פייסבוק משיקה פיצ’ר חדש – “שכונות”

פייסבוק משיקה את Neighborhoods, הכלי שיאפשר למשתמשים להצטרף לשכונה שלהם, לפתוח ולהצטרף לדיונים עם השכנים. כרגע, הכלי פתוח למשתמשים בקנדה בלבד.
מיטל אור
פייסבוק שכונות
קרדיט לתמונה: Facebook

פייסבוק השיקה את “Neighborhoods” במטרה להקל על תקשורת מקומית ולהתחבר למי שנמצא בדלת ממול. התכונה החדשה כבר נפתחה למשתמשים בקנדה ובקרוב תיפתח גם בארה”ב.

כפי שפורסם ב-techcrunch, באופן טכני התכונה הנוכחית כבר הייתה זמינה מחודש אוקטובר של השנה שעברה (2020) אך לצורך מבחן ובאזור קלגרי, קנדה, בלבד. עכשיו החברה מרחיבה את הפיצ’ר ברחבי קנדה ובעתיד נראה כי תמשיך להרחיב את השימוש.

הכלי החדש מאפשר למשתמשי פייסבוק ליצור פרופיל משנה ולהשתמש בו בדיוני “שכונות”, כאלה שהיינו מדברים עליהם בעבר עם השכנים פנים אל פנים. המשתמשים יוכלו לפתוח דיונים ולהצטרף לדיונים מול משתמשים אחרים שנמצאים באותו האזור של העיר.

Neighborhoods היא למעשה המשך פיתוח למה שאנשים בכל מקרה עושים בפייסבוק. השעונות יעודדו את המשתמשים ליצור קשרים אישיים וכך הם יוכלו גם לתמוך בעסקים מקומיים ולספק המלצות זה לזה. המטרה היא להוסיף עוד חוויית תקשורת עם קבוצה רחבה של תושבים מקומיים שהמשתמשים עוד לא קשורים אליהם.

Neighborhoods מקל על המקומיים להתחבר

Neighborhoods הוא חלק בתוך אפליקציית פייסבוק אשר מוקדש לאזור המגורים של המשתמש. המשתמש יכול לבחור האם להשתמש בתכונה על ידי פתיחת פרופיל ששונה מהפרופיל הראשי. מבחינת הנראות, הפרופיל של השכונה ישתמש באותו השם ותמונת השער שנמצאים בפרופיל הפרטי, אך המשתמשים יוכלו לבחור להוסיף עוד מידע על עצמם כמו תחומי עניין, מקומות אהובים ותקציר על אודות.

על מנת להצטרף לשכונה, פייסבוק תבקש מהמשתמשים לעבור הליך אימות כדי לוודא כי הם אכן גרים באזור המצוין. לאחר האימות המשתמשים יוכלו להצטרף גם לשכונות סמוכות לזו שלהם. בהצטרפות אפשר יהיה להעלות דיונים או להצטרף לדיונים. כמו כן יופיע פיד ייעודי לשאלות הקשורות בשכונה ואלו יוכלו להיענות על ידי שאר חברי השכונה.

היום כבר ישנן לא מעט קבוצות מקומיות אשר מיועדות לערים ושכונות מסוימות. מנהלי הקבוצות המקומיות בפייסבוק יוכלו לייבא את הקבוצה שלהם לשכונה כך שיותר אנשים יוכלו למצוא אותם ולהצטרף. כך הם יוכלו להמשיך לבנות ולהגדיל את הקהילה עליה עמלו.

נכון לרגע זה, השכונות מתחילות להיפתח למשתמשים בקנדה והחברה מתכוונת להתחיל לפרוס אותן בקרוב גם בארה”ב. אנחנו נמשיך לעקוב ונעדכן ברגע שיגיעו לישראל.

לקריאת הכתבה המקורית

תגיות רלוונטיות: פייסבוק
שתפו:
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שי משען
89496
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
88135
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
87856
מדיה חברתית
דפנה בן יהושע
66763
קידום אתרים
ירון אחר
64842
שיווק דיגיטלי
מיטל אור
40
מדיה חברתית
מיטל אור
94
מסחר אלקטרוני
מיטל אור
66
מדיה חברתית
מיטל אור
84
קידום אתרים
עידו ולדמן
92
קידום אתרים
לא חבל לפספס?

קהילה של +15,000 מקצוענים כמוך נהנים לקבל מאיתנו טיפים עדכניים על קידום אתרים ושיווק באינטרנט, מדריכים מעמיקים, מקרי בוחן וכלים, היישר לתיבת המייל. רוצה להצטרף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
2
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x