מטא משיקה גרסת דסקטופ של האפליקציה ט’רדס

עומר לייבנזון
השבוע תצא בפעם הראשונה גרסת דסקטופ של ט'רדס. הרשת החברתית בעלת קצב הצמיחה המהיר ביותר עד היום, כבר הספיקה לדעוך. אבל האם גרסת הדסקטופ והשינויים הנוספים, יעזרו לה להתרומם?

באחת הידיעות הקודמות, דיווחנו על כך שבין השינויים שהולכים להגיע לט’רדס בקרוב, הולכת לבוא גם גרסת דסקטופ בנוסף על גרסת המובייל. ממש בימים האחרונים, מטא יצאו עם הצהרה רשמית שבשבוע הקרוב תצא גרסה כזו וניתן יהיה לגשת אליה דרך הכתובת Threads.net. אז איך זה הולך להתפתח מכאן? והאם כדאי לנו כמותגים, או כאנשי שיווק בכלל לחשוב עליה כעל ערוץ שיווקי הדורש יחס מיוחד?

אפליקציה מתפתחת

ראוי לציין שמדובר באפליקציה שעדיין נמצאת בחיתוליה. הפונקציות הבסיסיות שהיינו מצפים לראות באפליקציה כמו: חיפוש, תזמון פוסטים בפרופילים עסקיים או פיצ’רים מעניינים נוספים שיכולים להפוך אותה ליותר מעניינת – פשוט לא קיימים בה, אבל גם אלה יגיעו בהמשך. למרות שהשימוש באפליקציה דעך משמעותית לאחרונה, עדיין אפשר להעריך שמדובר בצורך קיים, וכל שנותר למטא הוא ללמוד איך למשוך אליה את קהל המשתמשים. אחרת, מי שעלולה לעקוף אותה היא המתחרה הגדולה שלה – X (או בשמה המוכר: טוויטר).

אולי כאן נכנס דווקא יתרונה כאפליקציה מתפתחת עבור אנשי שיווק – חשבו על ט’רדס כעל מגרש ריק, שבו אפשר להפיץ את המסרים השיווקיים שלכם, לבנות מותג ולצבור עוקבים כשאין לכם עוד הרבה מתחרים. כשתצא גרסת הדקסטופ ויגיעו פיצ’רים נוספים, האפליקציה כבר תהיה אטרקטיבית הרבה יותר עבור צרכני התוכן, ומספר המשתמשים שבה עשוי לעלות משמעותית. ודאו שאתם מנצלים את ההזדמנות לפני שכבר יהיה מאוחר מדי.

מטא מאמינה באפליקציה

למרות שנראה כאילו היה מדובר בטרנד חולף, דווקא נראה שבחברת מטא לא נוטשים את הרעיון וממשיכים להשקיע בו בעוצמה רבה. נראה שמארק צוקרברג אפילו מעורב בפרויקט עצמו, או לפחות כך משתמע מהפרסום האחרון שלו באפליקציה, שבו פרסם תמונה שלו מהעבר – כאילו עובד על גרסת הדסקטופ של ט’רדס (התמונה המקורית היא מלפני שנים, כשפייסבוק עוד הייתה בשלבי פיתוח):

יש לא מעט סיבות לכך שמשתמשים עזבו את X (טוויטר) בחודשים האחרונים, ובמיוחד עיתונאים, שספגו ביקורת מאילון מאסק בעצמו. לעומת זאת, הסיבות העיקריות שבגללן אנשים לא משתמשים בט’רדס נוגעות לחוסר עניין ולהיעדר פונקציונליות. אלו דברים שמטא לחלוטין יכולה וגם הצהירה שהיא עומדת לשפר. לכן, שווה לחלוטין להשקיע בה ואולי להנות מהפירות בעוד כמה חודשים או שנים, כשתגיע לשלב הבגרות.

לקריאת הידיעה המקורית בבלוג SocialMediaToday

שתפו:
נכתב על ידי
כותב תוכן וקופירייטר בעל רוח יזמית צעירה. הדבר שאני הכי אוהב הוא לנגן וליצור מוזיקה, ובכלל – כשנותנים לי משימה שדורשת יצירתיות אני תמיד “נדלק”. אנשים יצירתיים עושים לי את זה. אחרי שהקמתי את אחת מקהילות ההתפתחות האישית הגדולות בישראל, החלטתי להסב את עיסוקי העיקרי לדבר השני שאני מאוד אוהב: כתיבה שיווקית. עד היום הספקתי לצבור ולהתפתח במשך כ-5 שנים בעולמות כתיבת התוכן והאסטרטגיה השיווקית.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
61
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
35
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
118
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
90
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
107
מדיה חברתית
יורם ליכטנשטיין
105116
תוכן וקופירייטינג
שי משען
100787
פרסום באינטרנט
דוד כהן
99946
מדיה חברתית
בן אורן
87835
קידום אתרים
דנה רוזן
82485
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.