עדכוני שיווק באינטרנט וקידום אתרים מהבלוגספירה [4.2.11]

איתי ברנר

בכל סופשבוע נביא כאן את רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים ושיווק באינטרנט. כך תוכלו להיחשף למידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר במהלך השבוע. הרשם לעדכונים וקבל את הידיעות ישירות למייל.

  • פרויקט יצירות האומנות של גוגל – גוגל משתפת פעולה עם 17 מוזיאונים ברחבי העולם ומאפשרת לצפות בלא פחות מאלף יצירות אומנות באמצעות סיור וירטואלי המזכיר במקצת את Street View. למרבה הפלא, למרות שגוגל מכריזה בדרך כלל על כך שהיא רוצה לקדם את תקן HTML 5, הפרויקט עצמו עדיין משתמש בטכנולוגיית הפלאש הותיקה.
  • ניטרליות בחיפוש? תרשו לנו להיות סקפטים – פרופסור מבית הספר למשפטים בניו-יורק הציג מאמר בו הסביר מנוע למרות שבתיאוריה מנועי חיפוש אמורים להיות נייטרלים, בפועל כמעט בלתי אפשרי ליישם זאת. המאמר נותן סקירה של שמונה דרישות שונות הנדרשות ממנוע חיפוש הרוצה להיות נייטרלי לחלוטין כגון: שקיפות, מניפולציה וניתוב תנועה (טראפיק). המאמר עורר לא מעט הדים ברשת ומאט קאטס אף השתמש בכמה ציטוטים ממנו על מנת להבהיר שמנוע חיפוש שקוף לחלוטין יפעל בסופו של דבר לרעת המשתמשים ולטובת הספאמרים (למרות זאת, בחלקים אחרים שלו, המאמר לא חוסך ביקורת גם מגוגל).
  • גוגל ישראל מתחילה לספק שירותי תמיכה טכנית לאדוורדס – חרמון חושף בפנינו שמי שיירצה לפתוח מעכשיו חשבון חדש באדוורדס, יוכל להיעזר בתמיכה טלפונית של גוגל באמצעות התקשרות למספר טלפון חינמי באירלנד. חוסר היכולת ליצור קשר עם גוגל מרתיע לא מעט בעלי אתרים ומשווקים. למרות זאת, חשוב לדעת שבניגוד למה שניתן לחשוב, בחלק משירותי גוגל בארץ ניתנת תמיכה באמצעות דואר אלקטרוני למי שנתקל בבעיה שאין לה פתרון בשאלות הנפוצות. עם זאת, קבלת מענה עלולה לארוך פרק זמן ארוך יחסית של יותר משבוע. על מנת להגיע לתמיכה זו, יש לעקוב אחר האפשרויות בטפסים ולציין שאין לבעיה פיתרון.
  • Answers.com נמכר לחברת משקיעים פרטית עבור 127 מיליון דולר (טקרנצ’) – האתר הקהילתי Answers.com בו הגולשים מוזמנים לשאול שאלות או לענות על שאלות של אחרים, נמכר במחיר של 127 מיליון דולר (10.5$ למניה) לחברת האחזקות AFCV. מנכ”ל Answers.com, בוב רוזנשטיין, מסר כי לאחר שש שנים כחברה ציבורית, הם נרגשים מהיכולת להציע ערך שכזה למשקיעים שלהם והבהיר כי מטרת העל של האתר, לספק את המקור הטוב ביותר לתשובות ברשת, לא תשתנה (כרגע מדובר באתר התשובות והשאלות השני בגודלו בארה”ב). אתר Answers.com מופעל בחלקו מהגן הטכנולוגי מלחה שבירושלים ונהגה על פי הרעיון של היזם יוסי ורדי.
  • מחקר: אחוז הלחיצות בפייסבוק יורד (Search Engine Land) – מחקר חדש בדק ומצא שאחוז הלחיצות בפייסבוק ירד מ-0.6% בשנת 2009 ל-0.5% בשנת 2010. אחוז הלחיצות בתעשייה עומד על 0.10%. עם זאת, התשלום הממוצע ללחיצה עלה מ-27 סנטים ל-49. ביצועי הפרסומות בפייסבוק מושפעים ממגוון גורמים כולל נתונים דמוגרפים של אוכלוסיית הגולשים ותחומי העניין אשר מושכים אותם אל תוך האתר. לדוגמה, מספר הלחיצות בקרב תלמידי מכללות הוא גבוה יותר.
  • Outbrain הישראלית רוכשת שרות מתחרה מחברת AOL (ניוזגיק) – Outbrain מציעה לאתרי תוכן שרות אשר מאפשר להם להציע הצעות לתכנים דומים באתר עצמו או באתרים אחרים. האתר הנרכש, Surphace , מציע שרות דומה למדי וצבר לעצמו מספר לא קטן של לקוחות גדולים כדוגמת אתר לוס אנג’לס טיימס. האיחוד בין שתי החברות יהפוך את Outbrain לגדולה יותר ויהפוך את האלגוריתם שלה למתוחכם יותר בשל הקלט המורחב עליו יתבסס.

אם נתקלתם בידיעות מעניינות בתחום השיווק באינטרנט או בבלוגים ואתרים שאנחנו לא מכירים, אתם מוזמנים לעדכן אותנו כדי שנוסיף אותן לעדכונים השבועיים. עדיין לא עשיתם לייק?

שתפו:
נכתב על ידי
עורך וכותב תוכן עצמאי, בין היתר הקים את Web Wiz המספקת פתרונות כתיבת תכנים וניהול תוכן.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
68
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
33
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
78
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
61
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105005
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99407
מדיה חברתית
בן אורן
87763
קידום אתרים
דנה רוזן
82458
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.