מודעות גלריה במובייל, ויקס תשלם לכם כסף ומתחרה ישראלי למנוע של גוגל

עמית אדלר
חדשות קידום אתרים

[box type=”note”]אז מה היה לנו בשבוע החולף? בתחילת כל שבוע נביא כאן חדשות דיגיטל עם רשימת הפוסטים המעניינים ביותר שמצאנו בבלוגספירה המקומית והעולמית בנושא קידום אתרים, שיווק באינטרנט ומדיה חברתית. כך תוכלו ליחשף מידע מעניין נוסף שאנחנו לא מספיקים לסקר כאן במהלך השבוע. [/box]

מודעות גלריה חדשות יוצגו בחיפוש במובייל

גוגל הכריזה כבר בפברואר שתתחיל להציג מודעות חיפוש גדולות עם תמונה, אבל הפרישה אונליין תתרחש רק בהמשך השנה. בכל מודעה ניתן להציג גלריית תמונות, והתשלום יהיה או עבור הקלקה או עבור מעבר בין שלוש תמונות. על מנת לפרסם מודעת גלריה בגוגל אדס, יש להעלות 4 עד 8 תמונות, תיאור של 70 תווים ועד 3 כותרות לניסיון.

נכון להיום מודעות הגלריה יופיעו רק בחיפוש במובייל, במיקומי המודעות העליונים ביותר. במקביל גוגל תבדוק האם המודעות יעילות גם בדסקטופ ובמוצרי גוגל נוספים, כדי להרחיב את היצע המיקומים בעתיד. מודעות הגלריה בעצם מתחרות עם מודעות הטקסט הרגילות הקיימות כיום בחיפוש.

בעבר גוגל נמנעה מלהציג תמונות בחיפוש, מכיוון שבדיקות בנושא לא צלחו. כיום הנתונים השתנו לטובת כניסה לנושא הוויזואלי גם בחיפוש. מעבר לכך, מודעות גלריה הן קפיצת שלב בתפישה של רשת החיפוש באופן כללי – לא רק אמצעי המניע המרות מסוג קליק אחרון, אלא גם לסיפורי מותג, החדרת מוצר לשוק ועוד.

בגוגל אומרים שקבוצת מודעות עם גלריה אחת או יותר מייצרת עד 25% יותר אינטראקציה (קליקים או סווייפים), כל עוד המודעות ניצבות בראש התוצאות הממומנות במובייל. אומנם ייתכן שהן לא יובילו להמרות ישירות, אבל הן בהחלט יתרמו להמרות עקיפות וכן הלאה.

לצפייה במודעה הדינמית – הקליקו על התמונה (הקובץ מעט כבד, התאזרו בסבלנות).

מודעות גלריה חדשות בחיפוש מובייל

גוגלבוט יהיה מתואם תמידית עם הגרסה האחרונה של כרומיום

לא רבים יודעים זאת, אבל הזחלן של גוגל מבוסס על הדפדפן כרום. עד לאחרונה, הדפדפן התעדכן בקצב סביר, אבל הזחלן נשאר מאחור ולא התעדכן באותה תדירות. פועל יוצא מכך הוא שגוגלבוט לא היה מסוגל לראות ולסרוק דברים באותה יעילות כמו כרום.

כעת גוגל הודיעה שגוגלבוט יהיה “ירוק עד” (Evergreen) – כלומר מתואם תמידית עם הגרסה האחרונה של פרויקט כרומיום. לוותיקי התחום זה ודאי מזכיר את ההודעות של גוגל בדבר שילוב פנדה ופינגווין באלגוריתם הראשי, מצב שנקרא Ever Flux שאינו מצריך עדכון ידני כל פעם מחדש.

כעת גם דפדפן כרום וגם גוגלבוט פועלים בגרסת כרומיום 74. משמע שגוגלבוט רואה הרבה יותר פיצ’רים שבעבר לא היה מסוגל לראות: מאפייני ג’אווה סקריפט חדשים (ES6), מאפיינים הקשורים ל- Lazy Load, טעינת פונטים מבוססת CSS ועוד.

זה עדיין לא אומר שגוגלבוט מסוגל לראות הכול, אבל זה בהחלט שיפור משמעותי, שמקדם אותו לרמתם של הדפדפנים המודרניים כיום.

שונאים או אוהבים את Wix? בואו לזכות באלפי דולרים

חברת ויקס פצחה בתחרות Wix SEO Battle: Lovers vs. Haters – במטרה להוכיח שגם הפלטפורמה שלהם עומדת בדרישות המחמירות ביותר לקידום אורגני. זו לא התחרות הראשונה שהחברה מעודדת בנושא הזה, וניכר כי חשוב לה לשנות את תדמיתה בקרב אנשי SEO.

אוהבים את ויקס וחושבים שאפשר לקדם איתו?
מי שיבנה ויקדם אתר ויקס למקום הגבוה ביותר בביטוי wix seo – יזכה ב-25,000 דולר.

שונאים את ויקס וחושבים שאי אפשר לקדם איתו?
אתם מוזמנים לבנות ו/או לקדם אתרים על פלטפורמות אחרות באותו ביטוי. המפסיד יזכה ב-10,000 דולר.

כבר כתבנו כאן בעבר על קידום אתרי וויקס, ועל כך שבעצם אנשי SEO נוטים להחמיר עם הפלטפורמה הזו (שבינתיים עברה כברת דרך ומסכת שינויים גדולה). אבל בחדרי חדרים, מקדמי אתרים כנראה עדיין מעדיפים פלטפורמות אחרות… מה שכנראה גרם לחברים בוויקס לצאת בקמפיין הייחודי הזה.

סוכנויות דיגיטל מוזמנות להגיש מועמדות עד ה- 6 ביוני 2019, והתחרות תימשך 6 חודשים. השופט הוא לוקאס זלזני (Lukasz Zelezny), איש SEO בכיר מחו”ל שיבחר מי תהיינה הסוכנויות שישתתפו בתחרות, וגם מי יהיו הזוכים והמפסידים.

הקריטריונים להגשת מועמדות כוללים:

  • מיקומי הסוכנות בגוגל (20%)
  • ביקורות אונליין חיוביות (20%)
  • יכולות טכניות (20%)
  • איכות התוכן (20%)
  • נוכחות דיגיטלית (10%)
  • כמות לקוחות (5%)
  • שנות ניסיון (5%)

פרטים נוספים והגשת מועמדות באתר התחרות.
בהצלחה!

מתחרה ישראלי למנוע החיפוש של גוגל

חברת סטארט-אפ ישראלית בשם Contextual Web מפתחת מנוע חיפוש המבוסס על המוח האנושי. החברה הוקמה ב-2018 וגייסה עד כה 200 אלף דולר מהרשות לחדשנות.

בעוד שמנועי חיפוש “רגילים”, כגון גוגל או בינג, מחזיקים מלאי של רשימות עמודים עבור כל ביטוי מחופש (“אינדקס הפוך”), קונטקסטואל ווב אינו נדרש לשיטת הפעולה הזו. החזקת מלאי בלתי נגמר של עמודים דורשת כמות משאבים גדלה והולכת, לעומת דרך הפעולה של המוח האנושי – שמסוגל לשלוף זיכרונות ממבנה קטן ודחוס שנקרא היפוקמפוס.

במקום להשתמש במיליוני שרתים, שעולים לגוגל מיליארדי דולר בשנה, המנוע של קונטקסטואל ווב יצטרך רק 100 שרתים. זה מוזיל עלויות בצורה משמעותית (חצי דולר לכל 1,000 שאילתות חיפוש = 1,500 דולר לכל 20 שרתים), שלא לדבר על צמצום נפח פיזי בחוות שרתים, שיפור של איכות הסביבה בשל פליטות שרתים ועוד.

אומנם נכון לעכשיו המנוע מאנדקס רק מיליארד דפים לעומת 20 מיליארד בגוגל, ויש לו רק 50 פרמטרים באלגוריתם לעומת מאות פרמטרים בגוגל – אבל מייסדי החברה מקווים לעקוף את היכולות של גוגל. במקום ליצור מנוע חיפוש אחד גדול, הם רוצים ליצור המון “גוגלים קטנים”.

הידיעה פורסמה באתר גיקטיים

תגיות רלוונטיות: חדשות SEOחדשות קידום אתרים
שתפו:
נכתב על ידי
עמית אדלר הוא מקדם אתרים מ-2008 ואיש המילה הכתובה מ-1999. בעל תואר שני בפילוסופיה של המדע, מוסמך גוגל אנליטיקס ובלוגר נלהב.
0 0 הצבעות
קלות השימוש
0 0 הצבעות
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעות
תמיכה טכנית
0 0 הצבעות
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest

0 תגובות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
עומר לייבנזון
75
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
95
מסחר אלקטרוני
עומר לייבנזון
37
פרסום באינטרנט
עומר לייבנזון
81
מדיה חברתית
עומר לייבנזון
66
פרסום באינטרנט
יורם ליכטנשטיין
105019
תוכן וקופירייטינג
דוד כהן
99490
מדיה חברתית
בן אורן
87774
קידום אתרים
דנה רוזן
82462
ניהול קהילה
נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בדיגיטל

מעל 15,000 אנשי שיווק ובעלי עסקים נשארים מעודכנים בכל מה שחדש בשיווק דיגיטלי מאז 2007

0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.
לוגו דייסון

189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא

424%

הכנסות מהאתר

לוגו קפה עלית

139%

מבקרים חדשים באתר

לוגו נקסט

258%

רכישות אורגניות

לוגו קפה עלית
139%

מבקרים חדשים

לוגו דייסון
189%

יחס המרה למודעות

לוגו איסתא
424%

הכנסות מהאתר

שיווק דיגיטלי שמביא תוצאות.