אחרי שדיברתי עם לא מעט אנשי SEO מתקדמים וגם מתחילים כאחד, אני מזהה בעיה דומה אצל כולם, לעשות SEO זה כיף, אבל איך מתחילים? ממה?

אל תשחקו אותה, אני מבין שרוב מקדמי האתרים הם “תותחי SEO” ויודעים לקדם ועושים יופי של עבודה בתוצאות החיפוש, אבל בפועל, האם אתם עובדים לפי שגרה מסוימת? כבר דיברתי פעם על “איך נראה יום בחיי מקדם אתרים” אבל, אל תשכחו, אני יועץ לחברות גדולות וקטנות כאחד ואני מזהה בעיות בחברות SEO גדולות ומוכרות שלא עושות שום תהליך קבלת לקוח וגם אם כן, הוא לא מסודר ואפילו מרגיש קצת מרמה את הלקוח, למה? כי ככה אני מאמין שצריך להיראות תהליך קבלת לקוח לפרויקט SEO:

היכרות

לפני שאנחנו מתחילים לעבוד עבור הלקוח, אנחנו צריכים להכיר את העסק, (כמעט) בדיוק כמו כל חפיפה שתעשו כשתיכנסו לעבודה חדשה בחברה כזו או אחרת. אז בואו נשאל כמה שאלות את הלקוח על מנת להכיר את העסק טוב יותר:

מחקר מילים / מתחרים

אופטימיזציה

מהי שגרה?

זוכרים את הפוסט שלי “איך נראה יום בחיי מקדם אתרים?” אז זה פחות או יותר על קצה המזלג, אנחנו רוצים לדעת שיש לנו שגרה ואנחנו עומדים בה ולא רק מתרצים ללקוח “אחרי שהכל נעשה, עכשיו אנחנו מחפשים קישורים עד שיימאס לך מאיתנו”

אז זכרו, נכון שקידום אתרים זה בסך הכל ONSITE ו-OFFSITE בגדול, אבל חשוב מאוד ללכת בדרך נכונה מול הלקוח מהרגע שהוא אתכם, שימו לב, לא משנה בתכלס כמה זמן ייקח לכם לעשות את שלבי ההיכרות / מחקר מילות מפתח והמתחרים וכו’, כל עוד זה בגדר הזמן הסביר של עד 3-4 חודשים, לאחר מכן, השגרה שלכם צריכה להיות מקורית וכמובן, יצירתית. אז שיהיה לכם בהצלחה, אני כאן לכל שאלה / בקשה / שיימינג לבקשתכם.

0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות