אינסטגרם מסבירה למשתמשים את השינויים האחרונים

מיטל אור
אינסטגרם עשתה שינויים באפליקציה והמשתמשים הגיבו לכך ולא תמיד בחיוב. לאחר שגם קיילי ג'נר וגם קים קרדשיאן שיתפו את התמיכה שלהם בקמפיין שקורא לאינסטגרם להפסיק לנסות להיות TikTok, אדם מוסרי מאינסטגרם הסביר את הצד של הפלטפורמה.
אינסטגרם מסבירה למשתמשים את השינויים האחרונים

אינסטגרם עברה שלושה שינויים מרכזיים ולא כל המשתמשים מתלהבים מהשינויים הללו. לקרדשיאנס ולג’נר מעל 686 מיליון עוקבים ומאז אישור של העצומה חתמו עליה יותר מ-70 אלף משתמשים. הדבר גרם לאינסטגרם להגיב ולהסביר את השינויים שהפלטפורמה עוברת. 

אינסטגרם מקדמת את השינויים שלה בין אם אנשים אוהבים אותם ובין אם לא

על אף העצומה ברור כי אינסטגרם פועלת לקידום השינויים שלה בין אם המשתמשים שלה מתחברים אליהם ובין אם לא. עכשיו מסביר מוסרי את שלושת השינויים המשמעותיים שנעשו באפליקציה.

שינוי ראשון – פיד המסך המלא

מוסרי מזכיר כי פיד המסך המלא עדיין במצב בדיקה וכי השינוי שנעשה עדיין לא מספיק טוב ובוודאי לא מספיק כדי לזכות בהשקה מלאה עבור כל המשתמשים. אינסטגרם בוחנת את הנושא עם מספר מצומצם של משתמשים בפלטפורמה.

שינוי שני – המעבר לווידאו

על פי מוסרי הווידאו מקבל התחייבות משמעותית יותר מבחינת אינסטגרם. התמונות הן עדיין מהוות את המרכיב העיקרי של האפליקציה. המשתמשים שהביעו את אי שביעות הרצון שלהם ביקשו מהרשת החברתית לחזור להתמקד בפוסטים עם תמונות אך על פי מוסרי, הווידאו מקבל יותר תשומת לב.

שינוי שלישי – המלצות בפיד

המשתמשים שמחו על השינויים של אינסטגרם טוענים כי הם מקבלים יותר פוסטים מומלצים בפיס והיא הפוסטים הם של אנשים ודפים שהם לא עוקבים אחריהם. על אף שהמשתמשים אינם מרוצים מעלייה בפוסטים מומלצים, מוסרי אומר כי אינסטגרם מחויבת להראות למשתמשים יותר תוכן שהם עשויים לאהוב וזו אחת הדרכים היעילות והחשובות לעזור ליוצרים להגיע ליותר אנשים. 

המספרים מדברים

אינסטגרם דבקה בהחלטות שלה והיא רוצה למקסם את מעורבות המשתמשים, גם אם הדבר אומר שהיא מאמצת גישות יותר “טיקטוקיות”. לצד הטענות השונות אינסטגרם מסתכלת על המספרים שלה, על הנתונים הסטטיסטיים ועל המעורבות של המשתמשים. היא יודעת האם השינויים באמת פופולאריים או לא, האם הם מניעים את המשתמשים ועל פי מוסרי הם מספרים את “הסיפור האמיתי”.

מוסרי הוסיף כי הרשת עובדת על תהליך חדש אשר יקבע סדר עדיפות לתוכן ויקבע אילו תכנים להציג למשתמשים על סמך מה שהם עוסקים בו. מי שמתעניין יותר בתמונות יראה יותר מהן, מי שנכנס לסטורי ייחשף ליותר ממנו וכו’. למעשה מוסרי אומר כי השינויים אמנם הושפעו מ-TikTok אך הם תוצאה של שינוי התנהגותי והם באים להגדיל את זמן השהות באפליקציה. 

לקריאת הידיעה המקורית

שתפו:
נכתב על ידי
מיטל אור, בעלת חברת כתיבת תוכן באנגלית ובעברית. שמה אנשים לפני העסק ועוזרת לעסק להתבטא הכי טוב ברשת.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
64
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
36
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
119
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
108
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105124
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100795
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99952
מדיה חברתית
בן אורן
87836
קידום אתרים
דנה רוזן
82488
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.