6 כלי קידום אתרים היחידים שתצטרך כדי לסחוט עוד טראפיק ולידים

דפנה בן יהושע
כלים לקידום אתרים

עולם קידום האתרים הוא תחרותי מאין כמוהו: לעתים המירוץ אל צמרת התוצאות בגוגל עשוי להיראות כמו שדה קרב. ובפרפרזה על המלכה האדומה מ”עליסה בארץ הפלאות”, גם לאחר ההגעה למקומות הראשונים, על המקדם לרוץ הכי מהר שהוא יכול כדי להשאיר את האתר במקום. בתנאים כאלה, אין מנוס מעבודה שוטפת על השגת טראפיק ולידים. למרבה המזל, אנחנו כבר לא חייבים לעשות את הכל בעצמנו: יש כיום הרבה כלים לקידום אתרים שיכולים לעזור לנו בכך, בפוסט הבא ריכזנו את 6 המרכזיים והמשמעותיים ביותר שיעזרו לכם “לסחוט” מקסימום טראפיק ולידים מהאתר. כאמור, יש לא מעט כלים טובים למטרה זו, אך אנחנו מאמינים שהכלים הבאים הם הטובים ביותר.

1. RANKRANGER

Rankranger

 

Rank Ranger היא תוכנה למעקב אחר דירוגים וניטור טראפיק, שנחשבת לאחת המתוחכמות והטובות בשוק. יש בה מערכת ניהול SEO בה ניתן לשמור ולעקוב אחר כל אתר וכל קמפיין עד לפרטים הקטנים. ניתן לבצע בה אנליזה לכל מדדי הדירוג החשובים עבור כל אתר שאתם מנהלים, בחיפוש אורגני, קידום מקומי וקידום במובייל; לבצע חיפוש מילות מפתח בעלות ביצועים גבוהים עבור האתר שלכם; לנתח מדדי קידום אורגני וממומן של אתרים מתחרים; לעקוב אחר אנגייג’מנט ותוצאות קמפיינים במדיה החברתית; ולהפיק דו”חות מתוחכמים עבור כל ערוצי השיווק.

פיצ’רים מיוחדים:

  • קיבוץ מילות מפתח באמצעות תגיות והצגת את מילות המפתח עבור מיקומים 4-10, גם עבור האתרים שלכם וגם עבור אתרי המתחרים
  • בדיקת שיתופים במדיה החברתית עבור כתובות URL שונות
  • בדיקת דירוגים מקומיים של חברות מקומיות
  • בדיקת נפח חיפוש עבור מילות מפתח
  • קבלת תמונת מצב חודשית עבור הדירוגים

מחיר:

החל מ-$69 לחודש (מיועד לעסקים קטנים) ועד $199 לחודש. המחירים נקבעים על פי מספר הקמפיינים שרוצים להריץ, מספר מילות המפתח, דו”חות וכלים בהם רוצים לעשות שימוש ועוד.

2. SEMRUSH

SEMRUSH

SEMrush היא מערכת למחקר מתחרים שמאפשרת לכם לחקור את אתרי המתחרים לעומק ולהוציא מתוכם תובנות מועילות לאתרים שלכם. בין היתר, ניתן לבצע באמצעות המערכת סקירה מקיפה של דומיינים (מילות מפתח מובילות – אורגניות וממומנות, כמות קישורים חיצוניים, מיקום הדומיין מול מתחריו ועוד), סקירת הקישורים החיצוניים של המתחרים, מחקר קמפיינים ממומנים ועוד. ניתן להפיק באמצעות המערכת סוגים רבים של דו”חות כגון דו”ח anchor text, דו”ח referring domains, דו”ח קופירייטינג (הקופי במודעות המתחרים) ועוד.

פיצ’רים מיוחדים:

  • מעקב אחרי מדיה חברתית – ניתן לחבר למערכת את כל נתוני הסושיאל (פייסבוק, טוויטר וכוגל פלוס) של האתר שאתם מקדמים.
  • SEO ideas – פיצ’ר המאפשר לעשות audit לאתר ומעניק המלצות ותובנות לגבי אופטימיזציה של עמודים באתר.
  • בדיקת טראפיק לאתר ברמת דיוק גבוהה עבור כל אתר מתחרה שברצונכם לבדוק

מחיר:

החל מ-$69.95 לחודש ועד $549.95 לחודש, כתלות בפרמטרים כמו מספר תוצאות בדו”ח, דו”חות ליום, מספר פרוייקטים, מספר הפרופילים למעקב במדיה חברתית ועוד.

3. MAJESTIC

majestic

 

Majestic היא תוכנה באמצעותה ניתן לבצע מיפוי וניתוח של קישורים ברשת. יש לה שני שימושים חשובים: ניתן לבצע בה מחקר על האתר שלכם, וגם על אתרים של מתחרים. סקירת מתחרים כזו מצוינת במיוחד בתחילת הדרך, כדי להבין לאן אתם נכנסים ובמי בדיוק אתם מתחרים, ומהם המשאבים שתצטרכו. בבדיקת האתר שלכם, מג’סטיק יתן לכם מידע כגון דירוג העמוד, התפלגות קישורים על פי IP, anchor text, מדינות, שפות ועוד; כמו גם סקירת הקישורים שלכם לעומת קישורים של אחרים. בנוסף, ניתן לקבל עבור כל אתר שתבחרו את מדד ה-link growth profile שלו (קצב גידול הקישורים על ציר הזמן).

פיצ’רים מיוחדים:

  • Site explorer – באמצעותו ניתן לחקור כל דומיין או URL לפרטי פרטים
  • Bulk backlink checker – מאפשר לבדוק קישורים נכנסים עבור הרבה דומיינים בקלות וביעילות
  • URL submitter – ניתן להוסיף באמצעותו כתובות URL ל-URL crawler כדי לקבל עליהן מידע
  • Keyword checker – מאפשר לחפש מילת מפתח או ביטוי ולבדוק כמה פעמים הם מופיעים באתר

מחיר:

החל מ-$49.99 לחודש (למשתמש אחד לשלושה חודשים) ועד $399 לחודש (עד 15 משתמשים). המחיר נקבע עפ”י מספר המשתמשים המיועד בתוכנה, מספר הקישורים הנכנסים להורדה, מספר דו”חות לחודש, עומק האנליזה ופרמטרים נוספים.

4. SCREAMING FROG

screaming frog user interface

 

Screaming Frog מציעים שני סוגי שירותים עיקריים: שירותי אייג’נסי כגון אופטימיזציה לאתרים, ניהול קמפיינים של PPC, בניית קישורים, שיווק באמצעות תוכן, CRO, אנליטיקס ועוד; ואת ה-SEO Spider Tool, כלי שעושה crawling לאתרים לבחירתכם באמצעותו ניתן למצוא קישורים שבורים, הפניות, תוכן משוכפל וכו’, כמו גם לייצר מפות אתר, לבצע אינטגרציה עם גוגל אנליטיקס ולנתח טייטלים ומטא-דאטה.

פיצרים מיוחדים:

  • Crawl path report – ניתן להפיק דו”ח המתאר את המסלול בו התגלה URL בתהליך ה-crawl.
  • SERP Snippet Emulator – פיצ’ר באמצעותו ניתן לערוך טייטלים ותיאורי מטא של אתרים בקלות.
  • שגיאות קנוניקל – ניתן להפיק דו”ח מיוחד לשגיאות קנוניקל המסכם בעיות ושגיאות שנמצאו בהקשרי קנוניקל.
  • XML Sitemap Auditing – ניתן לשמור את מפת האתר בתצורת רשימה ולבצע עליה crawl במקום להמיר אותה לרשימת כתובותURL  כפי שנעשה בדרך כלל.

מחיר:

יש ליצור קשר עם החברה לקבלת הצעת מחיר.

5. LUCKY ORANGE

luckyorange

Lucky Orange היא מערכת אנליטיקס פופולרית הכוללת מערך כלים שלם לאופטימיזציית האתר וניתוח השימושיות שלו, ומהווה אלטרנטיבה מצוינת לגוגל אנליטיקס. היא מאפשרת לעקוב אחר סשנים שלמים של מבקרים באתר ולהפיק מהם נתוניים שימושיים. הכלים באמצעות ניתן לעשות זאת הם: מפות חום (של הקלקות, תנועות עכבר, וגלילה), צ’אט שמאפשר לדבר עם המשתמשים בזמן אמת ולברר אתם את הבעיות, הקלטות של ביקורי משתמשים באתר, אנליטיקס של טפסים באתר (זמן עד לתחילת מילוי טופס, זמן נטישת הטופס, זמן להשלמת הטופס, שדות שמולאו מחדש) וסקרים למבקרים שניתן לבצע להם התאמה אישית ולקבל מהם תשובות בזמן אמת.

פיצ’רים מיוחדים:

  • הצגת מסך המשתמש בלייב צ’אט, מה שמאפשר לסייע לו ביתר קלות
  • אנליטיקס של מבקרים בזמן אמת – עבור כל מבקר שנכנס לאתר ניתן לראות נתונים כגון מקור ההפניה שלו לאתר, המדינה בה נמצא, מילת המפתח שהביאה אותו לאתר, העמוד בו הוא צופה כרגע, מספר העמודים בהם צפה עד כה ועוד.
  • יצירת מפות חום המבוססות על טווח תאריכים, מיקום, דפדפן, URL ועוד
  • אפשרות לבצע חיפוש בהקלטות המבקרים באתר, למשל לפי URL ספציפי

מחיר:

החל מ-$10 לחודש (מתאים לעסקים קטנים) ועד למחיר מותאם אישית לשירותי פרימיום מתקדמים. המחירים מתבססים על מספר האתרים, מספר המשתמשים, מספר הצפיות באתר, ופרמטרים נוספים.

6. UNBOUNCE

unbounce

Unbounce הוא כלי לבניית דפי נחיתה שמומלץ במיוחד למי שמתעסק בקידום ומיועד לאנשי שיווק מקצועיים. לצד זאת, קל מאד לבנות דפי נחיתה באמצעותו, הודות ל-200+ תבניות מהן ניתן לבחור, אפשרות לבצע התאמה אישית לתבנית שנבחרה, ממשק drag-and-drop, הוראות שימוש ברורות לכל אורך הדרך, אינטגרציה של מדיה חברתית, בניית טפסים בקלות, אופטימיזציה למובייל ועוד.

פיצרים מיוחדים:

  • A/B Testing – כל דף נחיתה שמפרסמים ניתן לבדוק בלייב ולאסוף נתונים על הביצועים שלו.
  • שיתוף פעולה עם הצוות ועם הלקוחות – ניתן ליצור תצורות גישה שונות לקמפיין עבור בעלי תפקידים שונים ולקוחות ולאפשר עליהם לעבוד עליו במקביל או לצפות בו בזמן שהוא נבנה.
  • אינטגרציה עם מגוון פלטפורמות – את דף הנחיתה ניתן לקשר לפלטפורמות מייל, מדיה חברתית, אנליטיקס ועוד.

מחיר:

החל מ-$49 לחודש (מיועד לעסקים חדשים וליזמים) ועד $499 לחודש. המחירים נקבעים על פי מספר היוניקים שרוצים לבדוק, פיצ’רים מתקדמים ופרמטרים נוספים.

איך LUCKY ORANGE ו-UNBOUNCE קשורים לקידום בגוגל?

הרי הם מסייעים בשיפור חוויית המשתמש והגדלת ייחס ההמרה… פשוט מאד, ככל שאתר מספק חוויית גלישה טובה יותר כך גולשים נשארים יותר זמן באתר, חוזרים אליו וממליצים עליו (באמצעות יצירת קישורים ושיתופים) – כל אלו תורמים למיקומו בתוצאות החיפוש של גוגל.

נכתב על ידי
היי, אני דפנה. במקור יש לי בכלל תואר שני בביולוגיה, אבל אחרי שפרשתי מהאקדמיה והתנסיתי במגוון תחומים, הבנתי שמה שאני רוצה לעשות זה לכתוב. בשנים האחרונות עסקתי בתרגום, כתיבה ועריכה, והיום אני מנהלת התוכן בקבוצת אנגורה מדיה. אני כותבת על שיווק דיגיטלי, רשתות חברתיות, אסטרטגיות שיווקיות ובעצם – כל מה שקשור לשיווק ולאינטרנט. בקיצור, רוב היום הראש שלי תקוע במסך, אבל אני נהנית מזה!
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות

תוכן עניינים

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.