרוני ממשיך לעלות ולכן התקשורת והעברת מסרים בזמינות גבוהה מכל פלטפורמה, הופכת להיות חשובה עוד יותר. היכולת לתת לאנשים עוד דרכים ליצור קשר באמצעות הפלטפורמות שהם הכי אוהבים לבלות בהם, צריכה להיות על הרדאר של המותגים. שיפור דרכי התקשורת יכול להוביל ליתרונות יעילים וממושכים בטווח הארוך.

ממשק ה-API החדש של מסנג’ר לאינסטגרם זמין כעת לכל המפתחים וההרחבה לחשבונות העסקיים תתבצע בהדרגה.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
70
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
40
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
123
קידום אתרים
יורם ליכטנשטיין
104789
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100272
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99202
מדיה חברתית
דנה רוזן
82408
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.