אמזון פותחת זירת מסחר חדשה ומשיקה את אמזון פולין

חנית שפר
אמזון נכנסת לזירת מסחר חדשה באירופה ומשיקה את אמזון פולין.
אמזון פולין

הפלטפורמה הפולנית שהושקה היום (שלישי) בבוקר היא המרקטפלייס ה-19 של אמזון והזירה ה-8 של החברה באירופה (הראשונה במדינות מרכז ומזרח אירופה).

המתחרה העיקרית שלה במדינה היא אלגרו Alegro – אתר מכירות אונליין המחזיק בלמעלה מ-200 ביקורים בחודש ונחשב למאד פופולארי ואהוב בקרב הקהל הפולני.

באופן חריג ומעניין למדי, ההשקה של אמזון בפולין היתה מאד מורגשת ולא אפופת מסתורין כמו מה שקורה בדרך כלל (עניין שללא ספק תמוה ומעורר מחשבה בעיניי).

למרות שהאתר המכירתי הושק בה רק היום, אמזון לא חדשה בפולין והיא פעילה בה מאז 2014. היא מחזיקה ב-9 מרכזים לוגיסטיים הפרוסים ברחבי המדינה כשהעשירי במספר יושק מתישהו במהלך השנה הקרובה.

האתר החדש Amazon.pl מעמיד לרשות האזרחים הפולניים למעלה מ-100 מיליון מוצרים לרכישה והטבה של משלוח חינם עבור בהזמנות בשווי 83 יורו ומעלה.

תגיות רלוונטיות: אמזון
שתפו:
נכתב על ידי
חנית דואר-שפר, מומחית איקומרס המתמחה במכירות באמזון, מנהלת ומייסדת קהילת “אמזון נון סטופ” המספקת מידע מקצועי וייעוץ לסוחרי אמזון ובכלל.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
42
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
94
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
76
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
79
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
46
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105187
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
100030
מדיה חברתית
בן אורן
87848
קידום אתרים
דנה רוזן
82500
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.