עיצוב חדש לדף הפייסבוק של AskPavel – תוכן פרימיום נשלח קודם כל לחברי העמוד

פבל ישראלסקי
עמוד פייסבוק חדש

מי שחבר בדף הפייסבוק שלנו בטח שם לב לעיצוב החדש שעלה שם לפני מספר שבועות. אבל חוץ מעבודת עיצוב טובה, יש גם קונספט חדש – חברי העמוד מקבלים תוכן פרימיום לפני שהוא מתפרסם כאן בבלוג.

אז לפני הכל, אם עדיין לא עשית לייק, זה הזמן להצטרף לקהילת הפרימיום כדי שתזכה לקבל תכנים לפני שאר קוראי הבלוג.

עמוד פייסבוק חדש ל-AskPavel

לפני שאכנס לפרטים לגבי הקונספט החדש, המחשבה שעמדה מאחורי העיצוב ומה הם בעצם אותם “תכני פרימיום”, זה הזמן לפרגן לחברה שבזכותה אני יכול לכתוב את הפוסט הזה בכלל – InnoviNet – שיווק מקוון לעסקים. אני מבחינתי מאוד מרוצה, אשמח אם תכתבו לי את דעתכם בתגובות. ובכלל, אם יש לכם רעיונות לדברים שאפשר להוסיף בעמוד כדי לשפר אותו אשמח לשמוע.

כשחיפשתי חברה שתוכל לקחת על עצמה את השדרוג של הדף, היה חשוב לי לבחור חברה שהיא מעבר לכמה מעצבים מוכשרים. חברה שהיא חיה ונושמת את עולם השיווק באינטרנט והמדיה החברתית (וכזו שגם יש לה כמה דפים מוצלחים ברזומה). אני מאמין שאינובינט – שיווק מקוון סיפקו את הסחורה בהתאם לציפיות – אז באמת תודה רבה מכל הלב 🙂

אני לא יודע איך Innovinet אפיינו את הפרוייקט מבחינה מקצועית, איך נראתה תוכנית העבודה ומה האתגרים שהתמודדו איתם, אולי אבקש מהם להציג זאת בפוסט נפרד.

במה חברתית מאחורי הקהילה המקצועית

הקונספט של AskPavel הוא מקצועי לחלוטין. אומנם זו קהילה ולא רק בלוג, אבל לפעמים יש כאן קושי ליצור אינטראקציה חברתית.

חוץ מהפרופילים החדשים בפינת השאלות/תשובות, אין לאנשים שמגיבים כאן בבלוג פרופילים אישיים שמאפשרים להכיר אחד את השני ולהתחבר, מה שיוצר סוג של הפרדה חברתית בין כולנו (דבר שאסור שיקרה בקהילה). לכן כאן האפשרויות הבלתי מוגבלות של פייסבוק נכנסות לתמונה ומאפשרות להשלים את החלק החסר של הפאזל.

אם האתר זה ההרצאות בכנס מקצועי, אז העמוד בפייסבוק זה הפסקת הקפה במסדרון בין ההרצאות. היה חשוב לי ליצור את ההפרדה הזו בכדי שמצד אחד אפשר יהיה לשמור על איכות מבחינה מקצועית, ומצד שני לא לאבד את האלמנט החברתי שיוכל לקשר בין כל האנשים השותפים בקהילה.

מה זה תוכן פרימיום?

במקום להשתמש במילים מפוצצות כמו “פרימיום” או “אקסקלוסיבי”, פשוט אתן דוגמא ל-3 סוגי תוכן שיישלחו לחברי העמוד לפני שיתפרסמו כאן:

  • מדריכים ומחקרים שלא פורסמו – מדי פעם אנשים שונים בתעשייה שולחים לי תכנים שלא מתפרסמים באינטרנט כגון: מחקרים פנים ארגוניים, מדריכים בנושאים נישתיים (נגיד איבוק שמרכז שיטות ייחודיות לבניית קישורים), סקרים ועוד. כבר הודעתי לאותם אנשים שבפעם הבאה שזה יישלח אלי אני אשתף את זה עם הקהילה בעמוד. לדוגמא: בקרוב אשלח לחברי העמוד מחקר שנעשה במסגרת אוניברסיטת בר אילן, אשר בדק איך אירוע עולמי גדול מימדים שיצר באזז באינטרנט התפשט במדיה החברתית. מהמחקר אפשר ללמוד איך, איפה ובאיזו צורה משתמשים מעדיפים לשתף מידע ברשת (קובץ PDF באורך 57 עמודים שעדיין לא פורסם באינטרנט).
  • הזמנות לכלים ושירותים חדשים – כמו במקרה של Bolt, מדי פעם אני מקבל הזמנות להשתמש בכלי אינטרנט חדשים שעומדים לצאת לשוק. את ההזמנות אפרסם קודם כל בעמוד בפייסבוק. כמו כן, בחודשים האחרונים אני עובד על כלי חדש למחקר מילות מפתח שאותו גם כן אשתף קודם כל עם חברי העמוד.
  • חדשות ועדכונים דחופים – בסוף כל שבוע אנחנו מפרסמים עדכון שבועי בפינת החדשות עם הארועים הכי חשובים שהיו במהלך השבוע החולף. אך לפעמים יש עדכונים קטנים וקריטיים שלא מצדיקים ידיעה שלמה, רק עדכון. עדכונים כאלו נפרסם בזמן אמת בעמוד שלנו. לדוגמא: כשראינו לפני מספר ימים שכפתור גוגל +1 מתחיל להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל ישראל, ישר עדכנו זאת בעמוד. זה עדכון מאד משמעותי, מכיוון שהטמעת הכפתור באתר תאפשר לבעלי אתרים למנף זאת כדי לשפר את הטראפיק.

כמובן שבסופו של דבר כל התכנים שיישלחו לחברי העמוד בפייסבוק יתפרסמו גם כאן בבלוג, אבל החברים בעמוד ייחשפו אליהם קודם (תזמון שיכול לפעמים להשפיע מבחינה עסקית). כדי לא להציף אותך יותר מדי, אשתדל לשלוח רק את התוכן העסיסי ביותר ולא בתדירות גבוהה מדי.

אז אם הגעת עד לכאן ויש לך רצון לקבל תכני פרימיום שונים בנושא שיווק באינטרנט לפני כולם – הצטרף לעמוד שלנו בפייסבוק!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נכתב על ידי
יזם, בלוגר, יועץ קידום אתרים והעורך הראשי של קהילת מקדמי האתרים ומשווקי האינטרנט AskPavel. המייסד והמנכ״ל של קבוצת אנגורה מדיה – סוכנות שירותי שיווק דיגיטלי עם התמחות ב-SEO ו-PPC וסושיאל.
0 0 הצבעה
קלות השימוש
0 0 הצבעה
פיצ'רים ופונקציונליות
0 0 הצבעה
תמיכה טכנית
0 0 הצבעה
תמורה לכסף
הרשמו
הודע על
guest
19 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר בעלת הכי הרבה הצבעות
פידבקים מוטבעים
צפייה בכל התגובות
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

19
0
נשמח לשמוע את דעתך, נודה לתגובהx
()
x