אחת ולתמיד – מה ההבדל בין אמינות לסמכות בקידום אתרים?

כאשר אנו חושבים על Trust (אמון) ו-Authority (סמכות) במובן של קידום אתרים, אינטואיטיבית אנו נוטים להתייחס אליהם כאל אותו המדד. אך בפועל, מדובר ב-2 מדדים בעלי אינדיקציה ומשמעות שונה לחלוטין.  למעשה קשה גם להגדיר קשר מדויק בין השניים – מצד אחד לא …

המשך קריאה »

שיפור יחס המרה (CRO) – איך עושים שיווק לאחר הקליק?

אופטימיזציה של יחס ההמרה הוא אחד הנושאים החמים ביותר בעולם השיווק באינטרנט ובמנועי החיפוש בפרט. מכיוון ש-SEO הוא בסופו של דבר חלק קטן מתהליך מרקטינג גדול, חשוב היה לי לתת במה לנושא הזה בבלוג. את פוסט האורח הבא כתב אחד …

המשך קריאה »

למה חברות קידום אתרים אוהבות לקוחות גדולים?

מדוע חברות קידום אתרים רבות מעדיפות לקדם לקוחות גדולים? הסיבה לכך לא בהכרח טמונה בעובדה כי מדובר בגופים עם תקציבי שיווק גדולים (שזה כשלעצמו הופך את העסקה לריווחית יותר), אלא בערך המוסף שיש להם מבחינת SEO על פני לקוחות אחרים. …

המשך קריאה »

איך להקים גלגל קישורים אפקטיבי שיעבוד עבורנו יום ולילה?

ישנן הרבה דרכים לבנות קישורים לאתר, אבל המטרה היא בד"כ אחת ומשותפת לכל השיטות – לגרום לכך שעמודים איכותיים ורלוונטיים יקשרו אלי עם מינימום תמורה. בניית קישורים היא אסטרטגיה לכל דבר. אסטרטגיה שדורשת יצירתיות, הרבה מחשבה ותכנון כדי שתהיה אפקטיבית …

המשך קריאה »

קידום אתרים ביאנדקס (yandex) – כי מי לא רוצה 70% מהעוגה?

לפני שנדבר על איך עושים קידום אתרים ביאנדקס (yandex), קצת רקע: אני לא יודע אם אתם יודעים, אבל רוסיה  היא מהמדינות המעטות באירופה שהצליחו להתנגד (עם הרבה הצלחה אני חייב לציין) למונופול האימתני של גוגל. עפ"י comscore, מנוע החיפוש Yandex …

המשך קריאה »

אתגר מחשבה: תעלומת ה-Title הנעלם

קבלו את אתגר המחשבה הבא שהעסיק אותי במשך כמה ימים טובים: אם מחפשים את הביטוי "מכללה להנדסה" אני מקבל בתוצאה הראשונה את דף הבית של מכללת ירושלים, וה- Title שלו הוא "המכללה האקדמית להנדסה ירושלים". תזכרו – מהי מילת המפתח …

המשך קריאה »

האם שימוש בתגיות יכול להיחשב בתור שכפול תוכן?

שאלה מאחד הקוראים: ברשותי אתר משחקים kefpo שאני מקדם בגוגל ולאחרונה הכנסתי תגיות משחקים לאתר. אומנם תוך שבוע הכנסתי את כל התגיות אך אם תשים לב נוצרו המון דפים חדשים – מעין תתי קטגוריות באתר,המטרה היא לקדם כמה שיותר דפים …

המשך קריאה »

אבני דרך בצמיחת והתפתחות קמפיין PPC מוצלח

בפוסט האורח הבא נדבר על מהם השלבים השונים בהתפתחות חשבון PPC. תהליך האופטימיזציה הוא תהליך אין סופי, אבל ניתן לאפיין אותו גם במספר שלבים מרכזיים. נסו לזהות את השלב שבו אתם נמצאים. להלן ארבעת השלבים: שלב ראשון: "Off Line", לפני …

המשך קריאה »

6 דרכים להגדיל את ה-CTR בתוצאות האורגניות מבלי להוציא שקל

הידעתם שלהיות במקום הראשון בגוגל לא בהכרח יבטיח לכם 100% מהטרפיק ו- CTR גבוה ? (היחס בין כמות החשיפות לבין כמות ההקלקות בפועל, ראשי תיבות של Click Through Rate) הסטטיסטיקה הקלאסית טוענת שאם האתר ממוקם ראשון בתוצאות האורגניות, זה יבטיח …

המשך קריאה »

אופטימיזציה לתוכן באתר – איך לפזר את מילות המפתח בדף ולא להיחשב ספאמר?

המדריך הבא עוסק באופטימיזציה של התוכן באתר והוא רק חלק אחד מתוך פאזל ה- on-page optimization המורכב, שעליו אדבר בהמשך בהרחבה. כאשר מנועי החיפוש הופיעו לראשונה באינטרנט, הם נעזרו בטכניקות שונות להערכת רלוונטיות של דפי אינטרנט. אחת מאותן הטכניקות עתיקות …

המשך קריאה »