פייסבוק ממשיכה בפיתוח חומרה

מיטל אור
פייסבוק הכריזה על שני מכשירי שידור וידאו פורטל חדשים ובכך היא מרחיבה את קטלוג החומרה שלה. במקביל היא מוסיפה אופציה חדשה לפורטל עסקים שמטרתו היא לסייע לעסקים קטנים ובינוניים למנף את שיחות הווידאו לייעל את פעולותיהם.
פייסבוק ממשיכה בפיתוח חומרה

המכשירים החדשים של פייסבוק מגיעים בתקופה בה רבים עובדים מהבית. עתה החברה משיקה את פורטל+ הדור הבא אשר כולל מסך 14 אינץ’, צג הטיה ואת Portal Go, מכשיר שיחות הווידאו הנייד בגודל 10 אינץ’.

Portal Go

השינוי המשמעותי ביותר אותו מביאה פייסבוק הוא Portal Go. מדובר על מסך וידאו זהה בגודלו ל-iPad (אך טיפה עבה יותר), המחובר לאנשי הקשר בפייסבוק ושבאמצעותו אפשר לנהל שיחות וידאו. ה-Portal Go יספק מגוון כלים וצפוי שיהיה פופולארי ביישומים משתנים.

פייסבוק אומרת כי Portal Go מביא את הטוב ביותר שבשיחות הווידאו החכמות וכי הוא מגיע בצורה חדשה וניידת. הוא נועד להיות נייד, לאפשר שיחות תוך מעבר בין חדרים וכל זאת עם ידית משולבת וסוללה עוצמתית. Portal Go מגיע גם עם מצלמה בגודל 12MP בעלת שדה ראייה רחב לשיחות וידאו מרגשות יותר. המכשיר משמש גם כרמקול נייד עם צליל איכותי.

ה-Portal Go של פייסבוק בא להציע חלופה למכשיר ה-iPed הפופולארי. הוא נותן מענה לאלו שמחפשים אופציה דומה ובו זמנית הוא נועד לשרת את המטרה של חיבור ישיר עם חברים, משפחה ולקוחות. הצורך בחיבור פשוט, אינטואיטיבי וזמין הפך לחשוב ביותר בשנה וחצי האחרונות.

המכשיר נותן מענה גם לאנשים שעובדים מהבית כשהמצלמה ניתנת להתאמה אוטומטית והופכת את שיחות הווידאו לאיכותיות יותר. היכולת לקחת את המכשיר לכל מקום מספק הזדמנויות חדשות ולכל הפחות מאפשר לשנות את הרקע בלי בקלות.

Portal+ לשימוש מקצועי

ההתמקדות של פייסבוק היא בשימוש המקצועי. ה-Portal החדש מגיע בגודל 14 אינץ’ וכולל מצלמה חכמה 12MP שמעניקה שדה ראייה רחב. הרמקולים מספקים צלילי באיכות גבוהה וה-Portal+ ייעודי לשיחות עבודה. הוא משחרר את המחשב לרישום הערות, לצפייה במצגת ולריבוי משימות. המסך הגדול מאפשר לראות עד 25 אנשים במצב גלריה בשיחת זום.

השינויים הנוכחיים בעולם עשויים לעורר עלייה בביקוש למכשירי שיחות וידאו משופרים. Portal+ ש פייסבוק מיישר קו עם תמיכה ב- Microsoft Teams בכל המכשירים. בנוסף, פייסבוק מכשירה גם את Portal for Business, שירות חדש לעסקים קטנים ובינוניים שבא לסייע להם להפיק את המרב מכל שיחות הווידאו.

בפורטל החדש יוכלו עסקים ליצור ולנהל חשבונות עבודה בפייסבוק יחד עם הצוות. זהו סוג חשבון חדש ובמשך השנה הוא יהיה זמין עבור מוצרי עבודה רבים בפייסבוק.

ניהול Business Manager ללא חשבון אישי

עוד הצהרה של פייסבוק היא כי חשבונות העבודה של פייסבוק יאפשרו למשתמשים עסקיים לנהל את ה- Business Manager גם ללא דרישה לחשבון אישי. עסקי יוכלו לנהל חשבונות בשם עובדיהם ולספק הפרדה בין השימוש המקצועי לשימוש האישי.

פורטל העסקים יכלול אלמנט של מנהל התקנים שיאפשר למנהלי החברה לנהל את המכשירים שהוקמו על ידי העובדים ושלהם גישה ל- Portal for Business.

פייסבוק עדיין נשארת ממוקדת לפיתוח המדיה החברתית, אך היא מתקדמת בכל הנוגע לפיתוח חומרה. פיתוח אוזניות VR, משקפי AR והתקני שיחות וידאו, מעניקים לחברה הזדמנויות עסקיות חדשות לצמיחה עסקית.

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
65
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
89
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
32
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
61
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105002
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99391
מדיה חברתית
בן אורן
87761
קידום אתרים
דנה רוזן
82458
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.