פייסבוק משפרת את המסנג’ר של אינסטגרם

פייסבוק פותחת את ה-API של מסנג'ר עבור אינסטגרם ובכך יוצרת פתח לשירות לקוחות חדש. עבור מותגים אשר מנהלים את שירות הלקוחות שלהם דרך הודעות מדובר בשינוי משמעותי.
מיטל אור
פייסבוק משפרת את המסנג'ר של אינסטגרם
מתוך messengernews.fb.com

כפי שפורסם ב-socialmediatoday, פיסיבוק הכריזה אתמול (02 ביוני 2021) על הרחבת ממשק ה-API של מסנג’ר גם לאינסטגרם כך שעסקים יוכלו להזין את ההודעות שלהם ב-Instagram Direct לתוך פלטפורמת ה-CRM שלהם ובכך לייעל את ניהול התגובות.

ממשק API באינסטגרם

חברת פייסבוק מסרה כי היא החלה כבר בחודש אוקטובר (2020) בבדיקת בטא של ממשק ה-API של מסנג’ר לאינסטגרם. הבדיקה נעשתה בשיתוף עסקים שנבחרו בסדרי גודל שונים כשאלו קיבלו כלים חדשים לניהול תקשורת הלקוחות באינסטגרם. לאחר בדיקת בטא מוצלחת החברה החליטה להרחיב את תכונות ה-API החדשות כך שעסקים יוכלו לשלב הודעות באינסטגרם בעזרת יישומים שהם מעדיפים. היישומים והתהליכים החדשים יאפשרו להם לנהל שיחות משמעויות, לספק שירות לקוחות, להגדיל את שביעות הרצון של הלקוחות ולהגביר את המכירות.

ישנם עסקים שכבר התחילו לשלב את הפונקציות החדשות ובצורה זו נהנות מדרכים נוספות ליצירת תגובות. פייסבוק מאמינה כי האינטגרציה החדשה תייעל את ניהול תהליכי העבודה בכל הנוגע להעברת הודעות ותבטיח כי הודעות מפלטפורמות שונות יגיעו לנקודה אחת.

בבדיקת הבטא שנעשתה השתמשה חברת Kiehl’s ממלזיה ב-API ובכך היא הגדילה את התגובתיות מול הקהל ויצרה משימות בתוך צוות העבודה. החברה הרחיבה את שירות הלקוחות דרך נקודות שימוש שונות בפלטפורמה לרבות עדכוני אינסטרגם, סטורי ואזכורים וזאת כדי להקל על המעקב אחר האנשים שהגיבו ויצירת תגובות לצורך הובילה למכירה. הצעדים הללו הובילו לשיעורי המרה של 20% מהתקשורת עם הלקוחות.

יתרון עבור חברות גדולות אך גם עסקים קטנים ובינוניים

חברות גדולות ירוויחו מהממשק החדש. הן יוכלו לנהל את האינטראקציה מול הקהל בצורה חכמה ויעילה. לצד זאת גם עסקים קטנים ובינוניים ללא צוותי ניהול יוכלו להרוויח מהשינוי. המעקב אחר הפעילות מול הקהל תבטיח תקשורת רציפה.

המסחר האלקטרוני ממשיך לעלות ולכן התקשורת והעברת מסרים בזמינות גבוהה מכל פלטפורמה, הופכת להיות חשובה עוד יותר. היכולת לתת לאנשים עוד דרכים ליצור קשר באמצעות הפלטפורמות שהם הכי אוהבים לבלות בהם, צריכה להיות על הרדאר של המותגים. שיפור דרכי התקשורת יכול להוביל ליתרונות יעילים וממושכים בטווח הארוך.

ממשק ה-API החדש של מסנג’ר לאינסטגרם זמין כעת לכל המפתחים וההרחבה לחשבונות העסקיים תתבצע בהדרגה.

לקריאת הכתבה המקורית

שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89704
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88477
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
88102
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66869
קידום אתרים
ירון אחר
65050
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
15
מדיה חברתית
מיטל אור
20
מדיה חברתית
מיטל אור
68
תוכן וקופירייטינג
מיטל אור
41
קידום אתרים
מיטל אור
18
מדיה חברתית
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x