אתרי מאמרים להפצה - השוואה בין האתרים המובילים בישראל | AskPavel
קידום אתרים » אתרי מאמרים להפצה – השוואה בין האתרים המובילים בישראל

אתרי מאמרים להפצה – השוואה בין האתרים המובילים בישראל

הפצת מאמרים באתרי מאמרים היא טכניקה להשגת קישורים חד כיווניים לאתר שלכם, לצורך שיפור הדירוגים שלו במנועי חיפוש. השיטה הזו הייתה יעילה מאד בעבר אך כיום לא תמיד עובדת עם כל אתר מאמרים. חשוב מאד לבחור באתר מאמרים איכותי ורלוונטי בכדי להגדיל את האפקטיביות של השיטה. בכל מקרה לא מומלץ להישען על טכניקה זו בלבד בבניית קישורים אלא ליצור גיוון. לפניכם רשימה מלאה של אתרי ההפצה בישראל כולל מידע מפורט לגבי כל אחד.

(עודכן בתאריך 27.06.2011)

אתר

PR עמוד הבית

* קישורים לדומיין

וותק דומיין

www.articles.co.il

3

279,202

2005

www.reader.co.il

3

21,550

2007

www.circle.co.il

4

1,179

2006

www.idir.co.il

4

59

2007

www.academics.co.il

4

6,009

2008

www.authors.co.il

3

626

2010

www.hagaon.co.il

3

625

2010

www.maamarim.biz

3

4,733

2010

www.maamar.co.il

4

205

2005

www.maker.co.il

4

3,110

2007

www.portal-asakim.com

4

736

2008

www.publisher.co.il

4

2,327

2007

www.articalo.co.il

4

11

2012

www.like2read.co.il

4

4,453

2010

www.katava.co.il

3

34

2009

www.printa.co.il

3

444

2010

www.publish-articles.co.il

3

242

2010

www.lovearticle.co.il

2

244

2011

10Dibrot

2

133

2010

רוצה להוסיף לפה אתר? עדכן אותנו ונוסיף אותו לרשימה (רק אתרים בעלי PR1 ומעלה יתווספו)

* המידע לגבי כמות הקישורים שמפנים לדומיין נלקח מתוך Yahoo Site Explorer.

דגשים חשובים להפצה באתרי מאמרים:

  • מומלץ להשתמש במגוון אתרים שונים להפצה ולא רק באתר אחד. יש משמעות גדולה גם לכמות הדומיינים שמתוכם יש לכם קישורים ולא רק לכמות הקישורים עצמה. ניתן למצוא כאן רשימה של אתרי מאמרים להפצה.
  • מתוך כל מאמר אני לא ממליץ להוציא יותר מדי קישורים. התשדלו להוציא 2-5 קישורים סך הכל (כולל חתימה). ככל שיהיו יותר קישורים, כך הכוח שכל קישור מעביר יהיה קטן יותר – הכח מתפל בין כל הקישורים בדף.
  • אל תקשרו לאותו URL בביטויים שונים. כאשר אנו מקשרים ל-URL מסוים תחת הביטוי A ולאחר מכן מקשרים לאותו URL תחת הביטוי B – גוגל עשוי לפלטר את ההשפעה של קישור B. הרי אם קישור נחשב בעיני גוגל בתור המלצה על URL מסוים בהקשר לנושא A, איך ייתכן שמתוך אותו מאמר אתם גם ממליצים על אותו URL בהקשר לנושא B?
  • אל תקשרו ל-URL שונים תחת אותו ביטוי. בדיוק מאותה הסיבה כמו הסעיף הקודם. אם קישרתם לעמוד פנימי באתר שלכם תחת הביטוי "קידום אתרים", איך ייתכן שאתם מקשרים לעמוד פנימי אחר באתר שלכם תחת הביטוי "קידום אתרים"?
  • אל תקשרו לאותו -URL תחת אותו ביטוי. זה בעצם השילוב של 2 הסעיפים הקודמים. כלומר ליצור בדיוק את אותו הקישור יותר מפעם אחת לאורך המאמר.
  • בצעו אופטימיזציה לתוכן בדף. לקישור תהיה הרבה יותר עוצמה אם התוכן ממנו הוא יוצא מותאם במיוחד לביטוי שמופיע בקישור. בעבר כתבתי מדריך מפורט לאופטימיזציית התוכן באתר שיכול לסייע.
הצטרף אל 2000+ מקדמי אתרים ומקצועני שיווק באינטרנט, הזוכים לקבל עדכון שוטף על תוכן עדכני ובלעדי שמתפרסם כאן בבלוג AskPavel:

תודה רבה על השיתוף ! לייק קטן לעמוד שלנו, ותשארו בעניינים על כל מה שחדש כאן :

שתפו את הפוסט עם חברים